Gallup täällä kirjoittaville:
1. Mikä on koulutuksesi?
2. Ammattisi?
3. Paljonko tienaat vuodessa?
4. Millaisella autolla ajat?
Kirjoittajien tulot?
22
3419
Vastaukset
- kun väki tiälä
valehtelloo joka tappauksessa nii tekisvät tuonnii listan iha
savon murteela vuan, jotta olokeepa höylivä ja kertokee.
Mie jiän tähä uottammaa joutessaa silimät
katteuvesta killillää.......... - Inkeri-Raisa
1. Parturi
2. H***a
3. Ihan kivasti, kiitos.
4. Joka ilta erilaisella. - ironmikes
1) opiskelija
2) opiskelija
3) en ymmärtänyt kysymystä
4) en saa ajaa ikinä mitään ajoneuvoa - Ville
1. Mikä on koulutuksesi?
- pari kolme akateemista tutkintoa
2. Ammattisi?
- en viitti kertoa
3. Paljonko tienaat vuodessa?
- riittävästi
4. Millaisella autolla ajat?
- Mersulla - SavoRULES.
1. Mikä on koulutuksesi?
V: Pääjohtaja hämäläisfirmassa
2. Ammattisi?
V: Suomen ja Savon presidentti
3. Paljonko tienaat vuodessa?
V: Aivan helevetisti. Pyyhin perseeni 100€ setelillä
4. Millaisella autolla ajat?
V: Sellasella joka kulkee eteenpäin- kunigas
Presidenttiys ei ole ammatti vaan virka, hölömö!
- SavoRULES.
kunigas kirjoitti:
Presidenttiys ei ole ammatti vaan virka, hölömö!
1. Opettele sinä sillille haiseva tokaluokkalainen kirjoittamaan edes "kuningas" oikein!
2. Lorauta muuntajaan niin saat hyvän pystykampauksen - kunigas
SavoRULES. kirjoitti:
1. Opettele sinä sillille haiseva tokaluokkalainen kirjoittamaan edes "kuningas" oikein!
2. Lorauta muuntajaan niin saat hyvän pystykampauksenKirjoitan kunigas oikein heti, kun itse kirjoitat "sellasella" ja "helevetisti" oikein:D
- Kuidasdas
Nimimerkkisi on typerä, kirjoitusasuaan myöten.
"Pääjohtaja" ei ole koulutus.
"Presidentti" ei ole ammatti.
Paska ei tartu seteliin.
Auton olisi hyvä kulkea myös taaksepäin. - Realisti
vastauksillasi jälleen kerran itsesi naurunalaiseksi.
- SavoRULES.
Realisti kirjoitti:
vastauksillasi jälleen kerran itsesi naurunalaiseksi.
Ymmärrän että olet kateellinen mutta pidä köyhyytesi omana tietonasi.
- Jeppis
SavoRULES. kirjoitti:
Ymmärrän että olet kateellinen mutta pidä köyhyytesi omana tietonasi.
Oletko Tarja Halonen? Nyt viimeistään olet leimattu vainoharhaiseksi. Nauran sinulle rääpäleelle.
- ironmikes
Jeppis kirjoitti:
Oletko Tarja Halonen? Nyt viimeistään olet leimattu vainoharhaiseksi. Nauran sinulle rääpäleelle.
Huitsin jännää vaihtaa nimiä. Minulla on kuulemma
persoonallisuushäiriö. Olen ylpeä siitä. Minut
lähetetään sisäoppilaitokseen jonnekin. Vantaan
kaupungin johtava kouluterveydenhoitaja soitti
äidille. Taas tuli korville. Karkailen usein komerostani ja juoksen
niin lujaa kuin korkokengilläni pääsen. Saavat aina kiinni.
Nyt on taas arestia. En pääse salille enkä lauluharjoituksiin.
Kohta laulan hiljaa jotain saksan kielellä ja ikävöin
Salmannia ja erästä toistakin.
Pissahätä vaivaa. Se johtuu näpelöinnistä.
Sinäkin, paljonko itse tienaat ja vastaa samalla muihinkin?
No, tässä minun:
1. Ei ole häävi koulutus, ammattikoulu kuitenkin. Kiertokoulu jäi käymättä.
2. Ammatteja on enemmän kuin koulutusta.
3. En tienaa välttämättä yhtään mitään, mutta jos viitsin, niin n. 500 €/päivä, varsinainen työelämä on jo takana, pitää elellä säästöillä.
4. Ajan useilla erimerkkisillä autoilla.- osccar
"1. Ei ole häävi koulutus, ammattikoulu kuitenkin. Kiertokoulu jäi käymättä."
Et ole ajatellut esimerkiksi avointa yliopistoa tai jotain Ruotsin vastaavaa? Et sinä varmaan koulutusta mihinkään enää tarvitse, mutta tiettyjen asioiden opiskelu voi olla ihan mielenkiintoista.
Esimerkiksi historia, kun siitä näytät olevan kiinnostunut ja paljon tiedätkin. osccar kirjoitti:
"1. Ei ole häävi koulutus, ammattikoulu kuitenkin. Kiertokoulu jäi käymättä."
Et ole ajatellut esimerkiksi avointa yliopistoa tai jotain Ruotsin vastaavaa? Et sinä varmaan koulutusta mihinkään enää tarvitse, mutta tiettyjen asioiden opiskelu voi olla ihan mielenkiintoista.
Esimerkiksi historia, kun siitä näytät olevan kiinnostunut ja paljon tiedätkin.Eipä ole tuo opiskelu tullut oikein mieleen. Kävishän se ajankulusta ja harrastuksesta sekin. Minulla on kuitenkin aina jotain pientä puuhaa menossa, nytkin pitäisi aloitella lautan rakentamista, jotta ehtisi valmiiksi ensi kesäksi. Edellinen projekti valmistuu tällä viikolla ja pari kuukautta myöhässä, mutta ei väliä.
- Tavis´
1.Mikä on koulutuksesi?
>>Automekaanikko, mutta työskentelen omassa yrityksessä eri alalla.
2.Ammattisi?
>>kts edellinen
3.Paljonko tienaat vuodessa?
>>n. 30000 eskoa
4.Millaisella autolla ajat?
>>BMW 320 vuosimallia 2000 - tällaiset
1) Koulutus? Maisteritutkinto yliopistosta.
2) Ammatti? Opettaja
3) Ansiot? n. 30.000 €/vuosi
4) Automerkki? Nissan Primera, vm. 2004- jopa minä saan
vajaa koulutettuna saman.
- kiero savolainen
1. peruskoulu
2. ei ole
3. n.4000€
4. toyota corolla vm.90 ja wunderbaumi peilin edessä haittaamassa näkyvyytta... - harkiten
1. opettaja
2. freelancer (väitöskirja tekeillä)
3. vaihtelevasti (korvamerkitystä apurahasta riippuen)
4. käytän taksia - kaivos
1: Viilaja
2: Työtön (3 lasta)
3: 11.000 eur
4: golf diesel 1.6
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481