tonin alaikänen muija

qwerrty

valitettavasti mulle ei tuu seiskaa mut mitä tästä tonin alaikäsestä hoidosta on sanottu?

11

3890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ostakaa elämä

      Se ei ole edes totta..ei pidä uskoo mitä nuo juorulehdet sanoo. Nehän repii juttunsa tuulesta. Ostais elämän..

      • qwerrty

        Itse asiassa mä tunnen, tai no en nyt tunne mut tiiän tän kyseisen tytön, ja siks olisin kiinnostunu siitä mitä lehdet asiaan sanoo. Sehän on ihan fakta et ne vietti aikaa yhessä siellä, sen mä uskon ihan täysin.


      • Miksi se asia kuuluu sulle?
        qwerrty kirjoitti:

        Itse asiassa mä tunnen, tai no en nyt tunne mut tiiän tän kyseisen tytön, ja siks olisin kiinnostunu siitä mitä lehdet asiaan sanoo. Sehän on ihan fakta et ne vietti aikaa yhessä siellä, sen mä uskon ihan täysin.

        Kelaa, jos sullakin olis elämä jota elää, eikä kelaa turhanpäiväsiä asioita mitkä ei sulle kuuluu?


      • Miksi se asia kuuluu sulle? kirjoitti:

        Kelaa, jos sullakin olis elämä jota elää, eikä kelaa turhanpäiväsiä asioita mitkä ei sulle kuuluu?

        Mie en usko mokomaan luulis et se on vaa median hölynpölyä ja turhaa paisuttelua jostain todella pienestä .. kaikkea ei tarvihe uskoa mitä lukee
        Mie en ainakaa usko ..

        *rOK R0k*


      • apisfan_
        Doopie kirjoitti:

        Mie en usko mokomaan luulis et se on vaa median hölynpölyä ja turhaa paisuttelua jostain todella pienestä .. kaikkea ei tarvihe uskoa mitä lukee
        Mie en ainakaa usko ..

        *rOK R0k*

        Voihan tossa ollakin perää, kylhän se toni aika usein noita nuoria muijia naaraileen.

        kuulin itseasissa yheltä kaverin kaverilta et toni olis laittanu sitä muijaa kakkoseen jossain kaivarissa...


      • ---
        apisfan_ kirjoitti:

        Voihan tossa ollakin perää, kylhän se toni aika usein noita nuoria muijia naaraileen.

        kuulin itseasissa yheltä kaverin kaverilta et toni olis laittanu sitä muijaa kakkoseen jossain kaivarissa...

        sairaat paskiaiset. toni eikä muut bändin jäsenet ei oo koskaan ollut lehdissä minkään tyhmien tekojen vuoksi. joillakin ihmisillä ei oo muuta tekemistä kun levittää paskatietoa.


      • kysy ite
        qwerrty kirjoitti:

        Itse asiassa mä tunnen, tai no en nyt tunne mut tiiän tän kyseisen tytön, ja siks olisin kiinnostunu siitä mitä lehdet asiaan sanoo. Sehän on ihan fakta et ne vietti aikaa yhessä siellä, sen mä uskon ihan täysin.

        Mikset kysy siltä muijalta jos kerran sen tunnet/tiiät? Sitä paitsi tää juttuhan on niin vanha. Ja toisaalta seiskahan edustaa korkeinta mahdollista journalismia maassamme, siksipä mitään sen juttuja ei ole tarvis kyseenalaistaa. (Hyvänä esimerkkinä kuva rumputaiteilijan autosta sakkolappu tuulilasissa Hämeenlinnassa ja tekstinä: Toni Wirtaselle parkkisakot). Mediakriittisyys on sallittua.


    • kiinnostunut..

      Jos joku sattuu löytämään kyseisen jutun Seiskan nettisivuilta, olisi ihan mielenkiintoista lukea juttu..

      • ...

        noi lehdethan varittaa aina noita juttuja. saattaa olla etta tytto oli tuppautunut mukaan kertomatta ikaansa ja heti revitellaan noin. alkaa jaksako.


      • Pande
        ... kirjoitti:

        noi lehdethan varittaa aina noita juttuja. saattaa olla etta tytto oli tuppautunut mukaan kertomatta ikaansa ja heti revitellaan noin. alkaa jaksako.

        Hehehee nyt taisi tehdä kyllä toni pahan virheen kun meni teenixiin sotkeutumaan..
        Seiskan jutut ehkä vähän ikäviä mutta ne kertoo yleensä kaiken törkyisimmätkin jutut kuten tämän!


    • tepa

      eiko samilla ole aika nuori gimmafrendi? olen nahnyt sen monesti liikkuvan jonkun blondin kanssa???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe