Kun Etsiskelin Jotain Jostain Hiton Ihme Ohjelmasta Löysin : Temple Of Love - HIM Yritin Ladata Mutta Sain Siittä Vain Vähän... Jäi Kaivelemaan että mitä siinä muuta oli siinä biisissä ..
Tietääkö Joku :O
Temple Of Love
6
619
Vastaukset
- Sisters of Mercy
teki joskus 80-luvulla tonnimisen biisin, oisko Him tehnyt oman versionsA?
- Temple of love
juu on tehny oman versionsa...mut en o saanu ite sitä mistää :/ saisko jostain ladattuu sen?
- him or die
Temple of love kirjoitti:
juu on tehny oman versionsa...mut en o saanu ite sitä mistää :/ saisko jostain ladattuu sen?
sieltä sen voi ladata
- joku...
him or die kirjoitti:
sieltä sen voi ladata
latasin biisin...se ei kuullosta yhtään HIMilt :O tai sit oon ladannu väärän biisin...aika pitkä se oli 8 minsaa kesti...
- joku...
joku... kirjoitti:
latasin biisin...se ei kuullosta yhtään HIMilt :O tai sit oon ladannu väärän biisin...aika pitkä se oli 8 minsaa kesti...
no ei ollu vaik siin luki HIM-temple of love
- Channah
Juu, Sisters Of Mercy, on tehnyt 80-luvulla Temple Of Love- nimisen biisin. En kyllä ole koskaan kuullut että HIM olisi tehnyt siitä coverin. Mutta jos on, se on varmaan aika hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747494Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583173- 352429
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72070Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto312006- 201928
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151653- 521588
- 181579