Kaikki fanit samanarvoisia

I suck

Mua ärsyttää, kun te jotkut Green Dayn ns."aidot"
fanit, jotka olette diggailleet bändiä jo vuosia, vähättelette meitä, jotka olemme löytäneet musan vasta nyt.Onko sillä väliä, olenko ollut Green Day fani viisi vuotta vai viisi päivää?Enkö saisi tykätä bändistä ollenkaan, koska tykästyin siihen vasta vähän aikaa sitten? On ok, jos joku on seurannut GD:tä sen julkisuuten tulosta lähtien, mutta kenelläkään ei ole syytä luokitella faneja sen perusteella, kuinka kauan on ollut fani!
Kiitos.

13

1091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrjö

OLen täysin samaa mieltä kanssasi. Luulen että billie joe ja kumppanit pitävät kaikkia faneja saman arvoisina olivatpa ne olleet bändin faneja jo 10 vuotta tai 10 päivää.

• Tumppi-82

Jep, Green Day fani on Green Day-fani, mutta mielestäni Billie Joe -fani ei ole Green Day fani.

Eli nämä "Billie on ihq" tikkari-pil**t eivät ole "kunnon" Green Day faneja.

• Yrjö

Tämäkin on aivan totta....

• justme89
        Yrjö kirjoitti:

Tämäkin on aivan totta....

olen ehdottomasti samaa mieltä. Musiikki o prasta Green Dayssa. Rock on!!!

• I suck

en tykkää gd:stä billien takia, ihan musiikki on parasta, uskokaa tai älkää!
        niin, eiköhän niille kaikki fanit ole saman arvoisia, minä tai hän.

• justme89
        I suck kirjoitti:

en tykkää gd:stä billien takia, ihan musiikki on parasta, uskokaa tai älkää!
        niin, eiköhän niille kaikki fanit ole saman arvoisia, minä tai hän.

ehdottomasti :D

• gdfani
        justme89 kirjoitti:

ehdottomasti :D

Lähinnä he tarkoittava että et voi olla kunnon fani jos et ole kuullut vanhaa musiikkia

• I suck
        gdfani kirjoitti:

Lähinnä he tarkoittava että et voi olla kunnon fani jos et ole kuullut vanhaa musiikkia

olen todellakin kuullut vanhaa musaa gd:ltä, ja sanonpa vaan, että se on yhtä hyvää, kuin uusikin.
        se teissä 'aidoissa' faneissa onkin vikana, että väitätte, että AI ei ole aitoa green daytä, kai se nyt on yhtä aitoa kuin vaikkapa Kerplunk!
        sama bändi.

• st.jimmy

Ihan oikees oot, se ei merkkaa kui kauan on fanittanu vaan pittääkö musasta! ja nämä billie ihguttajat ei oo myöskään mun mielestä oikeita faneja...

• ramona ~~

ne uudet musiikin kuuntelijat ei oo sellasia teinikanoja, jotka luulee olevansa hirveen punk heti ku on kuunnellu jonkun AI:N.

• tonttu

ehdottomasti samaa mieltä.. itse olen kuunnellut GD:tä n. puolisen vuotta [bändi tuli tutuksi AI-albumin kautta] ja minulla on "jo" bändin 4 levyä [kolme vanhaa, ja AI]. saan jouluna aika varmast loput levyt.. ja sitten on BIAB.. joten vaikka olen ollut vasta fani vähän aikaa, niin silti olen ns. aito fani.. siis muakin ärsyttää ne mukamas aidot eli vanhat fanit, jotka luulee ettei me uudet fanit oikeesti tykätä GD:Stä...mut haistattakaa niille pitkä jotka sanoo ettette oo aitoja fanei ku ootte kuunnellu GD:tä vast vähän aikaa [niin siis oletan että olette :P]

• hooihio

Mutta tuskin GD:tä haittaa nämä "billie joe on niin ihq-fanit", ainakin ne vissiinkin ostaa GDn levyjä ja menee keikoille. Siitähän GD saa elantonsa!!!

• St. Jimmy

Ei sillä ookaan välii, itekkin löysin vasta uusimman levyn myötä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3814
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2041
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      229
      1365
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1266
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1158
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      112
      1138
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1050
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      1005
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35