Joulupukin tavaragallup

strangefantoo

Laitoin tänne tämän Joulupukin tekemän tavaragallupin. Vastasin jo itse. On tuo joulupukki aika materialistinen :-(

**

Rakkaat lapsukaiset, tässä Joulupukki.

1. Joulupukki haluaisi kuulla onko sinulla jo Depeche Moden levyjä, fanituotteita, tai muita yhtyeeseen liittyviä tavaroita tai vaikkapa muistoesineitä?

- - On minulla, minulla on niiden tavallisia LP ja CD levyjä, jokunen sinkku, pari DVD konserttia ja yksi videokokoelma. Ei minulla mitään muuta tavaraa ole, paitsi konserttilippu.

2. Joulupukki kiittää vastauksesta. Nyt voit sitten toivoa jotain yhtyeeseen liittyvää, Joulupukki tuo sen.

- - Toivoisin sen Enjoy The Silence videossa Daven päällä olleen kuningas-puvun kruunuineen. Laittasin puvun päälle ja menisin keväällä järven jäälle ihan vaan fiilistelemään.

1

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SisterOfNight

1. Joulupukki haluaisi kuulla onko sinulla jo Depeche Moden levyjä, fanituotteita, tai muita yhtyeeseen liittyviä tavaroita tai vaikkapa muistoesineitä?

- Onhan minulla niitä, jotakin jopa kaksin kappalein. Olenhan ollut hirmu kiltti jo kohta viisi vuotta putkeen! Kiertuepaitoja en omista, mutta levyjä, dvd-levyjä, videoita, kirjoja, lehtiä on jonkun verran.

2. Joulupukki kiittää vastauksesta. Nyt voit sitten toivoa jotain yhtyeeseen liittyvää, Joulupukki tuo sen.

- Saako toivoa ihan mitä vaan? Jos vaikka pääsis viikoks kiertämään bändin kanssa, saisi nähdä, mitä se todellsuudessa on (voi olla tosi hemmetin tylsääkin). En jaksais roudata, mutta voisin olla vaikka sellainen seuraneiti, kantaa cokis-pulloja ja hieroa hartioita tai jotain. Ainakin olis mahdollisuus päästä Daven polvelle istumaan. Ei, joulupukki, Dave ei ole pukki, vaan sen bändin laulaja. Ai eikö onnistu? No jos vaikka pääsis vuoteen 1990 yhdeksi illaksi ja World Violation Tour -keikalle, ihan mikä keikka vaan käy. Voisin nuorentua 15 vuotta itsekin just sitä varten. Kiitti, pukki! Oot tosi reilu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3253
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2945
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2212
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1645
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1524
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1487
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1395
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1351
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1315
    10. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1248
    Aihe