Mua ärsyttää, kun te jotkut Green Dayn ns."aidot"
fanit, jotka olette diggailleet bändiä jo vuosia, vähättelette meitä, jotka olemme löytäneet musan vasta nyt.Onko sillä väliä, olenko ollut Green Day fani viisi vuotta vai viisi päivää?Enkö saisi tykätä bändistä ollenkaan, koska tykästyin siihen vasta vähän aikaa sitten? On ok, jos joku on seurannut GD:tä sen julkisuuten tulosta lähtien, mutta kenelläkään ei ole syytä luokitella faneja sen perusteella, kuinka kauan on ollut fani!
Kiitos.
Kaikki fanit samanarvoisia
13
1089
Vastaukset
- Yrjö
OLen täysin samaa mieltä kanssasi. Luulen että billie joe ja kumppanit pitävät kaikkia faneja saman arvoisina olivatpa ne olleet bändin faneja jo 10 vuotta tai 10 päivää.
- Tumppi-82
Jep, Green Day fani on Green Day-fani, mutta mielestäni Billie Joe -fani ei ole Green Day fani.
Eli nämä "Billie on ihq" tikkari-pil**t eivät ole "kunnon" Green Day faneja.- Yrjö
Tämäkin on aivan totta....
- justme89
Yrjö kirjoitti:
Tämäkin on aivan totta....
olen ehdottomasti samaa mieltä. Musiikki o prasta Green Dayssa. Rock on!!!
- I suck
en tykkää gd:stä billien takia, ihan musiikki on parasta, uskokaa tai älkää!
niin, eiköhän niille kaikki fanit ole saman arvoisia, minä tai hän. - justme89
I suck kirjoitti:
en tykkää gd:stä billien takia, ihan musiikki on parasta, uskokaa tai älkää!
niin, eiköhän niille kaikki fanit ole saman arvoisia, minä tai hän.ehdottomasti :D
- gdfani
justme89 kirjoitti:
ehdottomasti :D
Lähinnä he tarkoittava että et voi olla kunnon fani jos et ole kuullut vanhaa musiikkia
- I suck
gdfani kirjoitti:
Lähinnä he tarkoittava että et voi olla kunnon fani jos et ole kuullut vanhaa musiikkia
olen todellakin kuullut vanhaa musaa gd:ltä, ja sanonpa vaan, että se on yhtä hyvää, kuin uusikin.
se teissä 'aidoissa' faneissa onkin vikana, että väitätte, että AI ei ole aitoa green daytä, kai se nyt on yhtä aitoa kuin vaikkapa Kerplunk!
sama bändi. - st.jimmy
Ihan oikees oot, se ei merkkaa kui kauan on fanittanu vaan pittääkö musasta! ja nämä billie ihguttajat ei oo myöskään mun mielestä oikeita faneja...
- ramona ~~
ne uudet musiikin kuuntelijat ei oo sellasia teinikanoja, jotka luulee olevansa hirveen punk heti ku on kuunnellu jonkun AI:N.
- tonttu
ehdottomasti samaa mieltä.. itse olen kuunnellut GD:tä n. puolisen vuotta [bändi tuli tutuksi AI-albumin kautta] ja minulla on "jo" bändin 4 levyä [kolme vanhaa, ja AI]. saan jouluna aika varmast loput levyt.. ja sitten on BIAB.. joten vaikka olen ollut vasta fani vähän aikaa, niin silti olen ns. aito fani.. siis muakin ärsyttää ne mukamas aidot eli vanhat fanit, jotka luulee ettei me uudet fanit oikeesti tykätä GD:Stä...mut haistattakaa niille pitkä jotka sanoo ettette oo aitoja fanei ku ootte kuunnellu GD:tä vast vähän aikaa [niin siis oletan että olette :P]
- hooihio
Mutta tuskin GD:tä haittaa nämä "billie joe on niin ihq-fanit", ainakin ne vissiinkin ostaa GDn levyjä ja menee keikoille. Siitähän GD saa elantonsa!!!
- St. Jimmy
Ei sillä ookaan välii, itekkin löysin vasta uusimman levyn myötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.495161- 783556
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212148Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651875Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2871161