mulla nää.1.nöffi
2.bernhardinkoira
3.leonberger
4.schäfer
5.doggi.onko muuten kukaan teistä menossa voittaja 2005seen tai pohj m voittajaan
suosikkikoirarotunne
23
1055
Vastaukset
- suosikit
1.Valkoinen ruotsinhirvikoira
2.Karjalankarhukoira
3.Saksanpaimenkoira- mulla
1.nf
2.bk
3.td
Minun ehdoton lemppari on hyvinkasvatettu ja hyväpäinen belgianpaimenkoira. Muutenkin kaikki palveluskoirat ja niistä erityisesti paimenkoirat viehättävät. Jotkut terrierit ovat myös mukavia. Seurakoirista, noutajista ja ns. ruttunaamoista en erityisemmin välitä.
- mun suos
1,saksanpaimenkoira
2.nöffi
3.bernhardinkoira
4.leonberger
5.bernhardinkoira
6.bernhardinkoira
7.saksanpaimenkoira
NÄMÄ NE ON JA
- helkkuli
tässä on mun suosikki rodut:
1.bordercollie
2.welsh corgi,pembroke
3.shetlanninlammaskoira
4.cockerspanieli
5.kultainenoutaja
6.LK collie
7.villakoira
8.englanninsetteri- blackmagictiger
1.SAKSANPAIMENKOIRA
2.BERNHARDINKOIRA
3.NEWFOUNDLANDILAINEN
4.LEONBERGER
5.KULTAINENNOUTAJA
6.LABRADORI
7.LEONBERGER
8.MASTIFFI
9.SAKSANPAIMENKOIRA.JA VOISIN AINA KUVITELLA TALVET KUN OIS 20 ASTETTA PAKKASTA JA KUN KÄVELISIMME MINÄ.VAIMO JA SAKSANPAIMENKOIRAMME DORA NIIN OIS SE KIVAA.MENEN VOITTAJAAN..TARKOITUS ON
- lempparit
on
1.Vehnäterrieri
2.Saksanpaimenkoira
3.Sekarotuinen
4.Bernhardilainen
5.Airedale- naglo
1. Bichon havanais (itselläni on sellainen täällä kotona
- toope
ehdottomasti...
- Pudel
Ehdottomasti...
- mulla
Pudel kirjoitti:
Ehdottomasti...
1.bernhardinkoira
2.kultainennoutaja
3.suursnautseri
4.leonberger - blackmagictiger
meinaan käyndä bernhardinkoira.nöffi.saksanpaimenkoira.rottweiler yhdistysten osastoilla
Kyllähän se on se rottweiler joka on syrämmen vieny aivan kokonaan..:) Tykkään myös isoista nalleista(kaukkari,bernhardinkoira..)..:)
- blackmagictiger
Mulla on isoista koirista < tanskandoggi.bernhardinkoira.newfoundlandinkoira.leonberger.mastiffi.bernhardinkoira.sitten keskikokoisista saksanpaimenkoira.saksanpaimenkoira.kultainnenoutaja.rottweiler ja sitten Kaukaasian paimenkoira ja pyrennienmastiffi isoista sekä espanjan mastiffi
- blackmagictiger
blackmagictiger kirjoitti:
Mulla on isoista koirista < tanskandoggi.bernhardinkoira.newfoundlandinkoira.leonberger.mastiffi.bernhardinkoira.sitten keskikokoisista saksanpaimenkoira.saksanpaimenkoira.kultainnenoutaja.rottweiler ja sitten Kaukaasian paimenkoira ja pyrennienmastiffi isoista sekä espanjan mastiffi
1.newfie
2.leonberger
3.bernhardilainen
4.mastiffi
- SPK
1. Dalmatiankoira
2. Bullterrieri
3. Kääpiöbullterrieri ja saksanpaimenkoira - Fad3r
1. Saksanpaimenkoira
2. Bordercollie
3. Leonberg
4. Pitkäkarvainen collie
5. Pomeranian - laura81
mun suosikki koirarotu on suomenlapinkoira.
viihtyy hyvin ulkona ja sopii myös allergisiin perheisiin koska voi olla ulkona koko ajan ja pakkas raja on 30 astetta koska niillä on niin paksu turkki - ronjaliini
top.10:
1.seropi
2.suomenajokoira
3.collie
4.sakemanni
5.nöffi
6.mäyräkoira
7.chihuahua
8.mustiffi(muistaakseni näin kirjoitetaan)
9.kultainen noutaja
10.siperian husky
nämä taitavat kyllä perustua siihen mitä itsellä/tutuilla on...varmasti olisi erilainen jos olisin vielä paremmin muitten rotujen kanssa tekemisissä.. 1. Saksanpaimenkoira
2. Thai Ridgeback
3. Howawart
4. Bokseri
5. Suursnautseri
isot, eloisat koirat viehättää, mutta koheltajista en pidä...- blackmagictiger
1.saksanpaimenkoira
2.saksanpaimenkoira
3.rottweiler
4.bernhardinkoira
5.leonberger
6.mastiffi
7.dobermann
- Hellu
on mun suosikki
- blackmagictiger
tanskandoggi
saksanpaimenkoira
nöffi
bernhardilainen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131043
- 103977
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29580Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481