Onko Suomessa yhtään kuntosalia, jossa voi urheilla alasti? Euroopassahan nämä ovat tuiki tavallisia.
nakukuntosaleja?
13
3299
Vastaukset
- lopetettu
Ei ole, ne on kaikki lopetettu suomalaisten naturistiyhdistysten sotatilan vuoksi.
Kun tämä sotatila saadaan lopetettua, niin kenties sen jälkeen ...- Häikäise
Et todellakaan häikäise älylläsi.
- tämän
Häikäise kirjoitti:
Et todellakaan häikäise älylläsi.
Oletko kenties tämän sotatilan kannattaja?
Vai oletko kenties tämän sotatilan ylläpitäjä, kun noin suivaannuit? - Anonyymi
Ei sellaista ole voitu lopettaa, mitä ei ole koskaan ollutkaan.
- ei ole
sillä minäkin olen käynyt sellaisissa keski-Euroopassa. Onneksi kuukauden päästä pääsen taas käymään vakisalillani.
En tiedä, onko koko Pohjolassa yhtään kuntosalia. Kuntosali vaatii toimiakseen kohtalaisen suuren käyttäjämäärän ja naturistit ovat niin pieni ryhmittymä, että kuntosali ei pysy hengissä pelkästään heidän varassa.
Ruotsissa on 3000 rekisteröityä naturistia, jotka jakautuvat maantieteellisesti eri alueille. Jos esim. Tukholmassa asuu 500 naturistia, niin normaalioletuksen mukaan voi ajatella, että niistä esim. 50 käy kuntosalilla. Kuitenkaan 50 henkeä ei vielä elätä kunnolla pientäkään kuntosalia, joten tuskin Ruotsissakaan tilanne on paljoakaan parempi. Jonkin naturistiklubin yhteydessä voi kuitenkin olla erillinen pienehkö kuntosalihuone, mutta mitään isoa erillistä kuntosalia ei varmasti ole sielläkään.- Jeppe
"Tukholmassa asuu 500 naturistia, niin normaalioletuksen mukaan voi ajatella, että niistä esim. 50 käy kuntosalilla. Kuitenkaan 50 henkeä ei vielä elätä"
En tunne minäkään Tukholman tilannetta mutta jos 50 henkilöä haluaisi tuon palvelun uskon, että joku sali varmasti varaisi sopivan ajan jolloin voi alasti urheilla. - vaan
Jeppe kirjoitti:
"Tukholmassa asuu 500 naturistia, niin normaalioletuksen mukaan voi ajatella, että niistä esim. 50 käy kuntosalilla. Kuitenkaan 50 henkeä ei vielä elätä"
En tunne minäkään Tukholman tilannetta mutta jos 50 henkilöä haluaisi tuon palvelun uskon, että joku sali varmasti varaisi sopivan ajan jolloin voi alasti urheilla.Ei sellaisia saleja ole missään...valitettavasti.
- asiaa
"En tiedä, onko koko Pohjolassa yhtään kuntosalia"
"Jonkin naturistiklubin yhteydessä voi kuitenkin olla erillinen pienehkö kuntosalihuone"
Ensin toteat oleavsi tietämätön, sitten väität että Ruotsissa on naturistiklubia jolla voi olla pienehkö kuntosalihuone. Totuus on että Ruotsissa ei ole yhtään naturistiklubia. Järjästäytyneet naturistit on joko seurojen tai yhdistysten jäseniä. Eikä millän Ruotsin naturistiyhdistyksellä ole minkäänlaista omaa klubihuonetta, lukuunottamatta seurojen omistamilla alueilla olevia saunoja, sanitettitiloja ynnä muita leirintäalueille kuuluvia rakennuksia. - ihan oikeasti
ainakin 1,5 miljoonaa nudistia, joiden mielestä alastomuus on niin luonnollista, ettei heistä kukaan alistuisi rekisteröimään itseään johonkin naturistikerhoon. Mitä hyötyä siitä olisikaan? Niissä vain pervessit ukot tutkailevat toistensa munakarvoja ja kouhottavat yhteen ääneen siitä, miten emäntänsä kanssa olivat olleet taas yhteishöyrysaunassa.
- treenaamaan
vaan kirjoitti:
Ei sellaisia saleja ole missään...valitettavasti.
Minä olen silloin tällöin firman kuntosalilla nakuna treenaamassa... tosin vain yksin ollessani. Ei, sinne ei voi kutsua vieraita, kun olen siellä vain töissä. :-)
Mutta jos jollakulla pk-seudulla on mahdollisuus järjestää firmansa kuntosalille nakuvuoroa, niin olen kuulolla! - Anonyymi
treenaamaan kirjoitti:
Minä olen silloin tällöin firman kuntosalilla nakuna treenaamassa... tosin vain yksin ollessani. Ei, sinne ei voi kutsua vieraita, kun olen siellä vain töissä. :-)
Mutta jos jollakulla pk-seudulla on mahdollisuus järjestää firmansa kuntosalille nakuvuoroa, niin olen kuulolla!Mäkin voisin kyl tulla ;)
- Anonyymi
Nowenessa Heinolassa
- Anonyymi
Oliko siellä kuntosalin puolella ketään, vai kaikki saunoissa ja altailla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303651Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91718Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2271348Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1431015Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243915- 62908
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ69894Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98849