Kyllä Mustaine on 99 kertaa kovempi jätkä, kun koko Metallica yhteensä! Ex ni?
MEGADETH
5
1025
Vastaukset
- Heawy Medal Kign
Mitä vitun tekemistä Megadethilla on Metallican kanssa? Jos Mustaine on joskus soittanut Metallicassa, saanut potkut ja perustanut oman bändin, niin ei se tarkoita että noita kahta bändiä pitäisi olla jatkuvasti vertailemassa. Itse pidän molemmista bändeistä. Mielestäni Mustaine on etenkin hyvä säveltäjä ja sanoittaja, kuten Hetfieldkin. Molemmat ovat myös todella kovia heawy medal-komppikitaristeja, joilta myös sooloilu luonnistuu.
- ...
Mustaine on nykyään pelkkä uskovaispaska joka lainailee psalmeja raamatusta biiseihinsä.
Niin että Metallica on 666 kertaa kovempi kuin Mustaine/Deth- bungala
on nykyään niin mainstreamia ja siirtynyt entisaikojen hevistä punkpoppiin nii että kyllä se megadeth hakkaa metallican
- ...
bungala kirjoitti:
on nykyään niin mainstreamia ja siirtynyt entisaikojen hevistä punkpoppiin nii että kyllä se megadeth hakkaa metallican
Megadeth teki vielä pahemmin, alkoi tekemään poppia. Että työnnä se mainstreamis sinne johon valo ei pääse.
- ookkei
bungala kirjoitti:
Punkpoppiin??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232