Huomasin tuossa muutamisen päivää sitten että täällä eij ole ollut pitkiin aikoijhin munista keskustelua niinpä päätän taas kysyä.. minkä pituinen green dayn jäsenillä
Olenpa huomannut erään asia..
6
868
Vastaukset
- gdfani
ja tämä on varma tieto! heillä on PIENI! noin 2 tuumaa jokaisella! vai olikohan se sittenkin 2 cm... vaiko kenties 2 m?!?
- Zzz
Onhan sillä Billie Joella ainaki niin iso, että kaks lasta on saanu sillä tehtyä.
- gdfani
Kuka kehtaa käyttää nimeäni vaihda nimeä.Se on mun nimi.
- st.jimmy
gdfani kirjoitti:
Kuka kehtaa käyttää nimeäni vaihda nimeä.Se on mun nimi.
eikös siun kannattais vihdoinki rekisteröityä? niin se ei vois käyttää sun nimimerkkiä :D
- gdfani
st.jimmy kirjoitti:
eikös siun kannattais vihdoinki rekisteröityä? niin se ei vois käyttää sun nimimerkkiä :D
mä en saa enkä siit niin hirveesti hyötyis ees
- Nimetön
gdfani kirjoitti:
mä en saa enkä siit niin hirveesti hyötyis ees
Jätkä ei saa!!! :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733814Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92041Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2291365- 1351266
- 1121158
- 1121138
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701050Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906