2 euron kolikko?

avuton

Mulle sattui kaupasta mukaan sellainen kahden euron kolikko, jossa lukee että: Finland - un.

Kuvana on joku kyyhkynen jolla on lehti suussa ja linnun päällä on myös palapeli.

Tietäisikö joku mikä raha tämä voisi olla? Se ei ainakaan ole minkään toisen eu maan raha, sillä siinä lukee Finland.

Kiitos jo etukäteen vastanneille. :)

80

119904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sami.

      että kyseessä on YK.n "synttäreiden" juhlaraha.

      • juuso

        taitaapi olla niitä keräily kolikoita arvo jossain vilahti 3,99 euroo kappale,


      • juuso

        hintaa korjataan vielä se on 4.99 euroo,


      • juuso kirjoitti:

        hintaa korjataan vielä se on 4.99 euroo,

        Kuinka monta pötköä ostaisit. Voisin myydä 95 euroa/pötkö. Tienaisit meinaan 29,75 euroa rullalta helppoa rahaa. Vai tehdäänkö kauppoja heti koko vagumeista (10 rullaa/vagumi).


      • asdfwef
        juuso kirjoitti:

        hintaa korjataan vielä se on 4.99 euroo,

        onko ne kolikot arvokkaitaki!?!?!? tai siis kallistuukohan niitten arvo kuinka nopeesti?? ja onks niit painettu paljo...


      • jargo
        asdfwef kirjoitti:

        onko ne kolikot arvokkaitaki!?!?!? tai siis kallistuukohan niitten arvo kuinka nopeesti?? ja onks niit painettu paljo...

        Mulle sattu tulee samanlaine, luulin et sil ois jotai arvooki :I


      • lipiti lii
        jargo kirjoitti:

        Mulle sattu tulee samanlaine, luulin et sil ois jotai arvooki :I

        nii-i.. vois sen arvo kyl hieman nousta :D ku sain sen yhelt ni se sano et se on varmaa arvokas mut eipä näytä olevan :/


      • tea
        lipiti lii kirjoitti:

        nii-i.. vois sen arvo kyl hieman nousta :D ku sain sen yhelt ni se sano et se on varmaa arvokas mut eipä näytä olevan :/

        Joo , tuossa sain 2€ kolikon , että voisin mennä ostamaan jotain juotavaa kunnes huomasin , että takana on joku kyyhky missä lukee se Finland - un 2005 .

        Uskoisin , että jotain arvoa siltä pitäisi löytyä , koska eihän tuo ainakaan mikään "normaali" kolikko ole. :)


      • mullaki on
        tea kirjoitti:

        Joo , tuossa sain 2€ kolikon , että voisin mennä ostamaan jotain juotavaa kunnes huomasin , että takana on joku kyyhky missä lukee se Finland - un 2005 .

        Uskoisin , että jotain arvoa siltä pitäisi löytyä , koska eihän tuo ainakaan mikään "normaali" kolikko ole. :)

        Raha on painettu, ko Suomi on ollu 50v YK-jäsenmaana, ja YK on 60v... Nuita kolikoita on painettu 2miljoonaa kappaletta, joskus syksyllä 2005..


      • TesT

      • no joo
        TesT kirjoitti:

        juu mullaki on tollanen tullu.. niit on 2 milj. painettu... http://www.mint.fi/fi/tiedotteet/1340/

        Kolikoita ei paineta! Niitä lyödään.
        Ne on rahamaailman pieniä silmälasipäisiä poikia.
        Ei mitään kissoja.


    • kolikosta
      • just.

        Ja noita kolikoita on siis painettu 2 miljoonaa...ettei mikään ihme, että sellainen osuu kohdalle. :) Itse sain eilen lähikaupasta tuollaisen.


      • arrrhh

        ei voi olla totta..
        voitin pelikoneista paljon 2e kolikoita, sit kotona kattelin että oli 3 ulkomaan kolikkoa.
        1 oli vissiin perus espanjan kolikko, sit toisessa näytti olevan kirkko ja joku tonttulakki. kolmas oli toi finland-un jonka säilytin. No nyt kun kattoo tota kolikko listaa niin voi perkele, siellähän se minun kirkko ja tonttulakki on (komeetta) ja niitä on laskettu liikkeelle vaan 100 000. Ja minä menin ja ostin sillä ties mitä makkaraa. Toivottavasti ei kovin arvokas ollut.


      • siis oikeesti
        arrrhh kirjoitti:

        ei voi olla totta..
        voitin pelikoneista paljon 2e kolikoita, sit kotona kattelin että oli 3 ulkomaan kolikkoa.
        1 oli vissiin perus espanjan kolikko, sit toisessa näytti olevan kirkko ja joku tonttulakki. kolmas oli toi finland-un jonka säilytin. No nyt kun kattoo tota kolikko listaa niin voi perkele, siellähän se minun kirkko ja tonttulakki on (komeetta) ja niitä on laskettu liikkeelle vaan 100 000. Ja minä menin ja ostin sillä ties mitä makkaraa. Toivottavasti ei kovin arvokas ollut.

        SULLA OLI VATIKAANIN JUHLARAHA!!! ÄÄLIÖ!!! JO PELKÄT TAVALLISET VATIKAANIN RAHAT ON HIRRRRRRRMU ARVOKKAITA JA SULLA OLI JUHLARAHA!!!!!

        mut oikeesti, ikävää että laitoit sen kiertoon, veikkaisin että ois arvokas, ainakin 20e luulisin.

        muuten, se ei oo tonttulakki vaan Bethelemin tähti, tai mikä nyt onkaan mut kuitenki se josta puhutaan Raamatussakin


      • niiiiiiiiin
        siis oikeesti kirjoitti:

        SULLA OLI VATIKAANIN JUHLARAHA!!! ÄÄLIÖ!!! JO PELKÄT TAVALLISET VATIKAANIN RAHAT ON HIRRRRRRRMU ARVOKKAITA JA SULLA OLI JUHLARAHA!!!!!

        mut oikeesti, ikävää että laitoit sen kiertoon, veikkaisin että ois arvokas, ainakin 20e luulisin.

        muuten, se ei oo tonttulakki vaan Bethelemin tähti, tai mikä nyt onkaan mut kuitenki se josta puhutaan Raamatussakin

        että voi olla yhtä hyvin 200e ku 20e mut tavallista arvokkampi kuitenkin


      • jostain
        niiiiiiiiin kirjoitti:

        että voi olla yhtä hyvin 200e ku 20e mut tavallista arvokkampi kuitenkin

        et se olis pari tonttuu...siis arvo...TONTTU--HAHAHAHAHAAAAAAAAAAA


      • pny

        mulla on kaksi sellaista 2004 vuoden 2 euron kolikkoa siin vaan lukee eu se on se jossa on niitä lehtiä kymmenen kannattaako säästää, onko arvokkaita? oon kuullu et niit on painettu n.miljoona? KERRO??


      • tomppa-

        Mulle tuli kans toi kolikko mikähän ton tarkka arvo mahtaa olla?


      • jaska111111
        arrrhh kirjoitti:

        ei voi olla totta..
        voitin pelikoneista paljon 2e kolikoita, sit kotona kattelin että oli 3 ulkomaan kolikkoa.
        1 oli vissiin perus espanjan kolikko, sit toisessa näytti olevan kirkko ja joku tonttulakki. kolmas oli toi finland-un jonka säilytin. No nyt kun kattoo tota kolikko listaa niin voi perkele, siellähän se minun kirkko ja tonttulakki on (komeetta) ja niitä on laskettu liikkeelle vaan 100 000. Ja minä menin ja ostin sillä ties mitä makkaraa. Toivottavasti ei kovin arvokas ollut.

        http://www.rahapajamoneta.fi/fi/731/t_517#

        hintana 214e


      • ^friikki^
        pny kirjoitti:

        mulla on kaksi sellaista 2004 vuoden 2 euron kolikkoa siin vaan lukee eu se on se jossa on niitä lehtiä kymmenen kannattaako säästää, onko arvokkaita? oon kuullu et niit on painettu n.miljoona? KERRO??

        joo viimeksi kun katoin kyseistä kolikkoa arvo oli jtn 20 euron tienoilla. itse en ole omaani hävittänyt :)


      • XD-lol
        siis oikeesti kirjoitti:

        SULLA OLI VATIKAANIN JUHLARAHA!!! ÄÄLIÖ!!! JO PELKÄT TAVALLISET VATIKAANIN RAHAT ON HIRRRRRRRMU ARVOKKAITA JA SULLA OLI JUHLARAHA!!!!!

        mut oikeesti, ikävää että laitoit sen kiertoon, veikkaisin että ois arvokas, ainakin 20e luulisin.

        muuten, se ei oo tonttulakki vaan Bethelemin tähti, tai mikä nyt onkaan mut kuitenki se josta puhutaan Raamatussakin

        se on ehkä jotain 120e nyt!!!!


    • katoss

      mullaki tuli tommonen tänään kaupassa..:P

    • riitta

      Sain tänään EU:n laajentumisen 2 e:n juhlarahan - siinä lukee EU, kuvana puolikas pylväänpäästä, josta lähtee jotain lehtiä tai oksia. Tietääkö kukaan, miten arvokas se on?

    • sane

      joo. määki sain semmose raha ja mietin et mikä se o? jos tiedät niin voitko kertoa

    • jontee

      mullekki sattu tulemaan just äskön sellanen ku kävin kaupassa..:D

    • jeejee

      Itselläni on samanlainen. KAtsoin että se on saksassa noin 10€ arvoinen joten älä käytä ;)

    • Boogie86

      Ekan kolikon tajusin vasta kassalla eikä ollu toista rahaa, joten maksoin sillä. Jälkeen päin jäi mietityttää kun en kerenny sitä edes kunnolla vilkaista, mut onneks jo parin päivän päästä sain toisesta kaupasta samanlaisen. Eikä menny aikaakaan kun tuli kolmaskin. Ne kaks on tallessa ja pysyy vaikka ois viimeisiä lanttejani.:)

      Luin Monetan sivuilta, että kyseessä on Suomen vuoden 2005 kahden euron erikoiskolikko, jolla juhlistetaan YK:n 60-vuotispäivää ja Suomen 50 vuotta kestänyttä YK-jäsenyyttä.

      • sammy

        Sain joskus semmosen hienon.


    • mullakans

      minä sitä tuolla säilyttelen, just tulin kurkkkimaan netistä onko se joku harvinainen =D

    • Ray^

      Same thing here --> Finland UN. Rare as hell :D

    • rizrds

      se on suomen kolikko...juhlaraha yk:n 60 vuoden taipaleesta...

    • heli

      Kyseessä on Suomen vuoden 2005 kahden euron erikoiskolikko, jolla juhlistetaan YK:n 60-vuotispäivää ja Suomen 50 vuotta kestänyttä YK-jäsenyyttä.

      Euromaat ovat voineet vuoden 2004 alusta lähtien vaihtaa kahden euron kolikon kansallisen puolen kuva-aihetta. Kuva-aiheen vaihdolla voidaan juhlistaa merkittävää tapahtumaa tai henkilöä. Erikoisrahat ovat laillisia maksuvälineitä kaikissa euroalueen maissa.

      • Jup

        Lordille siis oma kolikko!
        Ja Mikko Alatalolle! Se on hieno mies!
        Kahdesti tehnyt itselleen ammatin asiasta, mistä ei mitään ymmärrä!!
        Muusikko ja kansanedustaja.
        :)


    • Samuel

      Entäs tällainen kahden euron kolikko missä on toisella puolella kiekonheittäjä ja lukee Athens 2004? Ilmeisesti jostain kreikkalaisesta erikoispainoksesta? Mikähän tämän arvo on?

      • zyclon

        Aihe: Olympialaiset Ateenassa vuonna 2004

        Kuvaus: Ulkoreunaa kiertävien Euroopan unionin kahdentoista tähden keskellä on suoritukseensa valmistautuvan antiikin kiekonheittäjän patsaan kuva. Patsaan jalusta peittää pienen osan kolikkoa reunustavasta kehästä. Vasemmalla on olympialaisten tunnus ”ATHENS 2004” ja viisi olympiarengasta ja oikealla allekkain numero ”2” ja sana ”ΕΥΡΩ”. Vuosiluku on kahdessa osassa keskellä alhaalla olevan tähden molemmin puolin (muodossa 20*04) ja rahapajan tunnus on vasemmalla urheilijan pään yläpuolella.

        Liikkeeseen laskettujen rahojen määrä: enintään 50 miljoonaa kolikkoa
        Liikkeeseenlaskun ajankohta: maaliskuu 2004.


      • tomppa-
        zyclon kirjoitti:

        Aihe: Olympialaiset Ateenassa vuonna 2004

        Kuvaus: Ulkoreunaa kiertävien Euroopan unionin kahdentoista tähden keskellä on suoritukseensa valmistautuvan antiikin kiekonheittäjän patsaan kuva. Patsaan jalusta peittää pienen osan kolikkoa reunustavasta kehästä. Vasemmalla on olympialaisten tunnus ”ATHENS 2004” ja viisi olympiarengasta ja oikealla allekkain numero ”2” ja sana ”ΕΥΡΩ”. Vuosiluku on kahdessa osassa keskellä alhaalla olevan tähden molemmin puolin (muodossa 20*04) ja rahapajan tunnus on vasemmalla urheilijan pään yläpuolella.

        Liikkeeseen laskettujen rahojen määrä: enintään 50 miljoonaa kolikkoa
        Liikkeeseenlaskun ajankohta: maaliskuu 2004.

        Juu sama kolikko tuli mullekki eli toi kiekonheittäjä. Mikähän sen arvo mahtaapi olla?


      • ^friikki^

        se on kreikkalainen raha joka kuvaa olympialaisia ateenassa v.2004. Näitä kolikoita on tehty enintään 50 miljoonaa eli aika paljon.
        Tiettyä arvoa en ole löytänyt mutta netissä myydään n. 10 euron hintaluokalla :D


    • vituttaako?

      oma kuva kolikon toisel puolel ja arvo on 9.999.999.999.999....

    • ffffffffffffffffff

      mullakin on semmonen kolikko. niitä on painettu 2 miljoonaa, joten arvo ei hevillä nouse!

      • Kirjastotätivai

        Kolikoita EI siis paineta, ne lyödään.

        Että osaa olla sanastoltaan vajaata porukkaa!


    • petteri.rousu

      se on suomen eu jäsennyyden 50 vuotis juhlaraha.

      • Jeejee

        Hienoa kun jollain on historia hallussa :D Ei taida EU täyttää 50 v vielä muutamaan vuosikymmeneen! Mutta hyvä yritys! :DDD


    • kattelinvaa

      Se on YK:n joku juhlakolikko, ei ole kovin harvinainen minulla on neljä samallaista.

    • Lantit
    • Seikku

      Se kyyhkysellä varustettu kolikko on YK:n 60-vuotispäivän ja Suomen 50-vuotisen YK-jäsenyyden kunniaksi painettu kolikko. Muitakin erikoiseuroja on painettu, esim. yleisen äänioikeuden kunniaksi kolikossa on kaksi naamaa ja lisäksi Euroopan Unionin laajentumisen kunniaksi painettuja kahden euron kolikoita. Käy katsomassa http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomalaiset_eurokolikot

    • arsi

      Finlad- un kolikon arvo on 12 euroa.

      • on semmonen

        Mullaki on sellainen Finland-UN -kolikko.
        Mulla on kaikkien alkuperäisten euromaiden
        kolikot melkein. Jopa kaikki vatikaanin lukuunottamatta oliko se nyt joku 5 tai 2 snt.
        Ja muuten oli lähes kaikki siis. Pitäis taas alkaa metsästään. Oon saanu niitä ulkomaanreisuuilta(vaan Ranskaan). Nyt kyllä alko erikoiskolikot kiinnostaa enemmän.


    • Tatudavinci

      Juu minulla noita kaksi.

      Mutta hei, tänään löytyi 2007 vuoden 2€ kolikko(suomalainen), jossa kartta jatkuu hopean väriselle reunukselle. Jostain olen kuullut että jos tälläisen löytäisi niin arvoa olisi noin 200€. Pitääkö paikkansa. Ja jos pitää, niin mihinkäs näitä voi myydä? :D

      • Johanna123

        2006 vuoden 2 euron kolikko, jossa on "uusi" kartta on harvinainen. niitä painettiin ja laitettiin vahingossa myyntiin, arvosta en ihan varma ole, mutta huuto.net:ssä ihmiset valmiita maksamaan siitä sen 200€


      • Tatudavinci
        Johanna123 kirjoitti:

        2006 vuoden 2 euron kolikko, jossa on "uusi" kartta on harvinainen. niitä painettiin ja laitettiin vahingossa myyntiin, arvosta en ihan varma ole, mutta huuto.net:ssä ihmiset valmiita maksamaan siitä sen 200€

        kiitos. voikohan niitä myydä muualla kuin huuto.netissä?


      • johanna123
        Tatudavinci kirjoitti:

        kiitos. voikohan niitä myydä muualla kuin huuto.netissä?

        kyllä varmaan, keräilijät niitä ostaa, mutta sanoit että oma kolikkosi on vuoden 2007?


      • armios
        johanna123 kirjoitti:

        kyllä varmaan, keräilijät niitä ostaa, mutta sanoit että oma kolikkosi on vuoden 2007?

        Tietääkö kukaan minkä arvoinen on äänioikeus-juhlaraha? 2 euorn kolikko kyseessä ja siinä kahdet kasvot ja pvm 1.10.1906, kolikko vuodelta 2006.


      • mullakii...
        armios kirjoitti:

        Tietääkö kukaan minkä arvoinen on äänioikeus-juhlaraha? 2 euorn kolikko kyseessä ja siinä kahdet kasvot ja pvm 1.10.1906, kolikko vuodelta 2006.

        mulla on noita jo yheksän sit mul on 7 rooman sopimus 50v kolikkoo sit yks 2004 mm raha ja 2004 ateenan olympia raha ja 2005 finland un raha


      • mikko.pekka.47
        mullakii... kirjoitti:

        mulla on noita jo yheksän sit mul on 7 rooman sopimus 50v kolikkoo sit yks 2004 mm raha ja 2004 ateenan olympia raha ja 2005 finland un raha

        Juu. Äskettäin tossa lähikaupassa käytyäni sain vaihtorahana 2 euron kolikan jossa on jalkapallon kuva ja siinä lukee euro 2008. Kun tässä vaimon kanssa hetkisen tutkiskeltiin rahaa huomattiin ettei se ole mikään normaaliraha. Mahtaisikohan tämä liittyä niihin voimistelun euroopankilpailuin?

        Vastauksia odotellen mikko.


      • jeesus
        mikko.pekka.47 kirjoitti:

        Juu. Äskettäin tossa lähikaupassa käytyäni sain vaihtorahana 2 euron kolikan jossa on jalkapallon kuva ja siinä lukee euro 2008. Kun tässä vaimon kanssa hetkisen tutkiskeltiin rahaa huomattiin ettei se ole mikään normaaliraha. Mahtaisikohan tämä liittyä niihin voimistelun euroopankilpailuin?

        Vastauksia odotellen mikko.

        Jalkapallon EM-kisaraha?. Voimistelu...huhhuh..


      • tico8623
        Johanna123 kirjoitti:

        2006 vuoden 2 euron kolikko, jossa on "uusi" kartta on harvinainen. niitä painettiin ja laitettiin vahingossa myyntiin, arvosta en ihan varma ole, mutta huuto.net:ssä ihmiset valmiita maksamaan siitä sen 200€

        Minulta löytyy 2 kpl kyseisiä kolikoita..satuin kuulemaa joskus kaverilta et ois arvokkaita ja sit viikon sisää pari tulla tupsahti. ei varmaa kannata vielä myydä eteenpäin.


    • joze

      mulle sattui tulemaan kaupasta mukaan sellainen kaksi euroinen jossa on takana sydämmen muotoinen kuva jossa lukee humanrights ja sen sydämmen keskellä on ihminen..

      • Astowell

        Nuita on liikenteessä puolitoista miljoonaa, itselle tuli kapakissa vastaan ja piti ottaa asiasta selvää.


      • Simo.
        Astowell kirjoitti:

        Nuita on liikenteessä puolitoista miljoonaa, itselle tuli kapakissa vastaan ja piti ottaa asiasta selvää.

        Terve.
        Onko semmoinen raha arvokas, jossa on Norjan maan kuva siin 2 euron kolikon etupuolella. Toivottavasti ymmärsitte kysymykseni :)

        Jos ne on arvokkaita niin kuinka arvokkaita, onko juhlarahat vielä arvokaampia jos niis on se Norjan maan kuva.


      • HUMAN RIGHTS 2€

        Se on ns. ihmisarvon julistuksen juhlaraha taisi olla 50 tai 60 vuotta siitä. Arvo korkeintaan 4-5€


      • Norja 2€ kartassa
        Simo. kirjoitti:

        Terve.
        Onko semmoinen raha arvokas, jossa on Norjan maan kuva siin 2 euron kolikon etupuolella. Toivottavasti ymmärsitte kysymykseni :)

        Jos ne on arvokkaita niin kuinka arvokkaita, onko juhlarahat vielä arvokaampia jos niis on se Norjan maan kuva.

        Sen pitää olla 2006 luvun 2€. Sitä uudemmissa onkaikissa norja kuvassa.


    • erikoisrahat

      Moi!
      SE raha on 2005v. suomen 2:n euron erikoisraha
      joka on laskettu liikkeeseen lokakuussa 2005.
      liikkeeseen laskettuja vain 2milj/kpl eli kannattaa säilyttää.Lisää tietoa 2.euron erikoirahoista saat EKP:2Euron erikoisrahat(Tuo os. googlen hakusivulle)

      • keräilijä

        Mummollani on sellainen kolikko, jossa on jonkun ns. intiaanin pää tai ihmisen kuitenkin.
        Ei lue mitään maata eikä muutakaan, joten haluisin tietää, onko arvokaskin?


      • minä itse
        keräilijä kirjoitti:

        Mummollani on sellainen kolikko, jossa on jonkun ns. intiaanin pää tai ihmisen kuitenkin.
        Ei lue mitään maata eikä muutakaan, joten haluisin tietää, onko arvokaskin?

        2e kolikko,sitäkö tarkoitat ? Niin sehän tulee kukkaroon viikottain kauppareissulta,ei mikään erikoisuus...


      • kolmonenpikkukakkone
        minä itse kirjoitti:

        2e kolikko,sitäkö tarkoitat ? Niin sehän tulee kukkaroon viikottain kauppareissulta,ei mikään erikoisuus...

        Tuli eilen kaupasta mukaan tollanen 2 euron kolikko. Toisella puolella on ilmeisesti joku korkea kirkko ja etualalla näyttäisi olevan hieman vettä ja toisella puolella taas on jonkin silmälasipäisen miehen kuva. Kolikossa ei ole vuosilukua, vai numero 10 ja jotain ulkomaalaista tekstiä. Mikä kolikko mahtaa olla kyseessä ja onko sillä mitään arvoa?


      • CoinOp
        kolmonenpikkukakkone kirjoitti:

        Tuli eilen kaupasta mukaan tollanen 2 euron kolikko. Toisella puolella on ilmeisesti joku korkea kirkko ja etualalla näyttäisi olevan hieman vettä ja toisella puolella taas on jonkin silmälasipäisen miehen kuva. Kolikossa ei ole vuosilukua, vai numero 10 ja jotain ulkomaalaista tekstiä. Mikä kolikko mahtaa olla kyseessä ja onko sillä mitään arvoa?

        Se on Thaimaan 10 bahtin kolikko. Arvoa sillä on Thaimaassa se 10 bahtia, Suomessa sellaisenaan ei mitään.
        http://en.wikipedia.org/wiki/Ten-baht_coin


      • raha tietäjä

    • marcöö

      minäkin löysin se on vuodelta 2005. yritin etsiä googlesta mutta eipä löytynyt. l

      • laamamöö

        mäkään en kyllä googlesta löytäny mitään tietoo näistä mitä löysin (v.2007 2 euron kolikko, jossa on takana samanlainen kuva ku jossain Itsenäinen Suomi 90-vuotta juhlakolikossa ja v.2010 normi 2 euron kolikko jossa kartta tulee tohon harmaalle alueelle ja noi sivutekstit on ihan vinot...)..


      • Hanski72
        laamamöö kirjoitti:

        mäkään en kyllä googlesta löytäny mitään tietoo näistä mitä löysin (v.2007 2 euron kolikko, jossa on takana samanlainen kuva ku jossain Itsenäinen Suomi 90-vuotta juhlakolikossa ja v.2010 normi 2 euron kolikko jossa kartta tulee tohon harmaalle alueelle ja noi sivutekstit on ihan vinot...)..

        Kannattaa katsoa rahat aina suoraan keskuspankkien sivuilta:

        http://www.ecb.int/euro/coins/comm/html/comm_2007.fi.html

        Linkissä on kaikki vuoden 2007 erikoiskakkoset, valikosta voi valita toisen vuoden tarkasteltavaksi. Samalta sivulta löytyvät myös tiedot mm. ennen euroa käytössä olleiden valuuttojen viimeiset lunastuspäivämäärät, jotta ne ehtii vaihtaa euroiksi.


    • Pallipate

      Ruhtinatar Grace Kellyn kuoleman 25. vuosipäivä Juhlaraha painettu 20 001 kpl hintana jollain sivulla oli 1750€ tommonen oli joskus lompakossa mut ajattelin että ei se kumminkaan mikään arvokas ole ja vaihdoin seteliksi -.-'

      • .kgf

        10€ pelirahaa bingoon, ei riskiä, ei talletusta eikä kierrätysvaatimusta, voitot kotiin 2 päivässä.

        http://www.bingoon.fi?i=mimmuliini

        linkin kautta 10€ pelirahaa, ilman koodia mimmuliini 5€ pelirahaa. Eikä ole huijausta eikä tule spämmiä
        suosittelija kohtaan mimmuliini


    • 8€ arvoinen
    • arbinaa

      miten voin myydä 2 euron erikoisrahaa jossa on helena schjerbeckin kuvaaa??

    • Arra87

      Haluuko kukaa ostaa sellasta kahen euron kolikkoa jos on kiekon heittäjä ja olympia logo? Siinä lukee ”athens 2004” ”2 EYPQ”

    • Zdlifglkhadf

      pelaa se

    • Tukholmasta

      Mulla olis yksi ihan tavallinen ruotsalainen 2€ kolikko olisko arvokaskin?

      • NummisMatikka

        Taitaa noilla olla ihan vain se alumiinin materiaaliarvo.


    • JosIlmanKatsotEtHavia

      Arvoa tai ei, niin löysin mielenkiintoisen blogin https://sylvthompson.blogspot.fi/.
      Jos toi pitää paikkansa, mitä siinä luvataan niin on aika mielenkiintoinen. Ne aikoo arpoa rahaa, jos joku app saa tarpeeksi latauksia ja itte ainaki latasin ja aion kokkeilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      4365
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2428
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2161
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2126
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      112
      1763
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1442
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1402
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      334
      1363
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1327
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe