mikä helvata siinä on, kun tuntuu, ettei mikään riitä. me miehet opeteltiin tappamaan mammutteja noin miljoona vuotta sitten, jotta te hipit saisitte ruokaa. sitten kun homma alko skulaa, niin jumankauta huudatte suu vaahdossa, ettei eläimiä saa tappaa. just kun saatiin kehitettyä sellaiset aseet ja kiikarikiväärit, että homma alkas onnistua. saatana kun vituttaa!
hemmetin hippinaiset!
6
587
Vastaukset
- Juliaana
Ikävää, että olemme estäneet sinun mammuttimetsästyksesi. Pahoitteluni.
- Metsästäva nainen,
ihmettelen, että miten me ollaan tuon Heguli-raasun mammutinmetsästystä estetty? Mutta ehkäpä se onkin Hegulille sisäharrastus?
Siellä neljän seinän pehmustetussa huoneessa Heguli voi kaiket päivät tähtäillä ja ampua vaaleanpunaisia mammutteja ja tuoda URHEANA ja ROHKEANA Hegulina mammutinlihaa naaraille.
Joo, sisäharrastus se on ja annetaan me Hegulin rauhassa yksin keskittyä siihen. - heguli
Metsästäva nainen, kirjoitti:
ihmettelen, että miten me ollaan tuon Heguli-raasun mammutinmetsästystä estetty? Mutta ehkäpä se onkin Hegulille sisäharrastus?
Siellä neljän seinän pehmustetussa huoneessa Heguli voi kaiket päivät tähtäillä ja ampua vaaleanpunaisia mammutteja ja tuoda URHEANA ja ROHKEANA Hegulina mammutinlihaa naaraille.
Joo, sisäharrastus se on ja annetaan me Hegulin rauhassa yksin keskittyä siihen.nimittäin sä voit nukkua vaikka seinällä.
ja mä puhuin siitä mammutin metsästyksestä kuvainnollisesti.. mä en jaksa alkaa selvittää mitä metafora oikeesti niinku tarkottaa niinku, mutta voin sanoa, että mahtava juttu se on se.
there´s no home like home! eix vaan?
- Suuri metsästäjä
Samaa mieltä! vituttaa tuo saatanan luontoaktivismi. jos minun maille tulee nuo saatanan luontoaktivistit hyppimään ni kuula on kallossa jokaisella! Kun kaikki ei metsästä ni jääpähän enemmän tapettavaa meille muille, ei lopu tekeminen.
Aikoinaan ne tulivat kolmostielle heilumaan kylttien kanssa ja usuttivat schäferin kimppuun, kun eivät muuta keksineet. Onneksi en ollut paikalla.
- suuri vaeltaja
Samaa mieltä! vituttaa tuo saatanan elämänvihaaminen. jos minun maille tulee nuo saatanan elämänvihaajat hyppimään ni kuula on kallossa jokaisella! Kun kaikki ei metsästä ni jääpähän enemmän tapettavaa meille muille, ei lopu tekeminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202670Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262112Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o252009Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581698Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121232Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181229- 551080
- 631055
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31032