Miten tuossa Mediaplayer komponentissa, jos käyttää Displayna panel komponenttia saa videon venytettyä koko paneelin kokoiseksi?
Mediaplayer
4
635
Vastaukset
- MadMax
MediaPlayer1.DisplayRect := Panel1.ClientRect;
- MadMax
se pitää laittaa oikeaan kohtaan
mediaPlayer1.Open;
mediaplayer1.DisplayRect:=panel1.ClientRect;
mediaPlayer1.Play;
- adsl2
Jos olet video soitinta tms. tekemässä suosittelen DSPackia.
http://www.progdigy.com/ - Mika0800
toinen vaihtoehto:
Importoi ActiveX -komponenttina Microsoftin Windows Media Player. HUOM: Et voi hyväksyä Delphin ehdottamaa TMediaPlayer -nimeä, koska se menee päällekkäin Delphin oman MCI -pohjaisen komponentin kanssa (ainakaan Delphi5:ssä ei voi).
Sensijaan nimeä tuotavana oleva ActiveX -komponentti vaikkapa TMsMediaPlayer, niin pitäisi toimia ok.
Jos ongelmana on toistuvat AccessViolation -ilmoitukset, tee näin:
1. ÄLÄ pudota TMsMediaPlayeriä formille, vaan luo se koodissa, siis näin:
TForm1.FormCreate(...);
begin
//
MyPlayer := TMsMediaPlayer.Create(Self);
MyPlayer.parent := Panel1;
end;
ja sitten:
lisää formille WM_Destroy -viestikäsittelijä.
Siinä tee näin:
TForm1.WMDestroy(...);
begin
//
FreeAndNil(MyPlayer);
inherited;
end;
Tämän pitäisi lopettaa AccessViolation -ilmoitukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92835Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh169832- 65775
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47570
- 18538