mistä saisi kyseisen kirpputorin numeron,numerotiedustelusta eivät löytäneet, kirppis on kaukajärvellä ja aikas uusi.
Jumbo kirppis?
9
6186
Vastaukset
- löytyy,
jumbon ovessa tai ikkunassa on yhteystiedot,
Itse käyn amurin kirppiksellä ja vihreässä harakassa- yht.tiedot
pääse nyt heti siellä käymään ja pitäis varata pöytä..
- jumbo
yht.tiedot kirjoitti:
03-3632148
- teiskolainen
yht.tiedot kirjoitti:
Itselläni on siellä pöytä vuokralla, ja kauppa on käynyt hienosti. Ja palvelu henkilökunnan puolesta on ensiluokkaista.
Itse odotin/jonotin pöytää melko tasan kuukauden. Eli voi hyvinkin olla että tämä vuosi on jo varattu. - yht.tiedot
jumbo kirjoitti:
03-3632148
:)...
- yht.tiedot
teiskolainen kirjoitti:
Itselläni on siellä pöytä vuokralla, ja kauppa on käynyt hienosti. Ja palvelu henkilökunnan puolesta on ensiluokkaista.
Itse odotin/jonotin pöytää melko tasan kuukauden. Eli voi hyvinkin olla että tämä vuosi on jo varattu.sain jo kahden viikon päähän vapaan pöydän.. ali 9.päivä ->
- yht.tiedot
millainen on käytäntö vaatteiden hinnoittelussa,eli millä hintalaput saa kiinni hyvin?onko sellaista "konetta"jolla hinnat laitetaan?
- jumbo
nuppi tai hakaneuloilla tapahtuu hintalappujen kiinnitys.ei ole sitä konetta.itsekkin aikoinaan metsästin kyseisen kirpparin puhelinnumeroa.
- yht.tiedot
jumbo kirjoitti:
nuppi tai hakaneuloilla tapahtuu hintalappujen kiinnitys.ei ole sitä konetta.itsekkin aikoinaan metsästin kyseisen kirpparin puhelinnumeroa.
kiitos paljon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241