Minkä tasoista matematiikkaa opiskellaan Kauppakorkeakoulun ns. "ei-matemaattisella linjalla" kuten kv markkinointi. Meneekö yli lukion pitkän matikan tason? Mietin vain, kun siellä kuitenkin on valtaosa lyhyen matikan lukeneita, niin eihän se kovin vaikeaa voi olla. Rahoitus- ja muut linjat on sitten asia erikseen.
kauppakorkea ja matikka
3
720
Vastaukset
- ...
Aivan oikein olet päätellyt. Kaikille pakollisten peruskurssien jäkeen ei noissa aineissa matikkaa pähkäillä, joten lukion lyhyellä matematiikalla pärjää. Peruskursseista on yleensä kaikki päässyt läpi, vaikkakin jotkut ovat joutuneet käymään uusimassa tenttiä pari kertaa.
- j..
no mulla on just tuo matikan peruskurssi päällä, ja kyllä se tällaista 3 vuotta sitten lyhyen matikan kirjoittanutta syö rotan lailla. Onneksi kyse on vaan yhdestä kurssista, josta kyllä pääsee läpi, jos ei tänä syksynä niin sitten vuoden päästä (tai kahden)
- todellista
j.. kirjoitti:
no mulla on just tuo matikan peruskurssi päällä, ja kyllä se tällaista 3 vuotta sitten lyhyen matikan kirjoittanutta syö rotan lailla. Onneksi kyse on vaan yhdestä kurssista, josta kyllä pääsee läpi, jos ei tänä syksynä niin sitten vuoden päästä (tai kahden)
Kai siellä kauppamatalassakin nyt jonkunlaista loogista päättelykykyä edellytetään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069