suosikkikoirarotunne

blackmagictiger

mulla nää.1.nöffi
2.bernhardinkoira
3.leonberger
4.schäfer
5.doggi.onko muuten kukaan teistä menossa voittaja 2005seen tai pohj m voittajaan

23

1055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosikit

      1.Valkoinen ruotsinhirvikoira
      2.Karjalankarhukoira
      3.Saksanpaimenkoira

      • mulla

        1.nf
        2.bk
        3.td


    • Minun ehdoton lemppari on hyvinkasvatettu ja hyväpäinen belgianpaimenkoira. Muutenkin kaikki palveluskoirat ja niistä erityisesti paimenkoirat viehättävät. Jotkut terrierit ovat myös mukavia. Seurakoirista, noutajista ja ns. ruttunaamoista en erityisemmin välitä.

      • mun suos

        1,saksanpaimenkoira
        2.nöffi
        3.bernhardinkoira
        4.leonberger
        5.bernhardinkoira
        6.bernhardinkoira
        7.saksanpaimenkoira
        NÄMÄ NE ON JA


    • helkkuli

      tässä on mun suosikki rodut:

      1.bordercollie
      2.welsh corgi,pembroke
      3.shetlanninlammaskoira
      4.cockerspanieli
      5.kultainenoutaja
      6.LK collie
      7.villakoira
      8.englanninsetteri

      • blackmagictiger

        1.SAKSANPAIMENKOIRA
        2.BERNHARDINKOIRA
        3.NEWFOUNDLANDILAINEN
        4.LEONBERGER
        5.KULTAINENNOUTAJA
        6.LABRADORI
        7.LEONBERGER
        8.MASTIFFI
        9.SAKSANPAIMENKOIRA.JA VOISIN AINA KUVITELLA TALVET KUN OIS 20 ASTETTA PAKKASTA JA KUN KÄVELISIMME MINÄ.VAIMO JA SAKSANPAIMENKOIRAMME DORA NIIN OIS SE KIVAA.MENEN VOITTAJAAN..TARKOITUS ON


    • lempparit

      on
      1.Vehnäterrieri
      2.Saksanpaimenkoira
      3.Sekarotuinen
      4.Bernhardilainen
      5.Airedale

      • naglo

        1. Bichon havanais (itselläni on sellainen täällä kotona


    • toope

      ehdottomasti...

      • Pudel

        Ehdottomasti...


      • mulla
        Pudel kirjoitti:

        Ehdottomasti...

        1.bernhardinkoira
        2.kultainennoutaja
        3.suursnautseri
        4.leonberger


      • blackmagictiger

        meinaan käyndä bernhardinkoira.nöffi.saksanpaimenkoira.rottweiler yhdistysten osastoilla


    • Kyllähän se on se rottweiler joka on syrämmen vieny aivan kokonaan..:) Tykkään myös isoista nalleista(kaukkari,bernhardinkoira..)..:)

      • blackmagictiger

        Mulla on isoista koirista < tanskandoggi.bernhardinkoira.newfoundlandinkoira.leonberger.mastiffi.bernhardinkoira.sitten keskikokoisista saksanpaimenkoira.saksanpaimenkoira.kultainnenoutaja.rottweiler ja sitten Kaukaasian paimenkoira ja pyrennienmastiffi isoista sekä espanjan mastiffi


      • blackmagictiger
        blackmagictiger kirjoitti:

        Mulla on isoista koirista < tanskandoggi.bernhardinkoira.newfoundlandinkoira.leonberger.mastiffi.bernhardinkoira.sitten keskikokoisista saksanpaimenkoira.saksanpaimenkoira.kultainnenoutaja.rottweiler ja sitten Kaukaasian paimenkoira ja pyrennienmastiffi isoista sekä espanjan mastiffi

        1.newfie
        2.leonberger
        3.bernhardilainen
        4.mastiffi


    • SPK

      1. Dalmatiankoira
      2. Bullterrieri
      3. Kääpiöbullterrieri ja saksanpaimenkoira

    • Fad3r

      1. Saksanpaimenkoira
      2. Bordercollie
      3. Leonberg
      4. Pitkäkarvainen collie
      5. Pomeranian

    • laura81

      mun suosikki koirarotu on suomenlapinkoira.
      viihtyy hyvin ulkona ja sopii myös allergisiin perheisiin koska voi olla ulkona koko ajan ja pakkas raja on 30 astetta koska niillä on niin paksu turkki

    • ronjaliini

      top.10:
      1.seropi
      2.suomenajokoira
      3.collie
      4.sakemanni
      5.nöffi
      6.mäyräkoira
      7.chihuahua
      8.mustiffi(muistaakseni näin kirjoitetaan)
      9.kultainen noutaja
      10.siperian husky

      nämä taitavat kyllä perustua siihen mitä itsellä/tutuilla on...varmasti olisi erilainen jos olisin vielä paremmin muitten rotujen kanssa tekemisissä..

    • 1. Saksanpaimenkoira
      2. Thai Ridgeback
      3. Howawart
      4. Bokseri
      5. Suursnautseri

      isot, eloisat koirat viehättää, mutta koheltajista en pidä...

      • blackmagictiger

        1.saksanpaimenkoira
        2.saksanpaimenkoira
        3.rottweiler
        4.bernhardinkoira
        5.leonberger
        6.mastiffi
        7.dobermann


    • Hellu

      on mun suosikki

      • blackmagictiger

        tanskandoggi
        saksanpaimenkoira
        nöffi
        bernhardilainen


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe