BOIKOTOI R-KIOSKIA JOULUPÄIVÄNÄ

Totuus_

Tämä Sanoma-WSOYn omistama pulju ei kunnioita sen kummemmin joulua, juhannusta kuin mitään muutakaan pyhäpäivää. Myyjien vuorot pyörivät samaan tahtiin mistään juhlista välittämättä. Eli heidän perheensä ei koskaan matkusta minkään juhlan viettoon yhtään mihinkään eikä myyjälle ei suoda yhtään lepopäivää. Mitään systeemiä juhlavapaiden kierrättämiseksi ei ole. Tässä nyt ei ole kuitenkaan kyse mistään elämälle välttämättömästä toiminnasta.

Sinä, joka itsekkäästi ajattelet, että on kiva hakea tupakkiaski milloin huvittaa, vaikka jouluna, odota vaan, kohta tämä koskee sinuakin. Kusipäiset johtajat huolehtivat puolestamme niin rahojen käytön kuin juhlien vieton.

BOIKOTOI R-KIOSKIA JOULUPÄIVÄNÄ!

9

1327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,

      tosiaan sanomawsoy:n pulju?? boikottia kehiin..

    • Siis ei kai ne työntekijät kuitenkaan ole pakotettuja R-Kioskilla työskentelemään? Eivätkö he työtä hakiessaan tienneet, että kioski on auki eri aikoina? Perheellisille joululla toki on merkitys, mutta monet opiskelijat ja 'citysinkut' ovat tyytyväisiä päästessään pyhälisille.

      Kun itse yrittäjänä työskentelen epäsäännöllisinä aikoina, toivon usein, että palveluja olisi nykyistä enemmänkin saatavilla esim. eri kellonaikoihin. Juuri R-Kioskithan suljetaan pääsääntöisesti todella aikaisin, lähinnä huoltamot palvelevat 24h.

      • R-kioskin myyjä

        Suuri osa ihmisistä ei vaan voi valita työpaikkaansa. On otettava sitä mitä saa. Mistä luulet esim 40 vuotiaan myyjän saavan noin vain uutta työtä? Sen ei kuitenkaan pitäis tarkoittaa, että heitä ja samalla heidän perheitään ja lapsiaan, saa kohdella miten vain huvittaa. Perheen yhteistä joulua tai muuta vapaata ei voi korvata rahalla, vaikka se "city-ihmistä" lohduttaissikin. R-kioskissakin oli joulupäivä vapaa vielä muutama vuosi sitten.

        Yrittäjä jos kuka pystyy järjestelemään työaikansa niin, että kerkiää ostoksille vaikka päivälläkin. Jos ei pysty, se on kykenemättömyyttä ja ahneutta. Yrittäjissä onkin paljon psykopaatteja, jotka vaativat maailmaa pyörimään heidän pillinsä mukaan. Ymmärtämättömyys ja yksisilmäisyys paistaa tämänkin yrittäjän kirjoituksesta.


      • Ärräläinen

        Kun ihmiselle maksetaan tarpeeksi pientä palkkaa ja uhkaillaan irtisanomisella saadaan se tulemaan "mielellään" töihin koska vaan. Mäkin menen jouluaamuna taksilla töihin, kun bussitkaan ei kulje. Ei niiden tarviskaan jos ei näitä kusipäitä olis. Pyhä lisistä huolimatta päivästä ei jää mitään käteen.


      • Työnantaja
        Ärräläinen kirjoitti:

        Kun ihmiselle maksetaan tarpeeksi pientä palkkaa ja uhkaillaan irtisanomisella saadaan se tulemaan "mielellään" töihin koska vaan. Mäkin menen jouluaamuna taksilla töihin, kun bussitkaan ei kulje. Ei niiden tarviskaan jos ei näitä kusipäitä olis. Pyhä lisistä huolimatta päivästä ei jää mitään käteen.

        maksaa sen sun pirssikyytis.


      • Myyjä minäkin
        Työnantaja kirjoitti:

        maksaa sen sun pirssikyytis.

        Mäkin menen ja tulen joulupäivänä taksilla. Hinta yhteensä n. 50 euroo. Työpäivä on kuus tuntia. Pyhälisää ei tuu, vaan ylimääräinen (turha) vapaa sitten joskus tammikuussa. Mun tuntipalkka on 9 euroo. Mä tienaan siis päivän aikana 54 eroa pois verot eli n.40 egee. Tappion/voiton voi idiootti työnantaja itse laskea, jos osaa. Milloin yrittäjiltä aletaan vaatia edes normaalia älykkyysosamäärää?


    • logiikan

      mukaan pitäs boikotoida papertehtaiden tuotteita, sähköä, vettä, ja sairaaloita, merenkulkua, takseja, junia, busseja, lentokoneita,jne jne....

      • Ärrän myyjä

        Tälle logiikan ihmelapselle on liian vaikeata ymmärtää, mikä on välttämätöntä ja mikä ei.

        Täällä meillä päin eivät muuten bussit kulje joulupäivänä ja sairaaloista kotiutetaan niin paljon potilaita, kuin suinkin voidaan, poliklinikat ensiapua lukuunottamatta on suljettu.

        Ylipäänsä kaikki aina toiminnassa olevat palvelut vähentävät miehitystä minimiin.

        Kannattaisi perehtyä asioihin, ennen kuin alkaa aukomaan päätään.

        Nämä suunsoittajat ovatkin vittumaisen luonteensa takia perheettömiksi jääneitä ressukoita, jotka eivät ymmärrä mitään sellaisista asioista kuin lasten ja vanhempien yhdessäolo, välittäminen ja sukulais- ja ystävyyssuhteet.

        Tai sitten he ovat uusavutonta roskasakkia, joka vaatii palveluita kellon ympäri, koska eivät osaa edes persettään pyyhkiä jos eivät saa ostetuksi siihen palvelua jostain.


    • cwire81

      boikotoi kaikkia avoinna olevia liikkeitä joulupäivänä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      132
      2091
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1558
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1166
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      972
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      969
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      933
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      918
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      848
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      808
    10. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      20
      804
    Aihe