Kommunismi ja Ateismi

AntiKommari

Minua henkilökohtaisesti ärsyttää, että kommunismi ja ateismi liitetään toisiinsa. Onko kellään muulla tälläistä ongelmaa?

9

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k.o.m Mari

Niin minuakin.

• elitisti

Ottaa päähän kaikki tollaset kommarijutut. Miten kukaan voi kommariksi haukkua kun optioita pamahtaa tilille mukavaa tahtia!? Työläiset voi painua sanonko minne... Eihän ne oo ees ihmisiä?? Palkkoja vois todellaki pienentää. Tänäänki joku laiska kouluttamaton ravintolatyöntekijä alko inisee jotai ku käskin tehdä gluteenittoman sämpylän! Oli pakko sanoo pari "valittua sanaa".

Joidenki kehitys on vaan jäänyt kesken... hahaha

T. Yleensä-käytän-bossin-pukua-joskus-myös-armania

• Tietty puusilmäisyys kielen/tekstin/sanojen kanssa kyllä välillä pistää ärsyttämään, mutta vielä enemmän ehkä se, että osa ihmisistä käyttävät tarkoituksellisesti noita vain provosoivassa mielessä. Jos ihminen on todella tietämätön kommunismin ja ateismin todellisesta suhteesta tai suhteettomuudesta, niin sivistyksessä on aukko. Kyllähän sekin tietysti pistää ärsyttämään, että ihmiset eivät tiedä kaikkea, mutta enpä tiedä minäkään, joten...

• Aurelianus

Toinen ärsyttävä asia on joidenkin uskonnollisten fanaatikkojen ihmeellinen älyllinen loikka, jonka avulla ateismi ja saatananpalvonta kyetään sekottamaan toisiinsa.

• KuulesKuules

No joo. Liitetäänhän lapsien hyväksikäytto ja katolilaisuus yhteen samalla tavalla... ei helvetti - nehän on sama asia. Tsori tää viesti.

• Revari

... oli oikee kommumisti. Muut uskovaiset ja kommarit vaan vääristelleet opit. Ei tainu tosiaan olla tästä mmailmasta.

• koska kommunismin olennainen osa oli uskonto-kielteisyys.Ymmärrän kyllä ettei se ole teille miellyttävää uskoa että uskonnonvastaisuuden nimessä on tehty eniten pahaa, se on sellainen teille ikävä TOSIASIA.

Rakas ystävä ei tarvitse stressata.Näin on tehty, ja tehdään jatkossa ei mitenkään henk.kohtaisesti.

• Alex

Moi !

Uskonto oli ideologinen kilpailija kommunismille.
        kaikki totalitääriset katsomukset julistavat toisensa pannaan.

Olen musta kapitalisti, ja ehdottomasti ateisti.
        kapitalisti olen ollut aina.

--

• pukinsorkka

Kun asiatieto puuttuu ja tietää sen itsekin, pitää tehdä propagandaa sillä vähällä mihin pystyy!

Sinä late-parka et tosin pysty siihenkään vähään..
        Profiilisi paljastaa mikä sulla on vialla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      293
      4497
    2. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      110
      4050
    3. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      194
      2425
    4. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      89
      1941
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      35
      1707
    6. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      1
      1249
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      18
      1244
    8. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      7
      1189
    9. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      47
      1163
    10. entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin

että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä
      Sinkut
      141
      940
    Aihe