nakukuntosaleja?

boitsus

Onko Suomessa yhtään kuntosalia, jossa voi urheilla alasti? Euroopassahan nämä ovat tuiki tavallisia.

13

3655

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopetettu

Ei ole, ne on kaikki lopetettu suomalaisten naturistiyhdistysten sotatilan vuoksi.

Kun tämä sotatila saadaan lopetettua, niin kenties sen jälkeen ...

• Häikäise

Et todellakaan häikäise älylläsi.

• tämän
        Häikäise kirjoitti:

Et todellakaan häikäise älylläsi.

Oletko kenties tämän sotatilan kannattaja?

Vai oletko kenties tämän sotatilan ylläpitäjä, kun noin suivaannuit?

• Anonyymi

Ei sellaista ole voitu lopettaa, mitä ei ole koskaan ollutkaan.

• ei ole

sillä minäkin olen käynyt sellaisissa keski-Euroopassa. Onneksi kuukauden päästä pääsen taas käymään vakisalillani.

En tiedä, onko koko Pohjolassa yhtään kuntosalia. Kuntosali vaatii toimiakseen kohtalaisen suuren käyttäjämäärän ja naturistit ovat niin pieni ryhmittymä, että kuntosali ei pysy hengissä pelkästään heidän varassa.

Ruotsissa on 3000 rekisteröityä naturistia, jotka jakautuvat maantieteellisesti eri alueille. Jos esim. Tukholmassa asuu 500 naturistia, niin normaalioletuksen mukaan voi ajatella, että niistä esim. 50 käy kuntosalilla. Kuitenkaan 50 henkeä ei vielä elätä kunnolla pientäkään kuntosalia, joten tuskin Ruotsissakaan tilanne on paljoakaan parempi. Jonkin naturistiklubin yhteydessä voi kuitenkin olla erillinen pienehkö kuntosalihuone, mutta mitään isoa erillistä kuntosalia ei varmasti ole sielläkään.

• Jeppe

"Tukholmassa asuu 500 naturistia, niin normaalioletuksen mukaan voi ajatella, että niistä esim. 50 käy kuntosalilla. Kuitenkaan 50 henkeä ei vielä elätä"

En tunne minäkään Tukholman tilannetta mutta jos 50 henkilöä haluaisi tuon palvelun uskon, että joku sali varmasti varaisi sopivan ajan jolloin voi alasti urheilla.

• vaan
        Jeppe kirjoitti:

"Tukholmassa asuu 500 naturistia, niin normaalioletuksen mukaan voi ajatella, että niistä esim. 50 käy kuntosalilla. Kuitenkaan 50 henkeä ei vielä elätä"

En tunne minäkään Tukholman tilannetta mutta jos 50 henkilöä haluaisi tuon palvelun uskon, että joku sali varmasti varaisi sopivan ajan jolloin voi alasti urheilla.

Ei sellaisia saleja ole missään...valitettavasti.

• asiaa

"En tiedä, onko koko Pohjolassa yhtään kuntosalia"

"Jonkin naturistiklubin yhteydessä voi kuitenkin olla erillinen pienehkö kuntosalihuone"

Ensin toteat oleavsi tietämätön, sitten väität että Ruotsissa on naturistiklubia jolla voi olla pienehkö kuntosalihuone. Totuus on että Ruotsissa ei ole yhtään naturistiklubia. Järjästäytyneet naturistit on joko seurojen tai yhdistysten jäseniä. Eikä millän Ruotsin naturistiyhdistyksellä ole minkäänlaista omaa klubihuonetta, lukuunottamatta seurojen omistamilla alueilla olevia saunoja, sanitettitiloja ynnä muita leirintäalueille kuuluvia rakennuksia.

• ihan oikeasti

ainakin 1,5 miljoonaa nudistia, joiden mielestä alastomuus on niin luonnollista, ettei heistä kukaan alistuisi rekisteröimään itseään johonkin naturistikerhoon. Mitä hyötyä siitä olisikaan? Niissä vain pervessit ukot tutkailevat toistensa munakarvoja ja kouhottavat yhteen ääneen siitä, miten emäntänsä kanssa olivat olleet taas yhteishöyrysaunassa.

• treenaamaan
        vaan kirjoitti:

Ei sellaisia saleja ole missään...valitettavasti.

Minä olen silloin tällöin firman kuntosalilla nakuna treenaamassa... tosin vain yksin ollessani. Ei, sinne ei voi kutsua vieraita, kun olen siellä vain töissä. :-)

Mutta jos jollakulla pk-seudulla on mahdollisuus järjestää firmansa kuntosalille nakuvuoroa, niin olen kuulolla!

• Anonyymi
        treenaamaan kirjoitti:

Minä olen silloin tällöin firman kuntosalilla nakuna treenaamassa... tosin vain yksin ollessani. Ei, sinne ei voi kutsua vieraita, kun olen siellä vain töissä. :-)

Mutta jos jollakulla pk-seudulla on mahdollisuus järjestää firmansa kuntosalille nakuvuoroa, niin olen kuulolla!

Mäkin voisin kyl tulla ;)

• Anonyymi

Nowenessa Heinolassa

• Anonyymi

Oliko siellä kuntosalin puolella ketään, vai kaikki saunoissa ja altailla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6314
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5378
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      60
      4255
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4112
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      66
      3880
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      69
      1167
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      54
      980
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      291
      956
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      30
      820
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      801
    Aihe