Olemme menossa Karhuhallille Yön konserttiin lauantai-iltana ja ongelmana on saada tietää suomen kielellä bändin esiintymisaika.
Milloin alkaa, milloin päättyy?
"klo 19 (ovet) showtime 20.30"
Mitä helvettiä tarkoittaa "showtime", miksi englantia pitää tyrkätä tähänkin!!!!
Olisi hyvä tietää kyytijärjestelyjen suunnittelemiseksi yksinkertaisesti, milloin konsertti alkaa ja milloin päättyy!
Haluavatko järjestäjät pihdata selkeää tiedonantoa.
Ärsyttää tämä suomen kielen polkeminen ja epätäsmällinen tiedottaminen.
Kyll minihutta ko lovvoot on nikki!
Mikä helvetin "showtime"?
5
1781
Vastaukset
- mujune
Kyllä se olli sen verran nuotinvierestä vetelee ettei sinne kannata mennä ollenkaan.
- perkele
Showtime, jollet ihan oikeasti tiedä, niin tarkoittaa koska laulu ja-soitinyhtye Yö aloittaa viihdyttämisen, ja loppuu siteen kun Lindholmilta pettää kunto, eli n. 90 min. aloituksen jälkeen.
- ...........................
Jos mukana on myös lämmittelybändi niin showtime tarkoittaa sen aloitusaikaa, mutta muussa tapauksessa Yön aloitusaikaa.
- engelskaa
........................... kirjoitti:
Jos mukana on myös lämmittelybändi niin showtime tarkoittaa sen aloitusaikaa, mutta muussa tapauksessa Yön aloitusaikaa.
Let bii sitä kansainvälisiä, when must buukata englanti kieli porilaisille aalioille.
Hianoo hianoo, kun ollaan niin länsimaistuneita amerikanmielisia että paskakin tulee burgerina.
- Voijesus
Kuulin about radio, että Andy Mac Coi on lammittelybandina Yon koncertissa ja sehan aloittaa about 20.30 showtime.
Milloin Yon esitys alkaa????
Vastatkaa pliis, jotka tiedatte enybody who knous!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081769- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251081
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23967