Onko tämä

simputtamista?

Alokasaikana herätetään kaikki kelloa soittamalla ja komentamalla kuuluvalla aanellä herätys. Kuitenkin jotkut jäävät nukkumaan eivätkä herää. Tuvan esimies alikersantti tulee ja potkii sängynpäätyä voimalla ja komentaa kuuluvalla äänellä "ylös". Tiedän että nukkuvaa henkilöä saattaa vituttaa tuommoinen.

Tämähän on vain sotilaskoulutusta eikä mitään simputtamista.

Sitten se kuuluisa aamupesulle valmistautuminen ja alikersantille ilmottautuminen... repesikö keuhkot karjumisesta kun hiljaisempi ääni ei kelvannut?

Sitten valmistaudutaan aamupalalle lähtöä varten ja aamupalalla arkisin oli sitä ilkeää puuroa näkkärin ja maidon kera. Aamu oli tosi hieno.

Päiväohelmassa on aamupalan jälkeen sulkeisjärjestys harjoitus.

Vituttaako?

5

1340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suupaltti

      vituttaakin muttei se simputusta ole!!!

    • PgDn

      Jos herätä kerran pitää, niin silloin kannattaa kertakomentamisella herätä. Silloin vain omaa syytään, jos tullaan sängyn viereen "maanittelemaan".

      Puuroa? Sitähän vieläkin vanhempi polvi vetää joka aamu, ilman mutinoita. Vai pitääköö sitä nykynuorille olla muroja? Ei ainakaan minulle.

      • mielestäni.

        Miksi armeijassa tarttee niin kauas lähteä aamupalalle? Minun mielestäni se pitäisi tuoda yksikön käytävälle ja sitte saisi nukkua 3 tuntii vähintään. Voishan sen palveluksen pidentää 3 tunnilla. Mysliä, maitoa, muroja, katkarapuja maustettuina, meetvurstii leivälle ja sellaista hyvää ruisleipää. Unkarilainen kalakeittokin olisi hieno, sitten evääksi saisi sellaisen vastaleivotun pitkän sämpylän missä olisi kinkkua, juustoa oliiveja, retiisejä ja suolakurkkua.

        Armeijan keittiöt tekee ihmisen vittumaiseksi sillä saatanan puurollaan.


      • vänrikki
        mielestäni. kirjoitti:

        Miksi armeijassa tarttee niin kauas lähteä aamupalalle? Minun mielestäni se pitäisi tuoda yksikön käytävälle ja sitte saisi nukkua 3 tuntii vähintään. Voishan sen palveluksen pidentää 3 tunnilla. Mysliä, maitoa, muroja, katkarapuja maustettuina, meetvurstii leivälle ja sellaista hyvää ruisleipää. Unkarilainen kalakeittokin olisi hieno, sitten evääksi saisi sellaisen vastaleivotun pitkän sämpylän missä olisi kinkkua, juustoa oliiveja, retiisejä ja suolakurkkua.

        Armeijan keittiöt tekee ihmisen vittumaiseksi sillä saatanan puurollaan.

        mukavampaa olisi nukkua niin pitkään kuin nukuttaa ja sitten aamupala olisi samassa rakennuksessa ja siellä ei olisi mitään jonoja. sitten koulutukseen osallistuttaisiin omatoimisesti ja päivällisellä olisi oikeaa lihaa sisä tai ulkofilettä eikä mitään hemmetin pyöryköitä. Iltapalalla saisi pienen yömyssyn esim. konjakkia teen kanssa. Sunnuntaisin olisi sikarit iltapalan yhteydessä halukkaille. Ei menisi porukkaa sivariin paljonkaan ja valtiolle nuo asiat eivät maksaisi niin paljoa kun itse itselleen verottomana alkoholin ja tupakan antaisi.


      • suupaltti
        vänrikki kirjoitti:

        mukavampaa olisi nukkua niin pitkään kuin nukuttaa ja sitten aamupala olisi samassa rakennuksessa ja siellä ei olisi mitään jonoja. sitten koulutukseen osallistuttaisiin omatoimisesti ja päivällisellä olisi oikeaa lihaa sisä tai ulkofilettä eikä mitään hemmetin pyöryköitä. Iltapalalla saisi pienen yömyssyn esim. konjakkia teen kanssa. Sunnuntaisin olisi sikarit iltapalan yhteydessä halukkaille. Ei menisi porukkaa sivariin paljonkaan ja valtiolle nuo asiat eivät maksaisi niin paljoa kun itse itselleen verottomana alkoholin ja tupakan antaisi.

        aamuisin vähintään kananmunia ja pekonia,lounaaksi hanhenmaksa palleroita,päivällinen olisi jotain taivaallista herkkua samoin iltapalaksi,ja tietenkin joka aterialta limusiinikyyti yksikköön.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1246
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      604
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe