Tällä keskustelupalstalla on ilmeisesti paljon sellaisia kirjoittajia joilla ei ole mitään muuta intressiä kuin sekoittaa asioita ja provosoida muitten asia keskusteluja.
Löytyy toki muutamia hyviä keskusteluja, mutta aina niihin sekaantuu joku, jolla ei ole ko. asiasta mitään tietoa tai käsitystä, kunhan kirjoittelee.
Lapsellista touhua on myös kehitellä keskustelupalstoilla kateutta ja eripuraa eri koulutusasteiden välille. KAIKKIA TARVITAAN SUOMEN TULEVAISUUDEN RAKENTAMISESSA.
Oletteko huomanneet
4
518
Vastaukset
- Ylioppilas
Kirjoituksesi on täyttä totta. Minä en halua luoda eripuraisuutta eri oppiarvojen välille. Olen vain todennut ja selventänyt faktoja. Koulujärjestelmistä ei tunnu olevan kirjoittajilla paljonkaan tietoa.
Lisäksi on mainittava, että minun nimimerkillä kirjoittaa muutkin. SE ON ÄRSYTTÄVÄÄ, KUN SAA PUOLUSTELLA ITSE TOISTEN KOMMENTTEJA.- Ylioppilas
Joo-o. Tämäkään ei ollut paradoksaalisesti minun kirjoittamani. No, kuitenkin asiaa tuossa oli, olisin lähes voinut tuon kirjoittaa. Lukekaa AMK-palstalta vastaukseni samaan kysymykseen, sama aloitus on sielläkin. En nyt kuitenkaan katsonut aiheen olevan niin vakava, että olisin alkanut rekisteröimään nimimerkkiäni. Asia alkaa olla melko hyvin tullut selväksi, eli voin alkaa lopettamaan asian esille nostamisen. Amk on amk ja yliopisto yliopisto, eikä niiden tutkintoja voi vertailla ja lain mukaan yliopistossa on korkein opetus ja tutkimus, sen kaikki kyllä tietävätkin varmasti. Ajattelin vain herättää ajatuksia, kun alkoi olla kommentteja "AMK:sta englanniksi Masteriksi, olemme siis maistereita siinä missä yo:sta valmistuneet..."
- Lääk Kand
Ylioppilas kirjoitti:
Joo-o. Tämäkään ei ollut paradoksaalisesti minun kirjoittamani. No, kuitenkin asiaa tuossa oli, olisin lähes voinut tuon kirjoittaa. Lukekaa AMK-palstalta vastaukseni samaan kysymykseen, sama aloitus on sielläkin. En nyt kuitenkaan katsonut aiheen olevan niin vakava, että olisin alkanut rekisteröimään nimimerkkiäni. Asia alkaa olla melko hyvin tullut selväksi, eli voin alkaa lopettamaan asian esille nostamisen. Amk on amk ja yliopisto yliopisto, eikä niiden tutkintoja voi vertailla ja lain mukaan yliopistossa on korkein opetus ja tutkimus, sen kaikki kyllä tietävätkin varmasti. Ajattelin vain herättää ajatuksia, kun alkoi olla kommentteja "AMK:sta englanniksi Masteriksi, olemme siis maistereita siinä missä yo:sta valmistuneet..."
Etköhän rekisteröi nimimerkkis ni ei tartte piipittää.
- muuttunut
Ylioppilas kirjoitti:
mihinkään. Sulla loppuu vaan aiheet kun joka vitun päivä vingut samoista aiheista. Loppuuko lähteet niin et voi enää kirjoitella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760