Anne Kosken väitöskirja

Baikal 12/70

10

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ymmärrä luettua?

kyllä, kyllä jees! Mutta kun osa eu-intoilijoista ei ymmärrä lukemaansa. he näet kuvittelevat lähestyvän itsenäisyyspäivän olen todellisesti itsenäisen Suomen itsenäisyyspäivä. Mutta Eu:n liittovaltion osavaltio-Suomestahan on puheemme.

Niin ja pikkusen sivistystä saanut EU:n juoksutetta varmaan nyt tarttuu pilk, pilkkuvirheisiin yms.? Kun pääasiaa ei ymmärretä:EU:ssa Suomi "loppuu"!Lopullisesti!

• Teppo.

Tavallista viestinnän teoriaa.

• väitösasiat

menee yli hilseen;)

• sodihfdsa
        väitösasiat kirjoitti:

menee yli hilseen;)

housuun! MAHSHDAHSHD1

• ja todistettua

valtaapitävien valheet ja jekut. Saldo. Kansaa on kustu silmään. Rötösherrat vastaamaan teoistaan. ÄÄnet Timo Soinille.

• Edmundsimpsoni

Pitäisikö kansalle kertoa aina kaikki?

Demokratia on politeiaan, siis vapauden miesten vallan, korruptoitunut hallintomuoto.

Ihan niin kuin jokaisen suomalaisen tulisi saada tietää kaikki poliittiset asiat. PASKAT!

EU:ssa ollaan ja pysytään!

• Oikeudenmukaisuus ja laki

Jos "liittymisemme" Euroopan unioniin oli meidän perustuslakimme vastainen, riippumatta NEUVOA - ANTAVASTA kansanäänestyksestä, johon vain alle puolet äänestäjistä osallistui, on siitä laittomuudesta päästävä eroon.

• unionistinatsisimpsonburkdeas
        Oikeudenmukaisuus ja laki kirjoitti:

Jos "liittymisemme" Euroopan unioniin oli meidän perustuslakimme vastainen, riippumatta NEUVOA - ANTAVASTA kansanäänestyksestä, johon vain alle puolet äänestäjistä osallistui, on siitä laittomuudesta päästävä eroon.

Äänet lasketaan EU-Suomessa vain äänestäneiden äänistä. VSL-Suomessa äänestämättömien äänioikeutettujen äänistä päättäisi itse Ilkka - varmaankin? HUI!

• epes
        unionistinatsisimpsonburkdeas kirjoitti:

Äänet lasketaan EU-Suomessa vain äänestäneiden äänistä. VSL-Suomessa äänestämättömien äänioikeutettujen äänistä päättäisi itse Ilkka - varmaankin? HUI!

ne perusteet ja uskomukset EU:sta äänestys vaiheessa olleet totuudenmukaisia, eli äänestäjille syötettiin pajunköyttä!!Vanha kikka joka toimii aina, sillä suurin osa ihmisistä uskoo valtamediaa ja "vallassaolijoita"!!! KOP KOP tosi on!!!

• unionisti
        epes kirjoitti:

ne perusteet ja uskomukset EU:sta äänestys vaiheessa olleet totuudenmukaisia, eli äänestäjille syötettiin pajunköyttä!!Vanha kikka joka toimii aina, sillä suurin osa ihmisistä uskoo valtamediaa ja "vallassaolijoita"!!! KOP KOP tosi on!!!

Blaa blaa blaa... petosta ja petosta... teillähän on ollut jo 15 vuotta aikaa näyttää tämä toteen, mutta kyllä kansa tietää ja kansa EI HALUA VSL:a eduskuntaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen