Mistähän tietokoneen osasta löytyy se rekisterinumero, joka on syötetty käyttöjärjestelmään Windows 98 SE:n asennuksessa?
Kone on ostettu käytettynä ja käyttöjärjestelmä tuli mukana ilman asennuslevyä. Olisi hyvä saada tietää, millä rekisterinumerolla Windows 98 SE on pantu tietokoneeseen.
rekisterinumerosta
4
560
Vastaukset
ohjelmalla näkee tuon ProduckKeyn jota varmaan tarkoitit tuolla "rekisterinumerolla".
Ohjelma löytyy netistä hakukoneella.- windows 98se
Avaa ohjelma regedit eli.Käynnistä\suorita\kirjoita laatikkoon:C:\WINDOWS\REGEDIT.EXE Kun regedit on käynnissä selaa seuraavaan kansioon:Oma tietokone\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion
Siellä kohta ProductKey sen yläpuolella on kohta ProductId mikä taas nakyy oma tietokone ominaisuudet yleiset välilehdellä- löytäjä
Kiitos vastauksista. Löysin ProductKey-numerokirjainsarjan tuosta kansiosta Etsi-toiminnon avulla.
- hankanukur
Tämä neuvo tuli minullekin tarpeeseen.
Tietäiskö Guru, miten löydän vastaavat tiedot
myös XP:ssä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161