nakukuntosaleja?

boitsus

Onko Suomessa yhtään kuntosalia, jossa voi urheilla alasti? Euroopassahan nämä ovat tuiki tavallisia.

13

3709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopetettu

Ei ole, ne on kaikki lopetettu suomalaisten naturistiyhdistysten sotatilan vuoksi.

Kun tämä sotatila saadaan lopetettua, niin kenties sen jälkeen ...

• Häikäise

Et todellakaan häikäise älylläsi.

• tämän
        Häikäise kirjoitti:

Et todellakaan häikäise älylläsi.

Oletko kenties tämän sotatilan kannattaja?

Vai oletko kenties tämän sotatilan ylläpitäjä, kun noin suivaannuit?

• Anonyymi

Ei sellaista ole voitu lopettaa, mitä ei ole koskaan ollutkaan.

• ei ole

sillä minäkin olen käynyt sellaisissa keski-Euroopassa. Onneksi kuukauden päästä pääsen taas käymään vakisalillani.

En tiedä, onko koko Pohjolassa yhtään kuntosalia. Kuntosali vaatii toimiakseen kohtalaisen suuren käyttäjämäärän ja naturistit ovat niin pieni ryhmittymä, että kuntosali ei pysy hengissä pelkästään heidän varassa.

Ruotsissa on 3000 rekisteröityä naturistia, jotka jakautuvat maantieteellisesti eri alueille. Jos esim. Tukholmassa asuu 500 naturistia, niin normaalioletuksen mukaan voi ajatella, että niistä esim. 50 käy kuntosalilla. Kuitenkaan 50 henkeä ei vielä elätä kunnolla pientäkään kuntosalia, joten tuskin Ruotsissakaan tilanne on paljoakaan parempi. Jonkin naturistiklubin yhteydessä voi kuitenkin olla erillinen pienehkö kuntosalihuone, mutta mitään isoa erillistä kuntosalia ei varmasti ole sielläkään.

• Jeppe

"Tukholmassa asuu 500 naturistia, niin normaalioletuksen mukaan voi ajatella, että niistä esim. 50 käy kuntosalilla. Kuitenkaan 50 henkeä ei vielä elätä"

En tunne minäkään Tukholman tilannetta mutta jos 50 henkilöä haluaisi tuon palvelun uskon, että joku sali varmasti varaisi sopivan ajan jolloin voi alasti urheilla.

• vaan
        Jeppe kirjoitti:

"Tukholmassa asuu 500 naturistia, niin normaalioletuksen mukaan voi ajatella, että niistä esim. 50 käy kuntosalilla. Kuitenkaan 50 henkeä ei vielä elätä"

En tunne minäkään Tukholman tilannetta mutta jos 50 henkilöä haluaisi tuon palvelun uskon, että joku sali varmasti varaisi sopivan ajan jolloin voi alasti urheilla.

Ei sellaisia saleja ole missään...valitettavasti.

• asiaa

"En tiedä, onko koko Pohjolassa yhtään kuntosalia"

"Jonkin naturistiklubin yhteydessä voi kuitenkin olla erillinen pienehkö kuntosalihuone"

Ensin toteat oleavsi tietämätön, sitten väität että Ruotsissa on naturistiklubia jolla voi olla pienehkö kuntosalihuone. Totuus on että Ruotsissa ei ole yhtään naturistiklubia. Järjästäytyneet naturistit on joko seurojen tai yhdistysten jäseniä. Eikä millän Ruotsin naturistiyhdistyksellä ole minkäänlaista omaa klubihuonetta, lukuunottamatta seurojen omistamilla alueilla olevia saunoja, sanitettitiloja ynnä muita leirintäalueille kuuluvia rakennuksia.

• ihan oikeasti

ainakin 1,5 miljoonaa nudistia, joiden mielestä alastomuus on niin luonnollista, ettei heistä kukaan alistuisi rekisteröimään itseään johonkin naturistikerhoon. Mitä hyötyä siitä olisikaan? Niissä vain pervessit ukot tutkailevat toistensa munakarvoja ja kouhottavat yhteen ääneen siitä, miten emäntänsä kanssa olivat olleet taas yhteishöyrysaunassa.

• treenaamaan
        vaan kirjoitti:

Ei sellaisia saleja ole missään...valitettavasti.

Minä olen silloin tällöin firman kuntosalilla nakuna treenaamassa... tosin vain yksin ollessani. Ei, sinne ei voi kutsua vieraita, kun olen siellä vain töissä. :-)

Mutta jos jollakulla pk-seudulla on mahdollisuus järjestää firmansa kuntosalille nakuvuoroa, niin olen kuulolla!

• Anonyymi
        treenaamaan kirjoitti:

Minä olen silloin tällöin firman kuntosalilla nakuna treenaamassa... tosin vain yksin ollessani. Ei, sinne ei voi kutsua vieraita, kun olen siellä vain töissä. :-)

Mutta jos jollakulla pk-seudulla on mahdollisuus järjestää firmansa kuntosalille nakuvuoroa, niin olen kuulolla!

Mäkin voisin kyl tulla ;)

• Anonyymi

Nowenessa Heinolassa

• Anonyymi

Oliko siellä kuntosalin puolella ketään, vai kaikki saunoissa ja altailla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      60
      5634
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      218
      3733
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2478
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2416
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1318
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      67
      1094
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      91
      1086
    8. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1069
    9. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1052
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      985
    Aihe