Anne Mattilasta

mä vaan

Mä tiesin jo kun Anne oli 13vee, että siitä tulee laulaja!! Kuulin Annee ensimmäisen kerran karaokessa luomajärven karjatilalla, mutta tiesin annen olemassaolosta jo sitä ennen. Anneli on silti parempi persoona ja esiintyjä kuin anne ja Anniina on kuin Lea Laven tai jotain. Anitta on kans hyvä ja Arttu parka ei uskaltanut lavalle, mutta eikö 4 riitä. Kyllä Antti ja Artoki osaa laulaa, ne ei vaan lavalle oo uskaltautunu, mutta Arto ainaki karaokes hyvin laulaa..

9

957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emppu

Taidatpa sitten tosissaan olla kakkien Mattiloiden fani :) Että karaokea karjatilalla? ..sehän mielenkiintoista.

• Emppu

ei 'kakkien Mattiloiden' vaan KAIKKIEN

• olekkaan
        Emppu kirjoitti:

ei 'kakkien Mattiloiden' vaan KAIKKIEN

vaan läheltä seurannut heidän elämää!!!

• Saapas
        olekkaan kirjoitti:

vaan läheltä seurannut heidän elämää!!!

Sinä olet sitten saanut seuratakin valovoimaisia, mutta nöyriä, ihmisiä läheltä! Kyllä se on aikamoinen onni, että näin tapahtuu. Itse olen saanut seurata aika läheltä Janne Tulkkia!

• anu

Kunpa saatais ne pojatkin laulamaan.Toivottavasti vielä kuullaan.

• kauniimmin voi

Soutaa,sormet mikin kaulaa
      hän haluaa kauniisti laulaa
      nään tunteet laulajan
      ja häntä rakastan
      ei laulaa kauniimmin kukaan voi
      ja minussa laulu soi
      hän myöskin tietää sen
      ja kertoo sanoin rakkauden näin sanat soi
      ei laulaa kauniimmin kukaan voi
      hänelle lentosuukon osoitan
      johon vastausta odotan.

• mä vaan

Anne on paras!Kolme muuta sisarrusta myös on hyvii laulaan!

• Mattilat rulez

mä taas diggaan Annelia sil on tosiaan persoonaa ja persoonallinen ääni ja siinä on särmää!Anne myös hyvä laulaa tunteikkaasti samoin myös anniina. Annelilla vähän ronski tyyli laulaa eikä pyytele laulutyylillään ihmisiltä anteeksi vaan laulaa niin kuin itsestä tuntuu eikä esitä mitään mitä ei ole. Anniinastakin tulee huippu kunhan vain saa omia biisejä

• ottaa vaan päähän kun ne ovat niin paljon esillä. Lähinnä "Perutaan häät" soi joka paikassa.

On kuitenkin kiva, jos tunsit laulajan ennen kuuluisuutta. Varmasti upea tunne. Olisi kiva jos itekin olisi mukana jonkun taipaaleella alusta asti. OK...toivon että olisi ollut Einin ekalla keikalla, mutta se ei kai mahdollista olisi ollut, koska synnyin vasta 1982. Olisinpa edes tiennyt Einin 90-luvulla, mutta ostin Hitit vasta vuosi sitten. Tuntuu että elämä on mennyt hukkaan.

Ehkä tutustun Annelin levyyn joskus. Hän ehkä voisi iskeäkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7433
    2. 80
      5018
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4849
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2679
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2576
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2229
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe