suosikkikoirarotunne

blackmagictiger

mulla nää.1.nöffi
2.bernhardinkoira
3.leonberger
4.schäfer
5.doggi.onko muuten kukaan teistä menossa voittaja 2005seen tai pohj m voittajaan

23

1055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosikit

      1.Valkoinen ruotsinhirvikoira
      2.Karjalankarhukoira
      3.Saksanpaimenkoira

      • mulla

        1.nf
        2.bk
        3.td


    • Minun ehdoton lemppari on hyvinkasvatettu ja hyväpäinen belgianpaimenkoira. Muutenkin kaikki palveluskoirat ja niistä erityisesti paimenkoirat viehättävät. Jotkut terrierit ovat myös mukavia. Seurakoirista, noutajista ja ns. ruttunaamoista en erityisemmin välitä.

      • mun suos

        1,saksanpaimenkoira
        2.nöffi
        3.bernhardinkoira
        4.leonberger
        5.bernhardinkoira
        6.bernhardinkoira
        7.saksanpaimenkoira
        NÄMÄ NE ON JA


    • helkkuli

      tässä on mun suosikki rodut:

      1.bordercollie
      2.welsh corgi,pembroke
      3.shetlanninlammaskoira
      4.cockerspanieli
      5.kultainenoutaja
      6.LK collie
      7.villakoira
      8.englanninsetteri

      • blackmagictiger

        1.SAKSANPAIMENKOIRA
        2.BERNHARDINKOIRA
        3.NEWFOUNDLANDILAINEN
        4.LEONBERGER
        5.KULTAINENNOUTAJA
        6.LABRADORI
        7.LEONBERGER
        8.MASTIFFI
        9.SAKSANPAIMENKOIRA.JA VOISIN AINA KUVITELLA TALVET KUN OIS 20 ASTETTA PAKKASTA JA KUN KÄVELISIMME MINÄ.VAIMO JA SAKSANPAIMENKOIRAMME DORA NIIN OIS SE KIVAA.MENEN VOITTAJAAN..TARKOITUS ON


    • lempparit

      on
      1.Vehnäterrieri
      2.Saksanpaimenkoira
      3.Sekarotuinen
      4.Bernhardilainen
      5.Airedale

      • naglo

        1. Bichon havanais (itselläni on sellainen täällä kotona


    • toope

      ehdottomasti...

      • Pudel

        Ehdottomasti...


      • mulla
        Pudel kirjoitti:

        Ehdottomasti...

        1.bernhardinkoira
        2.kultainennoutaja
        3.suursnautseri
        4.leonberger


      • blackmagictiger

        meinaan käyndä bernhardinkoira.nöffi.saksanpaimenkoira.rottweiler yhdistysten osastoilla


    • Kyllähän se on se rottweiler joka on syrämmen vieny aivan kokonaan..:) Tykkään myös isoista nalleista(kaukkari,bernhardinkoira..)..:)

      • blackmagictiger

        Mulla on isoista koirista < tanskandoggi.bernhardinkoira.newfoundlandinkoira.leonberger.mastiffi.bernhardinkoira.sitten keskikokoisista saksanpaimenkoira.saksanpaimenkoira.kultainnenoutaja.rottweiler ja sitten Kaukaasian paimenkoira ja pyrennienmastiffi isoista sekä espanjan mastiffi


      • blackmagictiger
        blackmagictiger kirjoitti:

        Mulla on isoista koirista < tanskandoggi.bernhardinkoira.newfoundlandinkoira.leonberger.mastiffi.bernhardinkoira.sitten keskikokoisista saksanpaimenkoira.saksanpaimenkoira.kultainnenoutaja.rottweiler ja sitten Kaukaasian paimenkoira ja pyrennienmastiffi isoista sekä espanjan mastiffi

        1.newfie
        2.leonberger
        3.bernhardilainen
        4.mastiffi


    • SPK

      1. Dalmatiankoira
      2. Bullterrieri
      3. Kääpiöbullterrieri ja saksanpaimenkoira

    • Fad3r

      1. Saksanpaimenkoira
      2. Bordercollie
      3. Leonberg
      4. Pitkäkarvainen collie
      5. Pomeranian

    • laura81

      mun suosikki koirarotu on suomenlapinkoira.
      viihtyy hyvin ulkona ja sopii myös allergisiin perheisiin koska voi olla ulkona koko ajan ja pakkas raja on 30 astetta koska niillä on niin paksu turkki

    • ronjaliini

      top.10:
      1.seropi
      2.suomenajokoira
      3.collie
      4.sakemanni
      5.nöffi
      6.mäyräkoira
      7.chihuahua
      8.mustiffi(muistaakseni näin kirjoitetaan)
      9.kultainen noutaja
      10.siperian husky

      nämä taitavat kyllä perustua siihen mitä itsellä/tutuilla on...varmasti olisi erilainen jos olisin vielä paremmin muitten rotujen kanssa tekemisissä..

    • 1. Saksanpaimenkoira
      2. Thai Ridgeback
      3. Howawart
      4. Bokseri
      5. Suursnautseri

      isot, eloisat koirat viehättää, mutta koheltajista en pidä...

      • blackmagictiger

        1.saksanpaimenkoira
        2.saksanpaimenkoira
        3.rottweiler
        4.bernhardinkoira
        5.leonberger
        6.mastiffi
        7.dobermann


    • Hellu

      on mun suosikki

      • blackmagictiger

        tanskandoggi
        saksanpaimenkoira
        nöffi
        bernhardilainen


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe