Hei

Olen tämmöinen antista PALJON pitävä tyttö, ja en voi olla olematta sitämieltä että ANTTI PRESSANLINNAAN itsenäisyyspäivänä, niin saataisiin linnanjuhliinkin potkua!

6

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brutalshit

"Olen tämmöinen antista PALJON pitävä tyttö, ja en voi olla olematta sitämieltä että ANTTI PRESSANLINNAAN itsenäisyyspäivänä, niin saataisiin linnanjuhliinkin potkua!"
      No jos se tulis lähellekkään koko rakennusta niin Halonen antaisi sille henkilökohtaisesta vähän mainitsemaasi potkua perseelle.

• Nippeli

Siitenhän siihen linnaan vois tehdä terrori-iskun!ana sucks!

• Ylpeä Heteromies

Antti ei pääse linnanjuhliin, koska Tarja Halonen ei tykkää homoista. Tarja ei halua, että Antti olisi juhlissa häiritsemässä muita vieraita homoseksiin liittyvillä tarinoillaan. WC:ssäkin saattaisi muita vieraita häiritä, kun Antti Tuiskun kikkelistä huokuisi ulosteen lemu. Yököttävä tyyppi tuo Antti, eikö?

• eiensikerran91

ANTTI ON HETERO

• Silveri, se noviisorin kave...
        eiensikerran91 kirjoitti:

ANTTI ON HETERO

Tarja Halonen on itse vanha SETA ry:n puheenjohtaja, joten häntä ei homojutut häiritse.
        Antti on hetsku ja aivan MAHTAVA artisti, uusi joululevykin on tosi hyvä.

• väitteesi..
        Silveri, se noviisorin kave... kirjoitti:

Tarja Halonen on itse vanha SETA ry:n puheenjohtaja, joten häntä ei homojutut häiritse.
        Antti on hetsku ja aivan MAHTAVA artisti, uusi joululevykin on tosi hyvä.

"Antti on hetsku"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 560
      9197
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      2295
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      180
      1450
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      19
      1189
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      930
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      867
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      784
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      782
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      40
      711
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      632
    Aihe