ottaa yhteyttä. Vaikka sitä niin kovasti paljon toivoin ! Enään en jaksa pitkään toivoani pitää yllä. Asia on tosiaan niin ! Enään en jaksa pitkään !
et sitten enään viittinyt
10
2246
Vastaukset
- ottaisi
sinä yhteyttä minuun,
toivoin niin ja toivon vieläkin...
odottelen..... - coquette ladette
ostarilla ;)
- kyrsiintynyt
käytä sanaa enään! Kirjoita mielummin enää, sillä se on oikeaa suomenkieltä. Siis iliman loppuännää, kiitos!
- minä
käyttää "enään"-sanaa ? Et ole tosissasi, vai oletko sittenkin ?
- on niin
minä kirjoitti:
käyttää "enään"-sanaa ? Et ole tosissasi, vai oletko sittenkin ?
että tuollaisia sanoja ei täällä käytellä.
- minätaas
on niin kirjoitti:
että tuollaisia sanoja ei täällä käytellä.
jaksa. Asia on nimittäin niin. Enään en myöskään pitkään odottele.
- soita mulle
voitaisiin nähdä pian...
- minä
kerran näin päin.
- enää
viisi viikkoa ja olen vapaa ottamaan yhteyttä.
Vain viisi viikkoa, menneiden vuosien valossa siis enää pienen pieni hetki..
Siihen asti.
Laita viesti, sinun vuorosi. - ..olen vielä
..niin hajalla :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770