Tarkoituksena on saada näkymään samat linkit useammalla sivulla niin että otsikoita voisi tarvittaessa muuttaa myöhemmin yhdestä tiedostosta.
Kiitos jo etukäteen :)
Miten linkit CSS:llä?
2
368
Vastaukset
- terppis
tuo taida onnata css:llä,sillä kun määritellään mielestäni sivujen ulkoasu...korjatkaa jos olen ihan hakoteillä.Tietokannalla tuo ainakin onnistuisi.
- tiiä.........
mut ei toi tosiaankaan onnistu CSS:llä.
Huonoja vaihtoehtoja on framet tai javaskripti. Hyvä vaihtoehto on joku palvelinpuolen skripti, esim. PHP.
Sinällään ihmettelen tota koko ongelmaa; jos sivujen rakenne on:
Etusivu
Minä
Galleria
Linkit
Vieraskirja
niin ei se kovin suurta työtä vaadi muuttaa kaikille viidelle sivulle tuota menu-osiota.
Toisaalta jos sivuja on PALJON, niin eihän tuollainen rakenne edes toimi - jokaiselle 2. tason sivulle tulee omanlaisensa navimenu.
Tai jos haluaa kaikille sadalle sivulle saman menun, niin eihän sekään ole ongelma edes pelkällä html:llä. Netti on pullollaan 'replace'-ohjelmia, joissa yhdellä komennolla saa muutettua menu-osuuden kaikissa sadassa html-tiedostossa.
ps. 'Back'-nappi on surfferin paras ystävä - itse en ainakaan eksy koskaan kiertelemään mitään ketunlenkkejä, vaan palaan aina takaisin klikkailemalla hiiren rullaa (=back in my conf).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436