Voiko olla kiihottavampaa näkyä, kuin naisella on jalassaan kiihottuneisuudesta märät pikkuhousut, joka näkyy siis päällepäin.
Ensimmäisen kerran kun näin tytön näin ja tunnustelin sitten pöksyjen päältä "liukkautta", kun pöksyt olivat liimautuneet avautuneisiin häpyhuuliin, UUUH, ja samantien multa tuli housuihin, vaikka en mielestäni ole normaalia herkempi laukeamaan. Sitten mullakin oli märät housut.
Niin kiihottava juttu on siis naiset se, kun jalkovälinne kastuu ja kastelee vielä pöksynnekin. Upeaa, kaikki naiset.
Kun pöksyt ovat vielä sopivan väriset, niin kastuminen näkyy niin ihanasti. Ja jos sellaiset pilkotaa hameen alta, niin aina vain parempi.
Kuvia, tai videoita tällaisesta näet tosi harvoin, onko jollakin matskua tänne tai linkkejä?
Märät pikkuhousut
5
9615
Vastaukset
- suz
mulla joskus kostuu niin paljon että näkyy vaaleiden housujen läpi, oli kävelemässä lentokentällä ja yks mies tuli mun luo ja alko hyväillä nähtyään et oon märkä
- Terveyssiteitä
Minulle tuo kostuminen on ainakin ihan normaalia, siksi joudun käyttämään joka päivä terveyssiteitä, ei ole kiva jos keskellä luentoa ajattele jotain tuhmaa ja sit on seuraavaks litimärät pikkairt.. Tosin kun pääsee miehen kanssa puuhailemaan, mies on tyknny.. :P
- Tenho
Terveyssiteitä kirjoitti:
Minulle tuo kostuminen on ainakin ihan normaalia, siksi joudun käyttämään joka päivä terveyssiteitä, ei ole kiva jos keskellä luentoa ajattele jotain tuhmaa ja sit on seuraavaks litimärät pikkairt.. Tosin kun pääsee miehen kanssa puuhailemaan, mies on tyknny.. :P
UUUUUH!
- ÄÄÄKS
Terveyssiteitä kirjoitti:
Ootsä nyt ihan tosissas? Pelkkä ajatuskin oikein märästä kiihottaa ihan kammottavasti. Kostuuks joku tosiaan noin kovasti?
- kuusysi male
Kuuleppas Suz! Vaikee uskoo moista, mut kyllähän teitä naisia on monenlaisia. Tunnen yhden mukavan naisen, joka kastuu pelkäsät ajatuksesta uskomattoman paljon. Se ei sen takii pidä koskaan valkosia housujakaan. Valitettavasti oma vaimo ei kuulu kastuvaisten joukkoon. Oishan se kiva joskus tavata nainen joka kastuu kunnolla ja pääsis vielä vehtaamaankin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236798Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka231011- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713