Näin Briteissä

hölömböö

8

1952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tja-191

      Samat otteet toistuvat "rintamalla". Jenkeillä sama meininki. Kukaan ei ole turvassa ei siviilit, naiset, lapset eikä omat joukotkaan. Siinä muuten yksi syy miksi en kannata NATOon liittymistä. En haluaisi taistella psykopaattien rinnalla.

      • Kannattaako

        Tuollaiseen joukkoon edes kuulua, kysyttävä varmaankin näiltä NATO-vouhkaajilta.
        Säälittävää touhua.


      • tuukka
        Kannattaako kirjoitti:

        Tuollaiseen joukkoon edes kuulua, kysyttävä varmaankin näiltä NATO-vouhkaajilta.
        Säälittävää touhua.

        kahdessa naton johtamassa operaatiossa ollut mukana ja voin kertoa että HOMMA TOIMII!Vaikea teidän arvostella kuulopuheiden perusteella.Kysykääpä rauhanturvaajilta kumman mandaatilla mielummin ovat maailmalla?Kokemuksia suomalaisilla molemmista.Sfor,Ifor,Kfor ovat kaikki nato-operaatioita.Suomalaisille on myönnetty aika määrä nato-mitalleja.


      • mital(l?)eja
        tuukka kirjoitti:

        kahdessa naton johtamassa operaatiossa ollut mukana ja voin kertoa että HOMMA TOIMII!Vaikea teidän arvostella kuulopuheiden perusteella.Kysykääpä rauhanturvaajilta kumman mandaatilla mielummin ovat maailmalla?Kokemuksia suomalaisilla molemmista.Sfor,Ifor,Kfor ovat kaikki nato-operaatioita.Suomalaisille on myönnetty aika määrä nato-mitalleja.

        Mistä niitä on myönnetty; kenties siitä, että olette käyneet NATO:n lääkintämiehen rokotettavana?


      • rauhanturvaaja
        mital(l?)eja kirjoitti:

        Mistä niitä on myönnetty; kenties siitä, että olette käyneet NATO:n lääkintämiehen rokotettavana?

        suomalainen saa sen palveltuaan naton operaatiossa.Ifor Bosnia,Sfor Bosnia,Kfor Kosovo.Olisko muita?


    • aivan täysin

      Törkeää simputusta noi George Bestin hautajaiset. Tai mitä tolla sivulla kulloinkin sattuu olemaan.

    • alikessu

      Jos ei kestä pientä stressiä kolutuksessa kuinka sitten kestäisi tositilanteessa. Mekin tehtiin AUK:ssa vähän samanlaisia juttuja, ja hauskaa oli, eteenkin jälkeenpäin.

    • jokujuttu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1246
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      604
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe