Miten tuossa Mediaplayer komponentissa, jos käyttää Displayna panel komponenttia saa videon venytettyä koko paneelin kokoiseksi?
Mediaplayer
4
635
Vastaukset
- MadMax
MediaPlayer1.DisplayRect := Panel1.ClientRect;
- MadMax
se pitää laittaa oikeaan kohtaan
mediaPlayer1.Open;
mediaplayer1.DisplayRect:=panel1.ClientRect;
mediaPlayer1.Play;
- adsl2
Jos olet video soitinta tms. tekemässä suosittelen DSPackia.
http://www.progdigy.com/ - Mika0800
toinen vaihtoehto:
Importoi ActiveX -komponenttina Microsoftin Windows Media Player. HUOM: Et voi hyväksyä Delphin ehdottamaa TMediaPlayer -nimeä, koska se menee päällekkäin Delphin oman MCI -pohjaisen komponentin kanssa (ainakaan Delphi5:ssä ei voi).
Sensijaan nimeä tuotavana oleva ActiveX -komponentti vaikkapa TMsMediaPlayer, niin pitäisi toimia ok.
Jos ongelmana on toistuvat AccessViolation -ilmoitukset, tee näin:
1. ÄLÄ pudota TMsMediaPlayeriä formille, vaan luo se koodissa, siis näin:
TForm1.FormCreate(...);
begin
//
MyPlayer := TMsMediaPlayer.Create(Self);
MyPlayer.parent := Panel1;
end;
ja sitten:
lisää formille WM_Destroy -viestikäsittelijä.
Siinä tee näin:
TForm1.WMDestroy(...);
begin
//
FreeAndNil(MyPlayer);
inherited;
end;
Tämän pitäisi lopettaa AccessViolation -ilmoitukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa292977- 43865
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498