Mutta missä on jj?

antifanimus

Alkaa jj:n uskottavuus kärsiä kun ei ääliöstä mitään kuulu!

7

3357

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasty_S

Todellisuudessa jj ei oo mikään tosi idiootti vaan kärsii oireyhtymästä nimeltään attention deficit/ hyperactivity disorder. Osaa olla myös ihan OK, mutta kaikki tää julki tullut puoli on sitä impulsiivisuutta ja siihen lisättynä jj:n ego johtuen geneettisistä lahjoista fyysiseen suorituskykyyn. Aina joskus kelaa et jos äijä ois purannu kaiken levottomuutensa esim. johonkin urheilulajiin, niin jj olis oikeesti kotkan kingi!! Myös lehtien palstoilla.

• Maniac

Pelasi koripalloa mutta kun ei päässyt junnujen ykkösjoukkueeseen niin polla ei kestänyt ja vanhemmat soitteli valmentajalle,, kun se ei auttanut niin JJ uhkaili jälkikäteen valmentajaa ja sen lapsia...

• niin..........................
        Maniac kirjoitti:

Pelasi koripalloa mutta kun ei päässyt junnujen ykkösjoukkueeseen niin polla ei kestänyt ja vanhemmat soitteli valmentajalle,, kun se ei auttanut niin JJ uhkaili jälkikäteen valmentajaa ja sen lapsia...

Se on uhkaillu kaikkea mikä maan päällä liikkuu piste

• minä vaa
        niin.......................... kirjoitti:

Se on uhkaillu kaikkea mikä maan päällä liikkuu piste

Eipä se ainakaan minua ole uhkaillu...joten olit väärässä..vaikka riitelin aikoinaan tän tapauksen kanssa, jäi pelkäks suun soitoks ilman mitää uhkailuja.

• papukaija
        minä vaa kirjoitti:

Eipä se ainakaan minua ole uhkaillu...joten olit väärässä..vaikka riitelin aikoinaan tän tapauksen kanssa, jäi pelkäks suun soitoks ilman mitää uhkailuja.

sen verran mitä itsekin olen sen kanssa asioinu niin ei se mitään oikeasti tee. kova on kyllä puhumaan ja hyvin sen kanssa toimeenkin tulee mutta hullu mikä hullu. toisaalta ihan mukava kaveri mutta oikeasti sekopää joka on kova uhkailemaan ja huutelemaan mutta siihen se jääkin.

• Lii

Oi niitä ihania teinivuosia...Silloin olin niin ihastunut Karhulan pahimpaan jätkään. Onneks ikä ja aika toi älliä päähän :) Mut vieläkin muistelen kaiholla kesää, jolloin poika Aprilian selässä kaasutteli viereistä katua meitin ikkunan ohi ja kaverin kanssa odoteltiin torilla joka ilta. Sai sydämen läpättämään ihan villinä! Eipä olleet tunteet molemmin puoliset... huaah.

• ...

huora

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe