Miten tuossa Mediaplayer komponentissa, jos käyttää Displayna panel komponenttia saa videon venytettyä koko paneelin kokoiseksi?
Mediaplayer
4
635
Vastaukset
- MadMax
MediaPlayer1.DisplayRect := Panel1.ClientRect;
- MadMax
se pitää laittaa oikeaan kohtaan
mediaPlayer1.Open;
mediaplayer1.DisplayRect:=panel1.ClientRect;
mediaPlayer1.Play;
- adsl2
Jos olet video soitinta tms. tekemässä suosittelen DSPackia.
http://www.progdigy.com/ - Mika0800
toinen vaihtoehto:
Importoi ActiveX -komponenttina Microsoftin Windows Media Player. HUOM: Et voi hyväksyä Delphin ehdottamaa TMediaPlayer -nimeä, koska se menee päällekkäin Delphin oman MCI -pohjaisen komponentin kanssa (ainakaan Delphi5:ssä ei voi).
Sensijaan nimeä tuotavana oleva ActiveX -komponentti vaikkapa TMsMediaPlayer, niin pitäisi toimia ok.
Jos ongelmana on toistuvat AccessViolation -ilmoitukset, tee näin:
1. ÄLÄ pudota TMsMediaPlayeriä formille, vaan luo se koodissa, siis näin:
TForm1.FormCreate(...);
begin
//
MyPlayer := TMsMediaPlayer.Create(Self);
MyPlayer.parent := Panel1;
end;
ja sitten:
lisää formille WM_Destroy -viestikäsittelijä.
Siinä tee näin:
TForm1.WMDestroy(...);
begin
//
FreeAndNil(MyPlayer);
inherited;
end;
Tämän pitäisi lopettaa AccessViolation -ilmoitukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221133
- 117995
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97832- 96774
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa222610- 49559
- 40559
- 25525