ujot nuoret naiset?

..missä lie ovat nuo ihanaiset?.. maailmalta piilossa.. harmi.. en usko että maailma on kylmien ja kovien.. mutta eipä noita ujoja naisia näy missään.. vai oonko ihan sokee???? huokaus..

18

3830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..on hiljasta....

• ..oon ajatellut että netin kautta vois tutustuu ujoihin naisiin.. kirjotella ja niin edelleen mutta oon huomannut että niillä kiinnostus loppuu.. se harmittaa koska mä oon ollut tositarkoituksella liikenteessä ja ajatellut että niin kai nekin.. onko se sitten niin pahaa ujoutta vai mitä?....

• pelästyvät
        pervokki kirjoitti:

..oon ajatellut että netin kautta vois tutustuu ujoihin naisiin.. kirjotella ja niin edelleen mutta oon huomannut että niillä kiinnostus loppuu.. se harmittaa koska mä oon ollut tositarkoituksella liikenteessä ja ajatellut että niin kai nekin.. onko se sitten niin pahaa ujoutta vai mitä?....

nimimerkkiäsi. Kannattaisiko käydä vaihtamassa? :D

• ----
        pelästyvät kirjoitti:

miksi ujo hakusessa?
        ei ymmärrä yleensä kaikki karttaa
        ja pitää vähintäänkin outona
        taikka pikemmin pimeenä vetäytyvää ihmistä
        ei sen puoleen en ymmärrä miksi
        edes vastasin.

• Tipsu
        ---- kirjoitti:

miksi ujo hakusessa?
        edes vastasin.

Kyllähän meitä on, mutta eihän meitä oikeasti kukaan huomaa, kun jäämme rääväsuiden jalkoihin.

• pelästyvät kirjoitti:

..en käytä tuota nimimerkkiä seuraa hakiessani. ja mun mielestä tuo on hauska ja sitä ei saa ottaa liian tosissaan..

• ---- kirjoitti:

miksi ujo hakusessa?
        edes vastasin.

..että en mäkään oo mikään hirveen puhelias jos treffeille asti pääsee.. jännittää.. tunnen kyllä sellasii tosi rohkeita tyttöjä mut sit kun mun pitäis alkaa seurustelee tietyssä mielessä niin on paljon helpompi olla mielummin ujon tytön seurassa.. olis enemmänkin samalla aaltopituudella.. niih.. sellasta kaipailisin mutta mistä löytää?

• Tipsu kirjoitti:

Kyllähän meitä on, mutta eihän meitä oikeasti kukaan huomaa, kun jäämme rääväsuiden jalkoihin.

..olla.. heh tunnen kyllä rääväsuita.. luulis että edes netin kautta löytyis mut ku ei nähtävästi sitäkään kautta löydä.. onks se niin vaikeeta? täällä yks vaan etsii.. mut kukaan ei ota yhteyttä..

• siinä

ujossa naisessa sinua niin viehättää? Olen törmännyt tähän juttuun aika usein, mutta ikinä en sitä oikein ole tajunnut..?

• ..selittää.. ehkäpä mä itsekin oon ujo tietyissä tapauksissa.. ja kyllä mua viehättää enempi sellanen ujo kuin kauhea syöjätär joka tylsistyy treffeillä heti kun miesparka ei keksi sanottavaa.. mä en ainakaan oo sellanen joka on koko aika äänessä..

• tytsy
        pervokki kirjoitti:

..selittää.. ehkäpä mä itsekin oon ujo tietyissä tapauksissa.. ja kyllä mua viehättää enempi sellanen ujo kuin kauhea syöjätär joka tylsistyy treffeillä heti kun miesparka ei keksi sanottavaa.. mä en ainakaan oo sellanen joka on koko aika äänessä..

Oon 19v. tyttönen ja mielestäni aika ujo vaikka mikään hissukka en sentään oo. Mulla ujous on nyt viimeaikoina alkanu vahvasti näkyä siten, kun oon tapaillu about 3,5 viikkoo yhtä mukavaa miestä niin pussailemaan oon uskaltautunu sen kanssa vaan pienessä kännissä. Tää mieskin on ujohko, joten tuntuu, että tuleeko tästä jutusta mitään, kun molemmat ujostellaan toisiamme ja ei oikein uskalleta tehdä alotteita, ja enkä mä edes osaakaan tehdä:( Ehkä mulla ainakin vaikuttaa se aika paljon, etten oo koskaan ennen seurustellu eli oon täysin pihalla niistä kuvioista ja pussaillutkin oon vaan kännissä. Juttelu meillä kyllä luistaa hyvin, mut tuo toinen puoli taas ei..

• tytsy kirjoitti:

Oon 19v. tyttönen ja mielestäni aika ujo vaikka mikään hissukka en sentään oo. Mulla ujous on nyt viimeaikoina alkanu vahvasti näkyä siten, kun oon tapaillu about 3,5 viikkoo yhtä mukavaa miestä niin pussailemaan oon uskaltautunu sen kanssa vaan pienessä kännissä. Tää mieskin on ujohko, joten tuntuu, että tuleeko tästä jutusta mitään, kun molemmat ujostellaan toisiamme ja ei oikein uskalleta tehdä alotteita, ja enkä mä edes osaakaan tehdä:( Ehkä mulla ainakin vaikuttaa se aika paljon, etten oo koskaan ennen seurustellu eli oon täysin pihalla niistä kuvioista ja pussaillutkin oon vaan kännissä. Juttelu meillä kyllä luistaa hyvin, mut tuo toinen puoli taas ei..

..vaikeeta varmaan.. hmm..ehkä sun pitää pitää joku leffailta.. pyytää se tyyppi teille ja ostaa vaikka kuohista niin pieni känni helpottaa uskomattoman paljon.. ja sit kun sen tietyn pisteen yli on päästy niin ei turhia ajattele ja kaikki on helpompaa.. näin oon todennut..

• tytsy
        pervokki kirjoitti:

..vaikeeta varmaan.. hmm..ehkä sun pitää pitää joku leffailta.. pyytää se tyyppi teille ja ostaa vaikka kuohista niin pieni känni helpottaa uskomattoman paljon.. ja sit kun sen tietyn pisteen yli on päästy niin ei turhia ajattele ja kaikki on helpompaa.. näin oon todennut..

Kyllä tolla alkoholilla on ihmeellinen vaikutus! Eilen juuri ton miehen ja mun väliltä "rikkoutui jää", kun otin ite pienet kännit, mut sellaset vaan, et olin rennompi ja rohkeempi ja vietettiin sit iltaa ihan vaan telkkaa katellen sen luona. Siitä se sitten vähitellen lähti eli uskaltauduin itsekin vähitellen osoittamaan omia tunteitani.. Mut suurin vaikutus oli sillä, kun yövyin tän miehen luona (ei kuitenkaan harrastettu seksiä), mut nukuttiin ihan lähekkäin niin se ujostelu karis huomattavasti sen myötä:) Ja aamulla olikin sitten jo aika kiihkee meno, mut ilman varsinaista yhdyntää ;)

• tytsy kirjoitti:

Kyllä tolla alkoholilla on ihmeellinen vaikutus! Eilen juuri ton miehen ja mun väliltä "rikkoutui jää", kun otin ite pienet kännit, mut sellaset vaan, et olin rennompi ja rohkeempi ja vietettiin sit iltaa ihan vaan telkkaa katellen sen luona. Siitä se sitten vähitellen lähti eli uskaltauduin itsekin vähitellen osoittamaan omia tunteitani.. Mut suurin vaikutus oli sillä, kun yövyin tän miehen luona (ei kuitenkaan harrastettu seksiä), mut nukuttiin ihan lähekkäin niin se ujostelu karis huomattavasti sen myötä:) Ja aamulla olikin sitten jo aika kiihkee meno, mut ilman varsinaista yhdyntää ;)

..jees.. oikein käytettynä alkoholilla on hyvä vaikutus.. noin mä ajattelinkin siinä käyvän..heh..

• c")
        tytsy kirjoitti:

Missä te tapasitte?

• tytsy
        c") kirjoitti:

Missä te tapasitte?

Tavattiin siis suomi24:n Treffien kautta. Ja mikä sattuma, kun asutaan vieläpä samassa kaupungissa, joka ei todellakaan ole mikään iso kaupunki. Vieläkin ihmettelen, miten netin kautta voi löytää noin hienon ihmisen!=)

• teemu
        tytsy kirjoitti:

Tavattiin siis suomi24:n Treffien kautta. Ja mikä sattuma, kun asutaan vieläpä samassa kaupungissa, joka ei todellakaan ole mikään iso kaupunki. Vieläkin ihmettelen, miten netin kautta voi löytää noin hienon ihmisen!=)

Voi hellanlettas...Dbuaahhhaaa

• Entinen ujo...
        tytsy kirjoitti:

mä löysin maailman ihanimman pojan netin kautta :))) olin ihan sika ujo aina, ja koulussa mua siitä kiusattiinkin. Mutta sen pojan kautta tulin rohkeemmaksi. Olen vielläkin ujo, mutta en läheskään niin kun olin.

Rohkeutta ujoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      336
      38485
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      103
      7066
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5530
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4048
    5. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      67
      3189
    6. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      56
      3175
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      63
      2400
    8. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2171
    9. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2154
    10. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      500
      2050
    Aihe