Se on kateus.
Varmin menestyksen merkki...
2
250
Vastaukset
- kyllä
näin on.Kattelin tossa Idols-ohjelmaa ja huvitti kun joku tuomareista jossain tilanteessa sano,että todellisen idolin tunnistaa siitä että se jakaa mielipiteet!!!Näin on myös Dingon ja Neumannin kohdalla.
- tiedä
Minusta Dibngon ja Neumannin sanoitukset toimivat vielä kun mies ei ollut kovin pullakoituneen ja mukavuudehaluisen oloinen, ts. eli musiikista.Todellisesti lahjakkaat kyllä pärjää ajan hampaissa, vaikka routa purisi ja luovuus tökkii.Mutta Neumannin kohdalla, mikä luovuus, taitaa käyttää nykyisin enemmän aikaa vaipanvaihtoon kuin sanoitusten ja lyriikan hiomiseen?Sillä lailla. Mutta seuraavalla levyllä olis pari deaa, siis multa.Käyttäisit sanoituksissa:
1.Leski
2. Yksinhuoltaja
3.Äiti
4.Lontoo
5.Nummet
6.Tyrsky
7.Vaihtoehtoinen pieneläin(hämähäkki, skorpioni,pistiäinen, armadillo)
8. Texas
9.Heat - kuumuus, hektisyys(voi paska, sori sivistyssana,koetan parantaa, eihän tämä mitään älykkörokkia ole)
10.Valkohammas
11.Miehen vaisto
12. Päähineet ja sulat
13.Uka luka heimo
14. Tilpehööri ja rihkama
15. Turkoosi, musta pitsi, punainen
16. Kampaamo
17.Geeli
18.Huulikiilto
19. Mun Bootsit
20. Elämän nälkä, himo, purilainen
21.Nahkavaatteet ja hainhammaskorut
22.kotiisyys, vaipanvaihto, lapsenmielisyys
Mihin Päädymme? Ei Dingon aivojen Neumannin elinvoimaisuus eli lapsemileisyys ole mihinkään kadonnut, yleisö vain aiheuttaa suorituspaineita,odotamme albumille jatko-osaa.
22.uho ja isyys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086