Hei kaikki! :)
Esittäisin vain toivomuksen, että tuosta Antin homokeskustelusta tehtäisiin loppu, koska kuten kaikki varmasti tietävät, asiahan ei kuulu meille.
Tällä palstalla ei ole mukava käydä, jos se on täynnä Antin homo- ym. haukkumisviestejä. Antti on ihminen siinä missä muukin, ja mitä sitten vaikka hän olisi homo?!? En ymmärrä, että mitä tarvetta joillakin on tulla tänne Anttia haukkumaan, palstakaan ei VARMASTI ole tarkoitettu sitä varten.
Toivottavasti asia meni perille, eikä jatkossa tarvitsisi enää vierailla homoviestien täyttämällä palstalla, vaan palstalla, jossa asiallisesti keskustellaan Antista ja Antin musiikista.
Joten, otathan muutkin kävijät huomioon viestejä kirjoittaessasi! :D
Ja tähän viestiin toivon asiallisia vastauksia ja mielipiteitä, ei mitään muuta.
Homokeskustelu LOPPUUN!!
20
2330
Vastaukset
- sinä
oikein vaahtoat!
- secret
Antti Tuisku on Bi-seksuaali kuten 30% suomen kansasta on. kenellekkään se ei kuulu mutta ei se mikään häpeäkään ole. koska olen itsekkin!
- brutalshit
Asiaa jauhat Antti Tuisku on homo.
- Mä vaan
Ei vaikuta hänen musiikkiin ja suosioon. Tykkää tytöistä tai pojista, mitä välii?... Hänen henkilökohtainen asia. Ei kuulu muille.
- antti.on.hot
No sitähän minä tässä olen yrittänyt selittää...koko ajan.
- minä<3<3
ANTTI TUISKU ON HOMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Nippeli
Niin on ja viel homojen paratiisi!Tämä keskustelu ei lopu koskaan!
- Pint4
SITÄ VAAN ETTÄ... MIE OON PUHUNU ANTIN KAA...!!! JA SE SANO ETTÄ SE ON KOITTANU KYLLÄ KAIKENLAISTA MUTTA SE EI VITTU OLE HOMO...!!!
VOISITTEKO TE NY JOTENKIN LOPETTAA TON ANTIN HAUKKUMISEN YMS...
EI TUO OLE KIVAA ANTINKAAN MIELESTÄ... VAIKKA NY SE EI SITÄ PALJOO HAITTAA!!! TE JOTKA SITÄ HAUKUTTE HOMOKS YMS... NII TE OLETTE KATEELLISII KU SILLÄ ON NIIN PALJON FANEI TAI MUUSTA SYYSTÄ OOTTE KATEELLISII TAI SITTEN TE ITSE OLETTE HOMOJA TAI SE MITÄ HAUKUTTE ANTISTA!!!!!!!!
- tämän uuden
ja ihmeellisen asian esill. Homoille parru perseeseen!! Kiitos sinulle!
- Vanha Herra
Homot vinkuu nuoren ja kohtalaisen komean miehen perään. Ne soitten pettyneenä heittävät toiveitaan täällekin palstalle. Vinkuvat toisesta sitä mitä itse ovat!
- bdsbd
ei sille mitään voi jos on homo.
- Antti_Forever
Mitä välii jos ihminen on homo? Mitä välii jos Antti on homo? Siis EI MITÄÄN. Se ei vaikuta Antin musiikkin, EI MILLÄÄN LAILLA. Joten vaikka hän olisikin homo, mitä asia meille kuuluu.
- Se vinkuminen
Antti_Forever kirjoitti:
Mitä välii jos ihminen on homo? Mitä välii jos Antti on homo? Siis EI MITÄÄN. Se ei vaikuta Antin musiikkin, EI MILLÄÄN LAILLA. Joten vaikka hän olisikin homo, mitä asia meille kuuluu.
on pahempaa, lopettaisi sen!
- Ylpeä homo
Antti_Forever kirjoitti:
Hyvä vain jos Antti on homo. Minusta meidän kaikkien pitäisi tukea ja kannustaa Anttia tässä asiassa. Antti saa koska tahansa hyväillä rasvattuja pakaroitani ja kaikki ahdasmieliset pikkutytöt saavat katsella kateellisina sivusta.
- Antti_Forever
Ylpeä homo kirjoitti:
Hyvä vain jos Antti on homo. Minusta meidän kaikkien pitäisi tukea ja kannustaa Anttia tässä asiassa. Antti saa koska tahansa hyväillä rasvattuja pakaroitani ja kaikki ahdasmieliset pikkutytöt saavat katsella kateellisina sivusta.
Ööh.. Oliks toi ihan oikeesti tarkotettu vai "ironiaa" ?? siis ilkeyttä?
- venla
niinpä!!!! Se on Antin YKSITYISELÄMÄÄ!!
- GuDDe /Anttifani 4-ever
Olet täysin oikeassa!!
Asiahan ei kuulu meille TODELLAKAAN. Siis ajatelkaa nyt vähän.. Jos te olisitte Tuisku- Pint4
TAAS OLLAAN OIKEASSA... ANTTI EI OLE HOMO...!!!
SIIS ONKO SILLÄ JOTAIN VÄLII JOS SE ON... EI TODELLAKAAN...!!! ANTTI ON AIKUINEN JO... SE PÄÄTTÄÄ OMISTAAN ASIOISTAAN!!!
SANONPAHAN VAAN ETTÄ ANTTI EI OLE HOMO EDELLEENKÄÄN!!! VAIKKA OLISIKIN NIIN EI TEITÄ VOI SE NOIN PALJOO LIIKUTTAA...
SE NY EI VAAN PIDÄ PAIKKAANSA SE ETTÄ SE OLISI HOMO... SE EI OLE HOMO!!!
LOPETTAKAA NYT TUO TURHAN PÄIVÄISET JUTUT ANTISTA!! ANTTI EI OLE HOMO!!
- Gudde/Antti Fani 4-ever
Eikä,sehän vain jatkuu,jatkumistaan!! Miten näiden puupäiden päähän saa tolkkua!!?? Täytyykö Antti erikseen kutsua tänne kirjoittelemaan suhteistaan naisiin/miehiin????!!!
- monttu151
moikka antti oon sun suuri fani jos katot tän kohan niin voit lähettää mulle viestiikin takas siinä on mun oikee sähköposti ossa. mun mielestä tää on tyhmää kun koko ajan sanotaan että sä muka oot homo! mä uskon suhun sä et oo homo et todellakaan oo mä toivotan sulle hyviä laulu hetkii et lähettele viestii mulle T: antin suuri fani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107171Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009