valitettavasti mulle ei tuu seiskaa mut mitä tästä tonin alaikäsestä hoidosta on sanottu?
tonin alaikänen muija
11
3890
Vastaukset
- Ostakaa elämä
Se ei ole edes totta..ei pidä uskoo mitä nuo juorulehdet sanoo. Nehän repii juttunsa tuulesta. Ostais elämän..
- qwerrty
Itse asiassa mä tunnen, tai no en nyt tunne mut tiiän tän kyseisen tytön, ja siks olisin kiinnostunu siitä mitä lehdet asiaan sanoo. Sehän on ihan fakta et ne vietti aikaa yhessä siellä, sen mä uskon ihan täysin.
- Miksi se asia kuuluu sulle?
qwerrty kirjoitti:
Itse asiassa mä tunnen, tai no en nyt tunne mut tiiän tän kyseisen tytön, ja siks olisin kiinnostunu siitä mitä lehdet asiaan sanoo. Sehän on ihan fakta et ne vietti aikaa yhessä siellä, sen mä uskon ihan täysin.
Kelaa, jos sullakin olis elämä jota elää, eikä kelaa turhanpäiväsiä asioita mitkä ei sulle kuuluu?
Miksi se asia kuuluu sulle? kirjoitti:
Kelaa, jos sullakin olis elämä jota elää, eikä kelaa turhanpäiväsiä asioita mitkä ei sulle kuuluu?
Mie en usko mokomaan luulis et se on vaa median hölynpölyä ja turhaa paisuttelua jostain todella pienestä .. kaikkea ei tarvihe uskoa mitä lukee
Mie en ainakaa usko ..
*rOK R0k*- apisfan_
Doopie kirjoitti:
Mie en usko mokomaan luulis et se on vaa median hölynpölyä ja turhaa paisuttelua jostain todella pienestä .. kaikkea ei tarvihe uskoa mitä lukee
Mie en ainakaa usko ..
*rOK R0k*Voihan tossa ollakin perää, kylhän se toni aika usein noita nuoria muijia naaraileen.
kuulin itseasissa yheltä kaverin kaverilta et toni olis laittanu sitä muijaa kakkoseen jossain kaivarissa... - ---
apisfan_ kirjoitti:
Voihan tossa ollakin perää, kylhän se toni aika usein noita nuoria muijia naaraileen.
kuulin itseasissa yheltä kaverin kaverilta et toni olis laittanu sitä muijaa kakkoseen jossain kaivarissa...sairaat paskiaiset. toni eikä muut bändin jäsenet ei oo koskaan ollut lehdissä minkään tyhmien tekojen vuoksi. joillakin ihmisillä ei oo muuta tekemistä kun levittää paskatietoa.
- kysy ite
qwerrty kirjoitti:
Itse asiassa mä tunnen, tai no en nyt tunne mut tiiän tän kyseisen tytön, ja siks olisin kiinnostunu siitä mitä lehdet asiaan sanoo. Sehän on ihan fakta et ne vietti aikaa yhessä siellä, sen mä uskon ihan täysin.
Mikset kysy siltä muijalta jos kerran sen tunnet/tiiät? Sitä paitsi tää juttuhan on niin vanha. Ja toisaalta seiskahan edustaa korkeinta mahdollista journalismia maassamme, siksipä mitään sen juttuja ei ole tarvis kyseenalaistaa. (Hyvänä esimerkkinä kuva rumputaiteilijan autosta sakkolappu tuulilasissa Hämeenlinnassa ja tekstinä: Toni Wirtaselle parkkisakot). Mediakriittisyys on sallittua.
- kiinnostunut..
Jos joku sattuu löytämään kyseisen jutun Seiskan nettisivuilta, olisi ihan mielenkiintoista lukea juttu..
- ...
noi lehdethan varittaa aina noita juttuja. saattaa olla etta tytto oli tuppautunut mukaan kertomatta ikaansa ja heti revitellaan noin. alkaa jaksako.
- Pande
... kirjoitti:
noi lehdethan varittaa aina noita juttuja. saattaa olla etta tytto oli tuppautunut mukaan kertomatta ikaansa ja heti revitellaan noin. alkaa jaksako.
Hehehee nyt taisi tehdä kyllä toni pahan virheen kun meni teenixiin sotkeutumaan..
Seiskan jutut ehkä vähän ikäviä mutta ne kertoo yleensä kaiken törkyisimmätkin jutut kuten tämän!
- tepa
eiko samilla ole aika nuori gimmafrendi? olen nahnyt sen monesti liikkuvan jonkun blondin kanssa???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483