Tarkoituksena on saada näkymään samat linkit useammalla sivulla niin että otsikoita voisi tarvittaessa muuttaa myöhemmin yhdestä tiedostosta.
Kiitos jo etukäteen :)
Miten linkit CSS:llä?
2
389
Vastaukset
- terppis
tuo taida onnata css:llä,sillä kun määritellään mielestäni sivujen ulkoasu...korjatkaa jos olen ihan hakoteillä.Tietokannalla tuo ainakin onnistuisi.
- tiiä.........
mut ei toi tosiaankaan onnistu CSS:llä.
Huonoja vaihtoehtoja on framet tai javaskripti. Hyvä vaihtoehto on joku palvelinpuolen skripti, esim. PHP.
Sinällään ihmettelen tota koko ongelmaa; jos sivujen rakenne on:
Etusivu
Minä
Galleria
Linkit
Vieraskirja
niin ei se kovin suurta työtä vaadi muuttaa kaikille viidelle sivulle tuota menu-osiota.
Toisaalta jos sivuja on PALJON, niin eihän tuollainen rakenne edes toimi - jokaiselle 2. tason sivulle tulee omanlaisensa navimenu.
Tai jos haluaa kaikille sadalle sivulle saman menun, niin eihän sekään ole ongelma edes pelkällä html:llä. Netti on pullollaan 'replace'-ohjelmia, joissa yhdellä komennolla saa muutettua menu-osuuden kaikissa sadassa html-tiedostossa.
ps. 'Back'-nappi on surfferin paras ystävä - itse en ainakaan eksy koskaan kiertelemään mitään ketunlenkkejä, vaan palaan aina takaisin klikkailemalla hiiren rullaa (=back in my conf).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191742- 271671
- 241667
- 201630
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283