mulla nää.1.nöffi
2.bernhardinkoira
3.leonberger
4.schäfer
5.doggi.onko muuten kukaan teistä menossa voittaja 2005seen tai pohj m voittajaan
suosikkikoirarotunne
23
1055
Vastaukset
- suosikit
1.Valkoinen ruotsinhirvikoira
2.Karjalankarhukoira
3.Saksanpaimenkoira- mulla
1.nf
2.bk
3.td
Minun ehdoton lemppari on hyvinkasvatettu ja hyväpäinen belgianpaimenkoira. Muutenkin kaikki palveluskoirat ja niistä erityisesti paimenkoirat viehättävät. Jotkut terrierit ovat myös mukavia. Seurakoirista, noutajista ja ns. ruttunaamoista en erityisemmin välitä.
- mun suos
1,saksanpaimenkoira
2.nöffi
3.bernhardinkoira
4.leonberger
5.bernhardinkoira
6.bernhardinkoira
7.saksanpaimenkoira
NÄMÄ NE ON JA
- helkkuli
tässä on mun suosikki rodut:
1.bordercollie
2.welsh corgi,pembroke
3.shetlanninlammaskoira
4.cockerspanieli
5.kultainenoutaja
6.LK collie
7.villakoira
8.englanninsetteri- blackmagictiger
1.SAKSANPAIMENKOIRA
2.BERNHARDINKOIRA
3.NEWFOUNDLANDILAINEN
4.LEONBERGER
5.KULTAINENNOUTAJA
6.LABRADORI
7.LEONBERGER
8.MASTIFFI
9.SAKSANPAIMENKOIRA.JA VOISIN AINA KUVITELLA TALVET KUN OIS 20 ASTETTA PAKKASTA JA KUN KÄVELISIMME MINÄ.VAIMO JA SAKSANPAIMENKOIRAMME DORA NIIN OIS SE KIVAA.MENEN VOITTAJAAN..TARKOITUS ON
- lempparit
on
1.Vehnäterrieri
2.Saksanpaimenkoira
3.Sekarotuinen
4.Bernhardilainen
5.Airedale- naglo
1. Bichon havanais (itselläni on sellainen täällä kotona
- toope
ehdottomasti...
- Pudel
Ehdottomasti...
- mulla
Pudel kirjoitti:
Ehdottomasti...
1.bernhardinkoira
2.kultainennoutaja
3.suursnautseri
4.leonberger - blackmagictiger
meinaan käyndä bernhardinkoira.nöffi.saksanpaimenkoira.rottweiler yhdistysten osastoilla
Kyllähän se on se rottweiler joka on syrämmen vieny aivan kokonaan..:) Tykkään myös isoista nalleista(kaukkari,bernhardinkoira..)..:)
- blackmagictiger
Mulla on isoista koirista < tanskandoggi.bernhardinkoira.newfoundlandinkoira.leonberger.mastiffi.bernhardinkoira.sitten keskikokoisista saksanpaimenkoira.saksanpaimenkoira.kultainnenoutaja.rottweiler ja sitten Kaukaasian paimenkoira ja pyrennienmastiffi isoista sekä espanjan mastiffi
- blackmagictiger
blackmagictiger kirjoitti:
Mulla on isoista koirista < tanskandoggi.bernhardinkoira.newfoundlandinkoira.leonberger.mastiffi.bernhardinkoira.sitten keskikokoisista saksanpaimenkoira.saksanpaimenkoira.kultainnenoutaja.rottweiler ja sitten Kaukaasian paimenkoira ja pyrennienmastiffi isoista sekä espanjan mastiffi
1.newfie
2.leonberger
3.bernhardilainen
4.mastiffi
- SPK
1. Dalmatiankoira
2. Bullterrieri
3. Kääpiöbullterrieri ja saksanpaimenkoira - Fad3r
1. Saksanpaimenkoira
2. Bordercollie
3. Leonberg
4. Pitkäkarvainen collie
5. Pomeranian - laura81
mun suosikki koirarotu on suomenlapinkoira.
viihtyy hyvin ulkona ja sopii myös allergisiin perheisiin koska voi olla ulkona koko ajan ja pakkas raja on 30 astetta koska niillä on niin paksu turkki - ronjaliini
top.10:
1.seropi
2.suomenajokoira
3.collie
4.sakemanni
5.nöffi
6.mäyräkoira
7.chihuahua
8.mustiffi(muistaakseni näin kirjoitetaan)
9.kultainen noutaja
10.siperian husky
nämä taitavat kyllä perustua siihen mitä itsellä/tutuilla on...varmasti olisi erilainen jos olisin vielä paremmin muitten rotujen kanssa tekemisissä.. 1. Saksanpaimenkoira
2. Thai Ridgeback
3. Howawart
4. Bokseri
5. Suursnautseri
isot, eloisat koirat viehättää, mutta koheltajista en pidä...- blackmagictiger
1.saksanpaimenkoira
2.saksanpaimenkoira
3.rottweiler
4.bernhardinkoira
5.leonberger
6.mastiffi
7.dobermann
- Hellu
on mun suosikki
- blackmagictiger
tanskandoggi
saksanpaimenkoira
nöffi
bernhardilainen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654