Mä tiesin jo kun Anne oli 13vee, että siitä tulee laulaja!! Kuulin Annee ensimmäisen kerran karaokessa luomajärven karjatilalla, mutta tiesin annen olemassaolosta jo sitä ennen. Anneli on silti parempi persoona ja esiintyjä kuin anne ja Anniina on kuin Lea Laven tai jotain. Anitta on kans hyvä ja Arttu parka ei uskaltanut lavalle, mutta eikö 4 riitä. Kyllä Antti ja Artoki osaa laulaa, ne ei vaan lavalle oo uskaltautunu, mutta Arto ainaki karaokes hyvin laulaa..
Anne Mattilasta
9
957
Vastaukset
- Emppu
Taidatpa sitten tosissaan olla kakkien Mattiloiden fani :) Että karaokea karjatilalla? ..sehän mielenkiintoista.
- Emppu
ei 'kakkien Mattiloiden' vaan KAIKKIEN
- olekkaan
Emppu kirjoitti:
ei 'kakkien Mattiloiden' vaan KAIKKIEN
vaan läheltä seurannut heidän elämää!!!
- Saapas
olekkaan kirjoitti:
vaan läheltä seurannut heidän elämää!!!
Sinä olet sitten saanut seuratakin valovoimaisia, mutta nöyriä, ihmisiä läheltä! Kyllä se on aikamoinen onni, että näin tapahtuu. Itse olen saanut seurata aika läheltä Janne Tulkkia!
- anu
Kunpa saatais ne pojatkin laulamaan.Toivottavasti vielä kuullaan.
- kauniimmin voi
Soutaa,sormet mikin kaulaa
hän haluaa kauniisti laulaa
nään tunteet laulajan
ja häntä rakastan
ei laulaa kauniimmin kukaan voi
ja minussa laulu soi
hän myöskin tietää sen
ja kertoo sanoin rakkauden näin sanat soi
ei laulaa kauniimmin kukaan voi
hänelle lentosuukon osoitan
johon vastausta odotan. - mä vaan
Anne on paras!Kolme muuta sisarrusta myös on hyvii laulaan!
- Mattilat rulez
mä taas diggaan Annelia sil on tosiaan persoonaa ja persoonallinen ääni ja siinä on särmää!Anne myös hyvä laulaa tunteikkaasti samoin myös anniina. Annelilla vähän ronski tyyli laulaa eikä pyytele laulutyylillään ihmisiltä anteeksi vaan laulaa niin kuin itsestä tuntuu eikä esitä mitään mitä ei ole. Anniinastakin tulee huippu kunhan vain saa omia biisejä
ottaa vaan päähän kun ne ovat niin paljon esillä. Lähinnä "Perutaan häät" soi joka paikassa.
On kuitenkin kiva, jos tunsit laulajan ennen kuuluisuutta. Varmasti upea tunne. Olisi kiva jos itekin olisi mukana jonkun taipaaleella alusta asti. OK...toivon että olisi ollut Einin ekalla keikalla, mutta se ei kai mahdollista olisi ollut, koska synnyin vasta 1982. Olisinpa edes tiennyt Einin 90-luvulla, mutta ostin Hitit vasta vuosi sitten. Tuntuu että elämä on mennyt hukkaan.
Ehkä tutustun Annelin levyyn joskus. Hän ehkä voisi iskeäkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840