Miten tuossa Mediaplayer komponentissa, jos käyttää Displayna panel komponenttia saa videon venytettyä koko paneelin kokoiseksi?
Mediaplayer
4
635
Vastaukset
- MadMax
MediaPlayer1.DisplayRect := Panel1.ClientRect;
- MadMax
se pitää laittaa oikeaan kohtaan
mediaPlayer1.Open;
mediaplayer1.DisplayRect:=panel1.ClientRect;
mediaPlayer1.Play;
- adsl2
Jos olet video soitinta tms. tekemässä suosittelen DSPackia.
http://www.progdigy.com/ - Mika0800
toinen vaihtoehto:
Importoi ActiveX -komponenttina Microsoftin Windows Media Player. HUOM: Et voi hyväksyä Delphin ehdottamaa TMediaPlayer -nimeä, koska se menee päällekkäin Delphin oman MCI -pohjaisen komponentin kanssa (ainakaan Delphi5:ssä ei voi).
Sensijaan nimeä tuotavana oleva ActiveX -komponentti vaikkapa TMsMediaPlayer, niin pitäisi toimia ok.
Jos ongelmana on toistuvat AccessViolation -ilmoitukset, tee näin:
1. ÄLÄ pudota TMsMediaPlayeriä formille, vaan luo se koodissa, siis näin:
TForm1.FormCreate(...);
begin
//
MyPlayer := TMsMediaPlayer.Create(Self);
MyPlayer.parent := Panel1;
end;
ja sitten:
lisää formille WM_Destroy -viestikäsittelijä.
Siinä tee näin:
TForm1.WMDestroy(...);
begin
//
FreeAndNil(MyPlayer);
inherited;
end;
Tämän pitäisi lopettaa AccessViolation -ilmoitukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446