Onko Pelargonia pakko viedä esim. kylmäkellariin talveksi, jos aikoo saada sen kukkimaan? Minulla on upea englantilainen Pelargonia vielä sisällä, mutta olisi mahdollisuus viedä se kylmäkellariin, noin 5C. Siinä oli tosi kauniit kukat. Pitääkö se leikatá, jos vie kellariin, vai leikataanko se keväällä? Siinä on vielä ihan vihreät lehdet.
Pelargonian talvisäilytys
kokeillut
1
3079
Vastaukset
- Minä
Mielestäni tuoksupelargonit pitää olla huoneenlämmössä valoisassa eikä niitä saa viedä kellariin. Tuoksupelargonin lehdet tuoksuvat esim. sitruunalle ja tuoksu voimistuu, jos lehteen koskee. Mutta tavallinen pelargoni viedään kellariin ja leikataan keväällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974319Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 151975
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842- 20814
- 11790