Return of the living dead part 2

Heka

Terve! Nyt vastausta pikaisesti! Kaupassa on myynnissä kyseinen leffa ja haluaisin tietää, kannattaako se ostaa, sillä olen juuri tuollaisten zombi/ihmissusi ja muiden örkkileffojen ystävä. Eli olisiko leffa ostoksen arvoinen (hinta 9.90e), vai ei? Äkkiä, se on myynnissä vain rajoitetun ajan! 0=

5

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkko

      Jos olet genren ystävä, niin eikö se silloin kannata hommata? 10€ ei kuitenkaan ole paljoa elokuvasta. Ja vaikka se olisikin huono, niin kannattaa hommata. Tämä siis vain sen takia, jos keräät niitä leffoja.

      Tuo part2 kertoo siitä, että elokuva on rahastusta ja siinä ratsastetaan edellisen leffan menestyksellä.

    • fidzic

      kun julkaistaan ensin 2 osa suomessa...vai meinaavatko edes ykköstä julkaista täällä, kenellekään tietoa?

      • Eulalia

        Muistelisin että ehkä vuosi sitten näin sen Kodin Ykkösellä.

        Se on muuten aika mystistä että välillä jotain leffaa on joka penteleen lato täys, ja välillä sitä ei löydy mistään...


    • Jjlkcjnvhjk

      Selvä kultti-klassikko tämä on, huumorilla höystettynä, ohan ykkönenkin puhdasta kultti kamaa, Zombie komedia komedia sarja tää on, mulla ainaki oli tää VHSänä klassikko kansineen ja ny yritän metsästää dvdnä tai vielä parempi ois blu raynä! Ite kyllä tykkään tästä enämpi ku ykkösestä, tässä on parempaa huumoria, sen takia, zombit jotka syö aivoja. Paljon aliarvostettu osa tämä, musta yks tärkeimmistä kultti klassikoista huumorin kans, kansikuva on selvää kultti kuva kuten Fright Night kansikuva.

    • Jjlkcjnvhjk

      Kyllä kyseinen kultti-klassikko ehdottomasti kannattaa ostaa, ite kerran jo tämän jalokiven mokasin kun näin dvdnä tämän Gigantissa, olis kannattanu ehdottomasti napata tämä klassikko, jostain kumman syystä en napannu? Aliarvostettu osa ja syyttä suotta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1696
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      737
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe