mul on kuparikierukka ollu nyt yli puoli vuotta. nyt pelkään hemmetisti että olen raskaana. se kierukka tuntuu olevan paikoillaan. mutta nyt on kuukautiset myöhässä. tosin vaan viikon. mutta oon paniikissa koska nyt_ei_olis_todellakaan_hyvä_aika tulla raskaaksi.jonkunnäköstä vuotoo on tullu nyt kun pitäs menkat olla. mutta ei verta näy eikä kuulu. onko kellään kokemusta kierukkaongelmista tai raskaaksitulosta kierukan kanssa? oon ihan paniikissa...
kuparikierukka! ja raskaus??
2
2057
Vastaukset
- katti
Minulla ei ole kokemusta asiasta sinänsä, mutta asian tiimoilta. Minä ihmettelin tässä kaksi viikkoa, missä menkat viipyvät, mies on steriloitu. Kyllä siinä piti viimein mennä raskaustesti ostamaan ja tulos oli negatiivinen, kuten epäilinkin. Mutta stressi ja raskaaksitulemisen pelko viivästytti alkua. Ja se kun niitä alkaa odottamaan. Sanoinkin jo apteekissa ostaessani, että "otan tän testin, että saan ne alkamaan". On ne menkat vaan sen verran hassuja, että ne voi ilman ihmeen syytä välillä viivästyäkin, varsinkin silloin jos niitä alkaa oikein odottamaan.
- mietteliässs
Mistä tuntee et kierukka on paikoillaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862