hyvä hyvä

Automaattista nopeudenvalvontaa aiotaan lisätä Suomen teillä. Kamerat säädettäisiin ottamaan kuva jo 10-11km/h:n ylityksistä.

Eikun tienvarret täyteen "telkänpönttöjä" ja useampaan tolppaan se kamera ja sakot suuremmiksi ylinopeuksista niin rauhoittuu monella se ylimääräinen vouhotus :D

6

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MAN.TGA

      AIVAN!mutta kylläpäs tänään nauratti makiasti ku joku "kiireinen" herra tuumasi että en varmasti aja rekan perässä ja polkaisi kaasua ja kertyhän siihen uuden auton mittariin nopeutta ,suoralta kädeltä sanottuna hyvän matkaa toista sataa(itsellä n82).ja eiköhän sitte seuraavalla pysäkillä puhuttu rahasta poliisi setien kanssa.tulihan se ohitus varmaan maksamaan jonkin verran .hyvä juttu ja lisää valvontaa

      • Jokunen vuosi sitten kevättalvella ajelin Pohjanmaalla aamuhämärissä. Perässä oli juuri sinä päivänä "varakärri" (oma huollossa) jossa ei jostain syystä toiminut vilkku oikealle (eikä kyllä kiinnostanut ruveta selvittelemään mistä on johto poikki). Ajelin siinä kun perääni kääntyi pakettiauto. Se saavuttikin minut melko nopeasti ja mieleni tekikin Pohjanmaan "kiitoradoilla" näyttää vilkulla tietä, vaan milläs näytyt kun ei kärrin oikea vilkku toimi :)

        No se paku ajeli aivan halvatun pitkään melkein kärrin puskurissa kiinni, ainakin parikymmentä kilometriä. Lopulta kuskilta paloi hermo ja paku porhalsi ohi ja katosi lopulta horisonttiin. Ei mennyt varmaan kuin 5 minuttia kun saavuin jonkun kylän (en muista nimeä) reunamille. Tienreunassa oli poliisimaija ja siellähän se takaboksissa istui se ohittelijapakun kuski. Pakko tunnustaa että paskanen nauru pääsi :D


      • MAN.TGA
        puukuski kirjoitti:

        Jokunen vuosi sitten kevättalvella ajelin Pohjanmaalla aamuhämärissä. Perässä oli juuri sinä päivänä "varakärri" (oma huollossa) jossa ei jostain syystä toiminut vilkku oikealle (eikä kyllä kiinnostanut ruveta selvittelemään mistä on johto poikki). Ajelin siinä kun perääni kääntyi pakettiauto. Se saavuttikin minut melko nopeasti ja mieleni tekikin Pohjanmaan "kiitoradoilla" näyttää vilkulla tietä, vaan milläs näytyt kun ei kärrin oikea vilkku toimi :)

        No se paku ajeli aivan halvatun pitkään melkein kärrin puskurissa kiinni, ainakin parikymmentä kilometriä. Lopulta kuskilta paloi hermo ja paku porhalsi ohi ja katosi lopulta horisonttiin. Ei mennyt varmaan kuin 5 minuttia kun saavuin jonkun kylän (en muista nimeä) reunamille. Tienreunassa oli poliisimaija ja siellähän se takaboksissa istui se ohittelijapakun kuski. Pakko tunnustaa että paskanen nauru pääsi :D

        kyllä se mieltä välillä lämmittää ja vielä ku kehtais painaa törrää kohdalla


      • Pekurinen
        MAN.TGA kirjoitti:

        kyllä se mieltä välillä lämmittää ja vielä ku kehtais painaa törrää kohdalla

        Et käytä isoja kirjaimia lainkaan!


    • XxX

      Täytyy sitten ruuvata eturekisterikilpi pois pois...
      Mutta näin meillä täällä Suomen holhousyhteiskunnassa. Kaikki tasapäistetään järjettömillä sanktioilla uhkaamalla ajamaan talidomi-autistin perässä naurettavan alhaiseksi säädettyä nopeutta, joka turruttaa aistit ja alkaa nukuttamaan. Miksiköhän hyvät eivät saa ajaa kovempaa, vaikka osaisivatkin? Se on varmaan se kommunistijäänne, jonka mukaan kaikki marssii heikoimman yksilön tahdissa ja sooloilijoita jotka ryhmästä poikkeaa rangaistaan ankarasti.
      Mutta hyvä puoli on se, että nyt voi ajaa huoletta kännissä, sitä ei kamerat huomaa...

      • aika säälittävää kun esim. ohitustilanteessa puututaan herkästi pieneenkin ylinopeuteen. Vaikka joku ajelee kuorma-autolla 80:n alueella 80:ä ja ha saavuttaa tämän ja tuikkaa sulavasti tästä ohi, niin auta armias jos sattuu tutka ja vauhti kohoaa vaikka 91-92km/h:ssa. Se on sakko. Ei siinä selittelyt auta, olisi vain pitänyt fiilistellä siinä rinnalla paria kilometriä kovempaa.

        Mutta, on se hyvä että edelleen voi ajella suht huoletta 5 promillen kännissä, sitä ne ei todellakaan näe niillä kameroillaan...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      542
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe