Miten tuossa Mediaplayer komponentissa, jos käyttää Displayna panel komponenttia saa videon venytettyä koko paneelin kokoiseksi?
Mediaplayer
4
634
Vastaukset
- MadMax
MediaPlayer1.DisplayRect := Panel1.ClientRect;
- MadMax
se pitää laittaa oikeaan kohtaan
mediaPlayer1.Open;
mediaplayer1.DisplayRect:=panel1.ClientRect;
mediaPlayer1.Play;
- adsl2
Jos olet video soitinta tms. tekemässä suosittelen DSPackia.
http://www.progdigy.com/ - Mika0800
toinen vaihtoehto:
Importoi ActiveX -komponenttina Microsoftin Windows Media Player. HUOM: Et voi hyväksyä Delphin ehdottamaa TMediaPlayer -nimeä, koska se menee päällekkäin Delphin oman MCI -pohjaisen komponentin kanssa (ainakaan Delphi5:ssä ei voi).
Sensijaan nimeä tuotavana oleva ActiveX -komponentti vaikkapa TMsMediaPlayer, niin pitäisi toimia ok.
Jos ongelmana on toistuvat AccessViolation -ilmoitukset, tee näin:
1. ÄLÄ pudota TMsMediaPlayeriä formille, vaan luo se koodissa, siis näin:
TForm1.FormCreate(...);
begin
//
MyPlayer := TMsMediaPlayer.Create(Self);
MyPlayer.parent := Panel1;
end;
ja sitten:
lisää formille WM_Destroy -viestikäsittelijä.
Siinä tee näin:
TForm1.WMDestroy(...);
begin
//
FreeAndNil(MyPlayer);
inherited;
end;
Tämän pitäisi lopettaa AccessViolation -ilmoitukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542844
- 88964
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12955- 49876
- 82818
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 92695
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85596- 48575