Pitkät untuvatakit

sama viehtymys

Ihanaa kun talvi tulee ja alkaa nähdä untuvatakkeihin pukeutuneita naisia. Erityisesti nilkkapituisiin untuvatakkeihin pukeutuneet naiset, olisitteko ystävällisiä ja nostaisitte takkien huput ylös, on nimittäin todella seksikkään näköistä. Käyn myös kirpputoreilla katselemassa ihania untuvatakkeja. Juuri nyt ylläni on Twice-merkkinen täyspitkä untuvatakki huppu ylösnostettuna.

43

5168

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jäpikkä

Taitaa olla hieman kuuma sisällä?

• sama viehtymys

No hieman on kuuma, mutta eihän ylläni ole muuta kuin untuvatakki.

• sama viehtymys

Unelmoin naisesta ottamassa suihin untuvatakki yllään huppu ylösnostettuna. Sperma saisi valua suusta takille. Tahtoisin nostaa takin pitkän helman ylös ja naida takaa takin kahistessa työntöjeni tahdissa. Takki saisi olla mieluiten kiiltävän mustaa polyamidia tai vastaavaa, jotta se pitäisi ihanaa kahisevaa ääntä.

• *t_v*

Täällä ei kyllä paljoa meidänlaisia ole. Siitä lähtien kun minä olen vastaavasta fetissistäni täällä silloin tällöin kirjoitellut, niin harvassa ovat olleet muut asialliset keskustelijat.

Minäkin käyn silloin tällöin pelastusarmeijan myymälöissä katselemassa hyviä takkeja itselleni leikkikaluksi. Huuto.netistä löytyy myös aina silloin tällöin kiihottavia vaatteita, ja niistä usein voi varmistua, että ne ovat naisen käyttämiä, jolloin niissä todennäköisesti on viehättävä tuoksu.

Ilahduttavasti kaupungilla näkee paljon paksuja, kiiltäviä takkeja. Tämän vuoksi onkin kiva käydä "jouluostoksilla" katselemassa :)

• sama viehtymys

Uusimpia hankintojani ovat elloksen musta untuvatakki sekä hieman aiemmin ostettu tosi kiiltävä musta hupullinen lakkatakki (juuri nyt ylläni). Millaisia takkeja olet itse löytänyt?

• *t_v*
        sama viehtymys kirjoitti:

Uusimpia hankintojani ovat elloksen musta untuvatakki sekä hieman aiemmin ostettu tosi kiiltävä musta hupullinen lakkatakki (juuri nyt ylläni). Millaisia takkeja olet itse löytänyt?

Viime aikoina kyllä tullut ostettua vähemmän, mutta alkusyksyllä hankin ison XXL-kokoisen hupullisen toppatakin, josta harmikseni on vetoketju rikki. Nyt olisi kyllä korkea aika kiertää noita myymälöitä kun niissä varmaan myydään enemmän toppa- ja untuvatakkeja nyt kuin lämpimään vuodenaikaan. Ainakin viime talvena tein uskomattomia löytöjä, joista luovuin kun olin niin typerä.

• sama viehtymys
        *t_v* kirjoitti:

Viime aikoina kyllä tullut ostettua vähemmän, mutta alkusyksyllä hankin ison XXL-kokoisen hupullisen toppatakin, josta harmikseni on vetoketju rikki. Nyt olisi kyllä korkea aika kiertää noita myymälöitä kun niissä varmaan myydään enemmän toppa- ja untuvatakkeja nyt kuin lämpimään vuodenaikaan. Ainakin viime talvena tein uskomattomia löytöjä, joista luovuin kun olin niin typerä.

Millä tavoin luovuit? Jätitkö ostamatta? Olen samoin jättänyt jonkun hienon takin ostamatta vain siksi kun pokka on pettänyt ratkaisevalla hetkellä. Takki on vain ollut "liian" upea, myyjäkin olisi varmaan ihmetellyt ostostani. Tämä Twice untuvatakki oli kyllä pakko ostaa, koska satuin näkemään edellisen omistajan. Ajattelen häntä takki ylläni, niinkuin se olisi hänen yllään, kuinka avaisin vetoketjua alhaalta ja hyväilisin häntä. Nostaisin hupun hänen päähänsä pitkien hiusten pursuessa hupun aukosta. Tyttö polvistuisi eteeni polvilleen imemään. Vetäisin hupun peittämää päätä käsilläni varovaisesti tytön huulten liukuessa kulliani hyväillen. Laukeaisin hänen suuhunsa sperman valuessa leualta pitkille hiuksille ja mustalle kiiltävälle polyamidille.

• *t_v*

Millä tavoin luovuit? Jätitkö ostamatta? Olen samoin jättänyt jonkun hienon takin ostamatta vain siksi kun pokka on pettänyt ratkaisevalla hetkellä. Takki on vain ollut "liian" upea, myyjäkin olisi varmaan ihmetellyt ostostani. Tämä Twice untuvatakki oli kyllä pakko ostaa, koska satuin näkemään edellisen omistajan. Ajattelen häntä takki ylläni, niinkuin se olisi hänen yllään, kuinka avaisin vetoketjua alhaalta ja hyväilisin häntä. Nostaisin hupun hänen päähänsä pitkien hiusten pursuessa hupun aukosta. Tyttö polvistuisi eteeni polvilleen imemään. Vetäisin hupun peittämää päätä käsilläni varovaisesti tytön huulten liukuessa kulliani hyväillen. Laukeaisin hänen suuhunsa sperman valuessa leualta pitkille hiuksille ja mustalle kiiltävälle polyamidille.

Ei vaan minulla oli pieni kokoelma takkeja, jonka annoin pois koska pelkäsin, että jään kiinni niiden omistamisesta. Oli tietysti virhe luopua niistä kaikista, nyt tekisi taas mieli hankkia vähän leikkikaluja. Kävinkin tänään eräässä paikassa ja sieltä sattui löytymään juuri sopiva takki, johon fetissini kohdistuu voimakkaimmin. Punainen, Fanttisetin valmistama kansitakki. Haluaisin, että naisella oli juuri tällainen takki yllään, kun hän asettuisi sängyssä päälleni, ja kun hän ottaisi minulta suihin.

• KuinMyös
        *t_v* kirjoitti:

Ei vaan minulla oli pieni kokoelma takkeja, jonka annoin pois koska pelkäsin, että jään kiinni niiden omistamisesta. Oli tietysti virhe luopua niistä kaikista, nyt tekisi taas mieli hankkia vähän leikkikaluja. Kävinkin tänään eräässä paikassa ja sieltä sattui löytymään juuri sopiva takki, johon fetissini kohdistuu voimakkaimmin. Punainen, Fanttisetin valmistama kansitakki. Haluaisin, että naisella oli juuri tällainen takki yllään, kun hän asettuisi sängyssä päälleni, ja kun hän ottaisi minulta suihin.

Onpas aika vierähtänyt. Viimeksi kirjoittelin tänne yli 2 vuotta sitten....

Mulla on kanssa kokoelma takkeja, joita yritän säilytellä niin, etteivät vahingossa löydy. Alkaa tosin olla ahdasta eikä siten voi uusia hankintoja tehdä, ennen kuin jostain vanhoista luopuu. Mieli tekisi tilata www.pamy.ch uusi musta untuvatakki, mutta on aika arvokas (180e).

Miten pelkäät jääväsi kiinni takkien omistamisesta ? Kenelle / minne annoit takit ? Itse olen muutaman takin heittänyt kylmästi roskikseen. Sitten on tietty voinut hankkia uusia :)

• sama viehtymys
        KuinMyös kirjoitti:

Mulla on kanssa kokoelma takkeja, joita yritän säilytellä niin, etteivät vahingossa löydy. Alkaa tosin olla ahdasta eikä siten voi uusia hankintoja tehdä, ennen kuin jostain vanhoista luopuu. Mieli tekisi tilata www.pamy.ch uusi musta untuvatakki, mutta on aika arvokas (180e).

Miten pelkäät jääväsi kiinni takkien omistamisesta ? Kenelle / minne annoit takit ? Itse olen muutaman takin heittänyt kylmästi roskikseen. Sitten on tietty voinut hankkia uusia :)

Minulla on hyvä kokoelma takkeja. Jospa hieman kertoisin millaisia. Ensinnäkin pitkiä kiiltävän mustia hupullisia ns. jokasääntakkeja. Punainen ja musta hupullinen lakkatakki, molemmat peilimäisen kiiltäviä. Lisäksi kymmeniä untuvatakkeja, mm. Niken ja Milletin pusakat, joissa piilohuput. Pitkiä untuvatakkeja mm. nilkkapituiset Josefssonin ja Twicen hupputakit sekä erityisesti kumipintainen hieman metallihohtoinen kuparinpunainen Milena Mozart, jonka toivoisin erityisesti päätyvän unelmieni naisen ylle huppu ylösnostettuna. Siitä olisi helppo pyyhkiä spermaroiskeet, joita siihen aivan väistämättä tulisi.

• *t_v*
        KuinMyös kirjoitti:

Siten pelkään jääväni kiinni, että jos minulle esimerkiksi tulee vieraita, ja he näkevät minulla olevan takkeja, joita en varmasti käytä. Esimerkiksi sellaisia takkeja, jotka selvästi ovat naistentakkeja. Varsinkin jos vanhempani käyvät luonani, he voisivat ihmetellä sillä he tietävät, etten minä yleensä osta vaatteita. Ja, esimerkiksi nuo kansitakit joista tykkään, ovat sinänsä aika rumia. Nehän olivat "muodissa" joskus 90-luvun alkupuolella, mutta nykyään niitä näkee valitettavasti lähinnä vanhoilla vaareilla ja mummoilla.

Heitin itsekin kylmästi joko roskikseen tai vaatekeräykseen. Sinne meni kyllä hyvä kokoelma untuva- ja toppatakkeja, ja muutama kansitakki. Tekisi mieli kerätä uudestaan; Näin talvella luulisi myytävän kivoja takkeja, jos menisi katsomaan. Harmi, ettei minulla ole rahaa ostaa uusia takkeja. Toisaalta, käytetyissä takeissa on se hyvä puoli, että voin kuvitella naisen käyttäneen niitä aiemmin. Joskus ne jopa tuoksuvat naiselle. Jostain syystä minulle on tärkeää, ettei kukaan mies ole "pilannut" takkia käyttämällä sitä. Mieltymykseni kansitakkeihinkin on vahva, mutta aina kun näen sellaisen miehen yllä, minua inhottaa.

• KuinMyös
        KuinMyös kirjoitti:

Ei voi muuta kuin kateellisena kuvitella tuota takkimäärää...

Itselläni ei ole kuin tuulipuku, pari tuulitakkia, joista toinen on kyllä todella pehmeästä ja liukaspintaisesta kankaasta, yksi nailonkankainen sadetakki, yksi kokonainen sadeasu (takki housut, nailonkangasta tietty), musta karvareunahupullinen pilottitakki, jossa hopeanhohtoinen vuori, 2½ tavallista mustaa pilottitakkia sekä vielä kolme - sininen, musta ja musta/hopea - untuvatakkia. Näistä jälkimmäinen on "oikeassa" käytössä talvisaikaan joka päivä. Samoin tuulipuku, sadeasu ja pilottitakit ovat aina käytössä, kun se ei herätä mitään isompia ihmetyksiä muissa kulkijoissa.

No olihan tuossakin tietty joku määrä, mutta ainahan se on "ruoho naapurin puolella vihreämpää".

Roskikseen on päätynyt useita tuulitakkeja / muita ohuita vastaavia takkeja, muutamat tuulihousut ja pari vanutopattua takkia. Aina on harmittanut päästää entisistä irti, mutta uusille on ollut "pakko" saada tilaa.

Minulla on myös pelko siitä, että joku löytää takkivarastoni. Olen useasti miettinyt millaisen selityksen näin sattuessa antaisin, mutta vielä en ole keksinyt mitään. Ajoittain tulee ajatuksia mieleen, että pitäisi hankkiutua eroon kaikista muista paitsi käyttövaatteista ja tyytyä niiden tuomaan tyydytykseen, mutta toistaiseksi olen päättänyt kokoelman säilyttää ja aika ajoin myös uudistaa sitä - viimeisin on juuri yksi noista kolmesta pilottitakista.

• *t_v*
        KuinMyös kirjoitti:

Itselläni ei ole kuin tuulipuku, pari tuulitakkia, joista toinen on kyllä todella pehmeästä ja liukaspintaisesta kankaasta, yksi nailonkankainen sadetakki, yksi kokonainen sadeasu (takki housut, nailonkangasta tietty), musta karvareunahupullinen pilottitakki, jossa hopeanhohtoinen vuori, 2½ tavallista mustaa pilottitakkia sekä vielä kolme - sininen, musta ja musta/hopea - untuvatakkia. Näistä jälkimmäinen on "oikeassa" käytössä talvisaikaan joka päivä. Samoin tuulipuku, sadeasu ja pilottitakit ovat aina käytössä, kun se ei herätä mitään isompia ihmetyksiä muissa kulkijoissa.

No olihan tuossakin tietty joku määrä, mutta ainahan se on "ruoho naapurin puolella vihreämpää".

Roskikseen on päätynyt useita tuulitakkeja / muita ohuita vastaavia takkeja, muutamat tuulihousut ja pari vanutopattua takkia. Aina on harmittanut päästää entisistä irti, mutta uusille on ollut "pakko" saada tilaa.

Minulla on myös pelko siitä, että joku löytää takkivarastoni. Olen useasti miettinyt millaisen selityksen näin sattuessa antaisin, mutta vielä en ole keksinyt mitään. Ajoittain tulee ajatuksia mieleen, että pitäisi hankkiutua eroon kaikista muista paitsi käyttövaatteista ja tyytyä niiden tuomaan tyydytykseen, mutta toistaiseksi olen päättänyt kokoelman säilyttää ja aika ajoin myös uudistaa sitä - viimeisin on juuri yksi noista kolmesta pilottitakista.

Minua usein harmittaa, kun näen pilottitakkeja kaljupäisillä rettelöitsijöillä. Kun olin yläasteella, luokallani oli yksi upea blondi, jolla oli pilottitakki. Sellainen musta, jossa oli oranssi vuori. Ah sitä onnea, kun pääsin kerran koskettamaan sitä takkia "epähuomiossa".

Pilottitakin haluaisin kyllä itsekin, mutta en sellaistakaan kehtaisi käyttötakkina pitää, kun se tosiaan tuo heti mieleen äärioikeiston.

• sama viehtymys
        KuinMyös kirjoitti:

Olen kerännyt takkeja tosi pitkään. Kaikki takkini ovat naisten takkeja yhtä untuvatakkia lukuunottamatta. Aluksi ei ollut kuin jokin tuulipuku. Sitten kun untuvatakit yleistyivät, niitä alkoi löytyä kirpputoreiltakin. Samoin kuin kirpputorit ovat nyt tulvillaan pitkiä kiiltävän mustia jokasääntakkeja, joissa yleensä hyvät huput. Nimenomaan huput ovat kiihottavin osa takeissa. Liikun mielelläni sateisella kelillä ulkona ihan vain bongailemassa huppuja. Minua kiihottaa kovasti nähdä kun nainen nostaa hupun hiuksilleen ja ehkä vielä solmii nauhat. Se on myös kiva katsella kun ohutta piilohuppua otetaan esiin kauluksesta.
        Fantasia yksi on polvistunut nainen ottamassa minulta suihin huppu ylösnostettuna.

• KuinMyös
        *t_v* kirjoitti:

Minua usein harmittaa, kun näen pilottitakkeja kaljupäisillä rettelöitsijöillä. Kun olin yläasteella, luokallani oli yksi upea blondi, jolla oli pilottitakki. Sellainen musta, jossa oli oranssi vuori. Ah sitä onnea, kun pääsin kerran koskettamaan sitä takkia "epähuomiossa".

Pilottitakin haluaisin kyllä itsekin, mutta en sellaistakaan kehtaisi käyttötakkina pitää, kun se tosiaan tuo heti mieleen äärioikeiston.

Totta on tuo rettelöitsijä, taikka yleensäkin miehen päällä, mutta nämä voin onneksi helposti sulkea pois mielestäni. Enpä itsekään pilottitakkia laita päälle, kun lähden kaupungille tms. Käytän ihan vaan pihatöissä tai autoremppaa tehdessäni.

Minulla on myös muistoja nuoruusvuosilta muutamasta kauniimman sukupuolen edustajan päällä olleesta pilottitakista. Toiseen pääsin jopa "tutustumaan" läheisesti - oli syke melko korkealla....

• MA1CWU45
        *t_v* kirjoitti:

Siitä huolimatta, että pilotit näyttää olevan ns. skinien vakiovaate, ei pilotti itsessään tee sinusta sen erilaisempaa kuin mitä olet.

Jos joku on niin vajavainen mielipiteissään ja maailmankatsomuksessaan, että leimaa kaikki pilottia käyttävät samaan muottiin, on se ko. tyypin oma ongelma.

Mitä pilottirotsiin tulee, on puuhastelu pilottia käyttävän naisen kanssa kyllä unelmien täyttymys. Toivottavasti löydät vastaavan.. ;)

• *t_v*
        MA1CWU45 kirjoitti:

Siitä huolimatta, että pilotit näyttää olevan ns. skinien vakiovaate, ei pilotti itsessään tee sinusta sen erilaisempaa kuin mitä olet.

Jos joku on niin vajavainen mielipiteissään ja maailmankatsomuksessaan, että leimaa kaikki pilottia käyttävät samaan muottiin, on se ko. tyypin oma ongelma.

Mitä pilottirotsiin tulee, on puuhastelu pilottia käyttävän naisen kanssa kyllä unelmien täyttymys. Toivottavasti löydät vastaavan.. ;)

Olet kyllä oikeassa, takkihan se vain on, ja ilman ylimääräisiä koristeita se ei viesti yhtään mistään.

Aijai, pilottitakkinaisen kanssa kun joskus saisi telmiä :)

• KuinMyös

Kävin viime viikolla ostoksilla ja ajattelin vähän hemmotella itseäni ja ostin uuden ulkoilutakin.

Kevyesti topatun, hupullisen takin musta-harmaa päällikangas ei ole kovin kiiltävää, mutta todella pehmeää ja liukaspintaista.

Tämäkin, kuten lähes kaikki tämänkaltaiset hankkimani takit, on unisex-mallia, joten voin pitää sitä ihan käyttötakkina ja todennäköisyys nähdä samanlainen takki kadulla jonkun neidon päällä, on ihan kohtalainen :)

• *t_v*

Voi luoja, kun näin tänään upean ilmestyksen kaupassa. Arviolta 30-35 -vuotias nainen, pitkät vaaleat hiukset, ja melkein maahan asti ulottuva, kiiltävä untuvatoppatakki. Kassoilla pääsin vielä pakkaamaan omia ostoksiani hänen viereensä, ja ah että hän tuoksuikin hyvälle... Harmi, että hän oli jonkun miehen kanssa kaupassa ;) Vaikka fantasiaksi hän jokatapauksessa olisi jäänyt...

• samaviehtymys

Hienoa! Millainen oli tuo takki, väri, kangas, millaiset tikkaukset ja oliko huppua?
        Itse näin eilen n. 25v. naisen kiiltävän mustassa Marc o'Polon takissa, kun hän astui juuri kohdallani ulos erään kaupan ovesta. Kävelin vähän matkaa hänen perässään ihaillen katuvalojen heijastuksia hänen takillaan. Hän vielä nosti kävellessään pitkät tummat hiuksensa takin alta vapaiksi.

• *t_v*
        samaviehtymys kirjoitti:

Hienoa! Millainen oli tuo takki, väri, kangas, millaiset tikkaukset ja oliko huppua?
        Itse näin eilen n. 25v. naisen kiiltävän mustassa Marc o'Polon takissa, kun hän astui juuri kohdallani ulos erään kaupan ovesta. Kävelin vähän matkaa hänen perässään ihaillen katuvalojen heijastuksia hänen takillaan. Hän vielä nosti kävellessään pitkät tummat hiuksensa takin alta vapaiksi.

Se oli sellainen lähes maahan asti ulottuva, kiiltävän musta takki. Merkkiä en tunnistanut, ja kankaasta en voi olla varma. Yritin etsiä takista kuvaa, mutta en löytänyt. Tämä kuva ( http://winter-fashion.net/image.php3?file=eyao&album=brands-monclair-unknown_2&language=en&countrycode=031&ref=7736 ) havainnollistaa, millainen takin tikkaus oli; Se oli aika tiheää, kuten tuon kuvan naisen navan ja rinnan välissä. Huppua en huomannut.

Vetää kyllä hieman kateelliseksi. Olisinpa ollut hänen miehensä, joka tuskin ymmärtää untuvatakkiseksin päälle ;)

• sama viehtymys
        *t_v* kirjoitti:

Se oli sellainen lähes maahan asti ulottuva, kiiltävän musta takki. Merkkiä en tunnistanut, ja kankaasta en voi olla varma. Yritin etsiä takista kuvaa, mutta en löytänyt. Tämä kuva ( http://winter-fashion.net/image.php3?file=eyao&album=brands-monclair-unknown_2&language=en&countrycode=031&ref=7736 ) havainnollistaa, millainen takin tikkaus oli; Se oli aika tiheää, kuten tuon kuvan naisen navan ja rinnan välissä. Huppua en huomannut.

Vetää kyllä hieman kateelliseksi. Olisinpa ollut hänen miehensä, joka tuskin ymmärtää untuvatakkiseksin päälle ;)

Samassa rappukäytävässä jossa asun, asuu eräs nuori nainen, jolla on polvipituinen untuvatakki. Kun hän liikkuu porraskäytävässä sen kuulee selvästi. Hänen takkinsa on nimittäin jotain kiiltävää ja hyvin äänekästä kangasta, sen suhina kuuluu hienosti. Nainen on lisäksi sievä, aina kun olen nähnyt hänet untuvatakissaan, huppu on nostettu päähän ja hupunnauhat siististi sidotut rusetille.
        Mitä muuten pidät kolmannen kaverin mainitsemasta Pamy-untuvatakista? Olisi minusta ihana!
        Oletko muuten seurannut ebay.de sivuilta untuvatakkivalikoimia? Hakusanat daunenmantel, daunenjacke, lackmantel, regenmantel, regenjacke ovat hyviä.

• sama viehtymys

Kannatti käydä uudenvuoden yönä autoilemassa, sain nimittäin kivan liftarin kyytiini. Näin jo kaukaa jotain mielenkiintoista; vaalea nuori nainen liftaamassa kaupungilla musta untuvapusakka yllään. Otin tytön kyytiini ja vein hänet erääseen lähiöön. Nyt sitten pääasiaan. Hän oli hoikka, lyhythiuksinen blondi, jolla oli yllään musta, kiiltävähkö untuvatakki. Takissa oli vaakasuorat tikkaukset, ei siis ruutuja. Ja parasta toppiksessa oli ääni, jota se piti hänen liikkuessaan. Kosketin hänen hihaansa istuessamme autossa, jolloin tajusin syyn narahteluun. Kangas oli jotenkin nahkeaa, kuin kumimaista. Hän avasi hieman vetoketjua ylhäältä ja liikehti muutenkin autossa nahkean toppiksen äänien säestyksellä. Rohkaistuin sanomaan hänen takkiaan kauniiksi. Koko matkan ajan minulla oli kohtalainen seisokki, puhumattakaan siitä hetkestä kun tyttö lähtiessään kyydistä antoi minulle poskipusun. Menin heti kotiin pukemaan ylleni hyvin samantyylisen kiiltävän mustan Logg-sport untuvatakin ja tytön suuta ja toppista ajatellen vedin hitaasti nautintoa pitkittäen käteen.

• *t_v*

Tuohon ei voi sanoa mitään. Tähän vuodenaikaan kyllä kannattaa käydä ulkona. Itse en ole pariin päivään nähnyt mitään, joten voisi samantien lähteä tästä ulos asioille ;)

• *t_v*

Mitä tyttö muuten sanoi siihen, kun kehuit hänen takkiaan? En uskaltaisi tehdä itse samoin, jotenkin pelkään ihmisten aina näkevän lävitseni vaikka luulisi olevan aika tavallista, että kehutaan ohimennen jotain, esimerkiksi takkia.

• sama viehtymys
        *t_v* kirjoitti:

Mitä tyttö muuten sanoi siihen, kun kehuit hänen takkiaan? En uskaltaisi tehdä itse samoin, jotenkin pelkään ihmisten aina näkevän lävitseni vaikka luulisi olevan aika tavallista, että kehutaan ohimennen jotain, esimerkiksi takkia.

Sanoin tytölle ihan vain ohimennen että ompa sinulla tyylikäs pusakka, onko siinä untuvatäyte? Tyttö siihen että on siinä ja että on ihan lämmin eikä kastu läpi. Esitteli siinä sitten takin hihaa, jota tunnustelin.
        Kyllähän minuakin joskus 15 vuotta sitten vapisutti, kun esim. ostin jonkun aivan selvästi naistentakin uutena kaupasta. Pitää vaan jutella niitä näitä ja sekaan pudottaa se varsinainen asia. Kerran ostin uutena kiiltävän hupullisen naisten käärmekuvioisen lakkatakin alennusmyynnistä. Menin vain kylmästi vaaterekille ja valitsin itselleni sopivan koon ja painuin kassalle mummojen sekaan. Sanoin vielä kassalla, että naisystävä katseli tätä normaalihintaisena, mutta ei raaskinnut ostaa, joten ostetaanpa yllätyslahja.

• sama viehtymys
        *t_v* kirjoitti:

Kerronpa toisenkin jutun. Muistat varmaan sen Josefssonsin pitkän untuvatakin josta kerroin pari vuotta sitten. Näin viime talvena jossakin tavaratalossa keski-ikäisen hoikan naisen, jolla oli juuri sellainen nilkkapituinen musta untuvatakki yllään. Tunnistin sen heti, olinhan monet kerrat nauttinut oman takkini suloisuudesta ylläni sperman virratessa siististi pvc-pussiin. Kysyinkin siis naiselta että mistähän olette ostanut yllänne olevan takin, vaikka hyvin tiesin. Teitittelin vieläpä. Että muka naisystävä etsiskelee juuri tuollaista pitkää, mustaa hupullista untuvatakkia. No hän tietysti kertoi että tilasi postimyynnistä. Kysyin onko se takki hänen mielestään hyvä ja laadukas. Nainenhan intoutui esittelemään ja näyttämään kaksisuuntaisen vetoketjun ja nostipa vielä hupunkin päähänsä malliksi. Kiittelin tiedoista kulli jäykkänä ja menin matkoihini.

• *t_v*

Sanoin tytölle ihan vain ohimennen että ompa sinulla tyylikäs pusakka, onko siinä untuvatäyte? Tyttö siihen että on siinä ja että on ihan lämmin eikä kastu läpi. Esitteli siinä sitten takin hihaa, jota tunnustelin.
        Kyllähän minuakin joskus 15 vuotta sitten vapisutti, kun esim. ostin jonkun aivan selvästi naistentakin uutena kaupasta. Pitää vaan jutella niitä näitä ja sekaan pudottaa se varsinainen asia. Kerran ostin uutena kiiltävän hupullisen naisten käärmekuvioisen lakkatakin alennusmyynnistä. Menin vain kylmästi vaaterekille ja valitsin itselleni sopivan koon ja painuin kassalle mummojen sekaan. Sanoin vielä kassalla, että naisystävä katseli tätä normaalihintaisena, mutta ei raaskinnut ostaa, joten ostetaanpa yllätyslahja.

Takki varmaan lähteekin kaupasta ilman oikeita epäilyksiä, vaikka sitä itse pelkäisikin. Vaikea muistaa, ettei suurin osa ihmisistä näe mitään seksuaalista takeissa. Itse olen kuitenkin useasti ostanut selkeästi naisille tarkoitettuja takkeja. Kukaan ei ole ainakaan näyttänyt suhtautuvan epäillen :D Vaikka joku ihmettelisikin, niin tuskinpa kukaan kauaa muistelee jotain takkikauppoja.

• *t_v*

Kerronpa toisenkin jutun. Muistat varmaan sen Josefssonsin pitkän untuvatakin josta kerroin pari vuotta sitten. Näin viime talvena jossakin tavaratalossa keski-ikäisen hoikan naisen, jolla oli juuri sellainen nilkkapituinen musta untuvatakki yllään. Tunnistin sen heti, olinhan monet kerrat nauttinut oman takkini suloisuudesta ylläni sperman virratessa siististi pvc-pussiin. Kysyinkin siis naiselta että mistähän olette ostanut yllänne olevan takin, vaikka hyvin tiesin. Teitittelin vieläpä. Että muka naisystävä etsiskelee juuri tuollaista pitkää, mustaa hupullista untuvatakkia. No hän tietysti kertoi että tilasi postimyynnistä. Kysyin onko se takki hänen mielestään hyvä ja laadukas. Nainenhan intoutui esittelemään ja näyttämään kaksisuuntaisen vetoketjun ja nostipa vielä hupunkin päähänsä malliksi. Kiittelin tiedoista kulli jäykkänä ja menin matkoihini.

Vaikea kuvitella, että minulle joku nainen esittelisi takkiaan, jos kysyisin. Minunnäköiset tyypit eivät ole kiinnostuneita sellaisesta, luulen :D Mutta vanhemmiten - muistelisin, että kerroit olevasi 40, silloin vuosi pari sitten? - asia on ehkä eri. Ei sillä, että olisin koskaan kokeillut.

• sama viehtymys
        *t_v* kirjoitti:

Takki varmaan lähteekin kaupasta ilman oikeita epäilyksiä, vaikka sitä itse pelkäisikin. Vaikea muistaa, ettei suurin osa ihmisistä näe mitään seksuaalista takeissa. Itse olen kuitenkin useasti ostanut selkeästi naisille tarkoitettuja takkeja. Kukaan ei ole ainakaan näyttänyt suhtautuvan epäillen :D Vaikka joku ihmettelisikin, niin tuskinpa kukaan kauaa muistelee jotain takkikauppoja.

Niin kai se on, ostavathan miehet alusvaatteitakin naisille. On siinä oma pelkonsa kuitenkin, joka aiheuttaa juuri sen epävarmuuden ostotilanteessa. Kannattaakin etukäteen suunnitella ostaminen niin ettei tarvitse kurkistella mitään vaan määrätietoisesti vaan takki käteen ja kassalle muista asiakkaista välittämättä. Siinä kun alkaa välttelemään katsetta ja norkoilemaan niin johan on epäilyttävää.
        Huomasin muuten että tätä keskustelua on seurattu yllättävän paljon ottaen huomioon keskustelijoiden määrä ja sekin vielä että sivu ei ole ihan "pinnassa". Onkohan täällä ollut yhtään naislukijaa? Olisi kiva jos ilmoittautuisi, vaikkei sitten haluaisi muuten keskusteluun osallistuakkaan.

• sama viehtymys
        *t_v* kirjoitti:

Vaikea kuvitella, että minulle joku nainen esittelisi takkiaan, jos kysyisin. Minunnäköiset tyypit eivät ole kiinnostuneita sellaisesta, luulen :D Mutta vanhemmiten - muistelisin, että kerroit olevasi 40, silloin vuosi pari sitten? - asia on ehkä eri. Ei sillä, että olisin koskaan kokeillut.

Olen omasta mielestäni sen näköinen, että kukaan ei varmaan uskoisi päällepäin minulla olevan mitään erikoisempia mieltymyksiä. Itsevarmuus ja kohteliaisuus iän lisäksi auttavat kyllä asiaa. Ne lisääntyvät sinullakin koko ajan.

• sama viehtymys

Näin tänään aivan samanlaisen untuvatakin vanhalla rouvalla. Oli ainakin 60-vuotias, vartaloltaan kuitenkin nuorekas. Takki oli reilunkokoinen naiselle, sillä hän oli kääntänyt hihoja. Hän keskusteli toisen naisen kanssa ainakin viisi minuuttia, joten katselin tarkkaan hänen hienoa takkiaan. Takki oli tikattu siten, että hihoissa ja muuallakin takissa oli vaakasuuntaiset lokerot täytteelle. Pullea melko korkea pystykaulus, vetoketju ylös asti kiinni. Koska takki oli selvästi iso naiselle, se näytti tosi muhkealle.

• sama viehtymys

Hei lukijat, ebay.de:ssä myynnissä ihana punainen "daunenmantel"! Laitoin oman kiiltävänpunaisen takkini ylle ihan sen kunniaksi. Noita on ollut myynnissä Suomessakin, myös musta kuuluu kokoelmiini. Suosikkejani, vaikkei olekaan hupullinen.

• sama viehtymys

ebay.de:ssä myynnissä Pyrenex-untuvatakki, sininen ja tosi kiiltävä. Itselläni on samanlainen musta, ostin vuosia sitten kirpputorilta. Takin muhkeassa kauluksessa on ohut huppu piilossa. Löytyisipä sopiva nainen, jolle voisi antaa ihanuuden käyttöön. Tykkäisin katsella kuinka hän ottaisi hupun esiin kauluksesta ja nostaisi sen ylös hiuksilleen.

• *t_v*

Eipä ole itselläni kirppiksillä tuollaisia mahtavia takkeja tullut vastaan... :(

• KuinMyös

olisi, jos tuollaiseen takkiin pukeutunut nainen (taikka kaksi) tulisi ja ottaisi minut kovakouraiseen käsittelyyn...

Tuollainen oikein kiiltäväpintainen takki kokoelmastani (vielä) puuttuu. Täytyy yrittää jostain löytää. Vinkkejä kotimaan markkinoilta ?

• sama viehtymys
        KuinMyös kirjoitti:

olisi, jos tuollaiseen takkiin pukeutunut nainen (taikka kaksi) tulisi ja ottaisi minut kovakouraiseen käsittelyyn...

Tuollainen oikein kiiltäväpintainen takki kokoelmastani (vielä) puuttuu. Täytyy yrittää jostain löytää. Vinkkejä kotimaan markkinoilta ?

Luulen tuon Pyrenex-takin olevan melko harvinainen Suomessa, olinkin aika yllättynyt kun sen näin kirpparilla. Se oli kuitenkin euroaikaa, maksoi nimittäin 20 euroa. Ensin en aikonut raaskita ostaa sitä, kun en heti huomannut sen piilohuppua. Sitten onneksi huomasin kauluksen takana nepparin ja silloin lähdin kassalle takin kanssa. Kotona pidin takkia ylläni ja nautin nostaessani hupun peilin edessä. Sidoin nauhat ja annoin sperman lennähtää aivan käsin koskematta!

• *t_v*
      • KuinMyös

Tummansininen lyhyt takki naisen päällä oli erityisesti mun mieleen, toisaalta taas pitkä musta kirkkaanpunaisella vuorella suorastaan kutsui kömpimään sisäänsä tyydyttymään... Puhumattakaan siitä, että muutama tuollaisiin takkeihin pukeutunutta naista tulisi ja antaisi hoidon, josta ei ole paluuta entiseen.

Tuoltahan noita saisi tilata - parkasite.de, mutta ovat vielä tylymmän hintaisia kuin pamy:n takit.

• sama viehtymys

Voi vain haaveilla tuollaisesta naisesta. Varsinkin punaisen takin ihanasta hupusta pursuvat pehmoiset kiharat hivelisivät kullia kiihottavasti, kun hellä suu hyväilisi terskaa.

• *t_v*
    • sama viehtymys

Hei, nytpä onnisti! Huusin ebayssä Pamyn untuvatakkia, mutta hävisin huudon. Joku ilmeisesti näki huutoni ja otti yhteyttä. Kysyi haluaisinko ostaa Pamyn ihanan kirkkaanpunaisen hupullisen untuvatakin. Vastasin tietenkin myöntävästi! Nyt siis odottelen upeaa takkia. En vain tiedä kuinka kestän odotusajan, kun pelkkä ajatus tuon uskomattoman upean takin pukemisesta ylleni ja varsinkin hupun ylösnostamisesta kiihottaa niin mielettömästi.

• sama viehtymys

Nyt sain Pamyn. Juttu muuttui hovissa sen verran, että takki onkin musta! Aivan käsittämättömän kevyt ja tosi kiiltävä. Huppu voisi olla vähän suurempi, mutta hyvä näinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      185
      8521
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      257
      4300
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      136
      3639
    4. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      106
      3423
    5. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      19
      2430
    6. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2245
    7. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      27
      2076
    8. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      41
      1779
    9. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      61
      1633
    10. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      48
      1587
    Aihe