Huomenta Suomi

yksitypy

hyvin pyyhkii, sun tyttös valvoi taas ahkeroi.
Herrat Helsingissä laman alla nyyhkii, minä tein sen minkä aikatyttö vain voi :=)))

Meni vähän myöhäseks
mut antakee nyt anteeks :=)))

37

874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luke67

Sitä nyt laulattaa.

• yksitypy

koko illan karaokea laulanut, niin ei vieläkään ole siitä eroon päässyt :=))))
        Noo... vähän synttäreillä oon ollut ja nyt kotiin tullut. Pitäis mennä nukkumaan vaikka vastassa aamulla ois kamalaaa...... :=(((((

• luke67
        yksitypy kirjoitti:

Noo... vähän synttäreillä oon ollut ja nyt kotiin tullut. Pitäis mennä nukkumaan vaikka vastassa aamulla ois kamalaaa...... :=(((((

Olet menny tekeen. Ravista se äkkiä pois niskasta ja mee nukkuun. Heräät sit aamul ihanaiseen krapulaan.

• Kuunkulkija
        yksitypy kirjoitti:

oltiin soittelemassa ja laulelemassa ja otettiin yleisöstä muutama ihminen laulamaan yllättäin. Kivaa nähdä kun puntit jännityksestä väpäjää.
        Tiedettiin että ne olivat harrastaneet karaokea...

• luke67
        Kuunkulkija kirjoitti:

oltiin soittelemassa ja laulelemassa ja otettiin yleisöstä muutama ihminen laulamaan yllättäin. Kivaa nähdä kun puntit jännityksestä väpäjää.
        Tiedettiin että ne olivat harrastaneet karaokea...

Se aivan eriasia laulaa yhtye takana oikeelle yleisölle, ku kännis känniläisille.
        Yhtään karaokelaulajia väheksymättä tän sanon.

• Kuunkulkija
        luke67 kirjoitti:

Se aivan eriasia laulaa yhtye takana oikeelle yleisölle, ku kännis känniläisille.
        Yhtään karaokelaulajia väheksymättä tän sanon.

erilainen maailma. Mutta kyllä niiltä karaokelaulajilta käy aika hyvin bändin kanssa jotka kuuntelee tahtia että tietää koska laulu lähtee. Ne jotka aina seuraa sitä väripalkkia ja ei kuuntele musiikkia ovat vaikeampia. Meillä on yleensä sanat aika isolla nuottitelineessä, on helppo laulaa. Ja sävellajiakin on helppo muuttaa melkein kaikkiin biiseihin lennossa...

• Kuunkulkija

olaa jo nukkumassa. Joulupukin Tontut katsoo ikkunan takaa onko täällä edes koskaan ollut kilttejä tyyppejä... ja sitten taas voi pyyhkiä ikkunat puhtaiksi sormen- ja lapasenjäljistä.

• yksitypy

me tanssittiin
        ja kaikki siihen asti meni hyvin niin.

Sitten annoin mä Arskalle rukkaset
        sain hänestä vihamiehen ikuisen :=(((((

• Kuunkulkija
        yksitypy kirjoitti:

me tanssittiin
        ja kaikki siihen asti meni hyvin niin.

Sitten annoin mä Arskalle rukkaset
        sain hänestä vihamiehen ikuisen :=(((((

ottanut olutta niin ei varmaan enää huomenna oo vihanen yhtään. Pyytelee vaan anteeks mitä on tehnyt vaikkei ole tehnyt mitään...

• yksitypy

voitais puoli tuntii jutella ennenkuin alkaa mun pää pätkiin :=)))
        Odotan teitä :=))))

• ykköskolli.

Hohhoijaa, kun ei nukuta.
      ;-)))

• Kuunkulkija

nyt on kun kaikki on tällä... sinullakin se uusi lämpöpatteri on tietysti nyt niin kuumalla ettei uni tule.

• typy kanssa
        Kuunkulkija kirjoitti:

nyt on kun kaikki on tällä... sinullakin se uusi lämpöpatteri on tietysti nyt niin kuumalla ettei uni tule.

sättimään toisiamme

• hyvä aika men nukkuun..kerranki aijois..

ZZzzzzZZZzzZZZZzzzZZZzz häh juuh jos kömpis omaa sänkyyy... kaaniit unet

• ykköskolli.

Ykköstypy.
      Taidanpa panna maata.
      Hyvin pitkälti.
      :-)))

• se oli siis torstai se "minun päiväni", kuten tuli jo aiemmin todettua.

Et vaan muistanut sitä heti - syy muistisi tökkimiseen johtunee torstaisesta jumppaillasta *en väännä rautalangasta*

>Meni vähän myöhäseks
      mut antakee nyt anteeks :=)))<

- tottakai, aina - annanhan minä...........

Viikonloppuja, t. MM.

• yksitypy

olikin sun huki se torstai, kun meillä se jumppailta aina silloin :=)))
        Jumppa on sen verran tärkeää keholle, ettei siitä sovi luopua :=)))

• pyörremyrsky

yxtypy ja kaikki muutkii HuuHaat...ihanaa kun täällä ollaan jo hereillä :D Tuntuu olevan niiiiiin hiljasta koko kaupungissa...joo vielä. Mulla on jouluLahja reissu tehtävänä...mut ensin ihan (an) rauhassss kaffeet... nam nam!

• rahtari1 evk

varo nähän näin aamutuimaan sitä pahempaa hillumista ku sul on vielä ne puujalat ettei mun tartte heti tulla aamusta viemään suo lasarettiin

• yksitypy

on aika rauhallista :=)))
        Aina kun Hesassa käy ja tulee kotiin niin jopa taas osaa nauttia hiljaisuudesta.

• pyörremyrsky
        yksitypy kirjoitti:

on aika rauhallista :=)))
        Aina kun Hesassa käy ja tulee kotiin niin jopa taas osaa nauttia hiljaisuudesta.

mut pois täältä!!! Mä oon ihan himona Lappii!!! Ja siihen luontoo!!! Ja TUNNELMAAN!!!! Pliis yxTYPY.... tuuuuu jo!!! :/

• yksitypy evk
        pyörremyrsky kirjoitti:

mut pois täältä!!! Mä oon ihan himona Lappii!!! Ja siihen luontoo!!! Ja TUNNELMAAN!!!! Pliis yxTYPY.... tuuuuu jo!!! :/

hakeen sut :=)))
        Katsoin tuota sun kuvaas ja huomasin että meissä on vähän samaa näköä. Melkein kuin oisin katsonut omaa kuvaa. Toi nenä ja suu varsinki :=))))
        Voitais lähteä yhdessä Lappiin. Sinne täältä Oulustakin vielä vähän matkaa :=)))

• pyörremyrsky
        yksitypy evk kirjoitti:

hakeen sut :=)))
        Katsoin tuota sun kuvaas ja huomasin että meissä on vähän samaa näköä. Melkein kuin oisin katsonut omaa kuvaa. Toi nenä ja suu varsinki :=))))
        Voitais lähteä yhdessä Lappiin. Sinne täältä Oulustakin vielä vähän matkaa :=)))

LAPPIIII YHENTYPYN KAA!!! WOW!!! vaik se onkii ny EVK...mut kyl se koht tulee...ex nii??? (on ikävä!) JIHUUUUUUUUU..... :D

• Alien-8

Taisi olla sinulla oikein mukava perjantai-ilta hyvän seuran ja laatuviinien parissa:=)))?

Ja lauantaipäivä on sitten pyhitetty Rooibos-teelle,vai kui;=))?

• yksitypy

viinasekotusta oli. Siksi täs pää vähän kipee onkin.
        Ei tällanen olo punkusta tuliskaan :=(((

Mutta hauskaa oli kyllä, joten kyllä yhden päänsäryn sen takia kestää :=))))

• yksitypy

aamuisesta chattiseurasta :=))))
      Voisko joku kertoa vielä mitä siellä puhuin, ku en oikeen muista :=((((

• luke67

Chatis luonne analyyseja.
        Hyvin osu kohilleen :o))))

• yksitypy
        luke67 kirjoitti:

Chatis luonne analyyseja.
        Hyvin osu kohilleen :o))))

sillä asialla loistamaan :=(((
        Sitä se tuo alkomahooli teettää.
        Osuiko tosiaan kohdalleen? Olisin tehnyt analyysin muillekin, mutta eivät halunneet mun palveluja :=))))

• luke67
        yksitypy kirjoitti:

sillä asialla loistamaan :=(((
        Sitä se tuo alkomahooli teettää.
        Osuiko tosiaan kohdalleen? Olisin tehnyt analyysin muillekin, mutta eivät halunneet mun palveluja :=))))

Fiksusti olit. Juuh iha kohilleen meni, oisin kauemminki viihtyny mut sä menit nukkumaan.

• yksitypy
        luke67 kirjoitti:

Fiksusti olit. Juuh iha kohilleen meni, oisin kauemminki viihtyny mut sä menit nukkumaan.

kumma että mua alko niin aikasin nukuttamaan. Kellohan oli vasta puoli viis :=))))
        Otetaan Luke täs uusiks tuo chatti joku ilta :=)))

• luke67
        yksitypy kirjoitti:

kumma että mua alko niin aikasin nukuttamaan. Kellohan oli vasta puoli viis :=))))
        Otetaan Luke täs uusiks tuo chatti joku ilta :=)))

Tänään??

• yksitypy
        luke67 kirjoitti:

Tänään??

tänään mitään!!!
        Ai... tarkoitit tietenkin tuota chattiottelua.
        Täytyy täs katsoo miten se ilta menee. Nukkumaan kyllä meen tänään aikasin.
        Mutta kasotaan,kasotaan :=)))
        Haluatko vielä tarkempaa analyysiä? :=)))

• luke
        yksitypy kirjoitti:

tänään mitään!!!
        Ai... tarkoitit tietenkin tuota chattiottelua.
        Täytyy täs katsoo miten se ilta menee. Nukkumaan kyllä meen tänään aikasin.
        Mutta kasotaan,kasotaan :=)))
        Haluatko vielä tarkempaa analyysiä? :=)))

Juuri tarkotin. Oikeen syväanalyysin haluisin.
        Mut ny joudun lähteen live-elämään, palailen joskus 17-18 maissa. Mukavaa päivää sulle.

• Työn orja

Tutun Typyn viestin luen, tekstillään se mielen kohentaa. Purevuus kuin rajun myrskytuulen, sitä palstapellet koettaa ohentaa. Kun toiset nukkuu vuoteissaan, typy tekstiä palstaan laittaa vaan, näppis laulaa, ääni on sen työn. Mikro vetää kuin viimeistään....

• yksitypy

missä olet ollut? Arvaa vaan että sua olen kaipaillut :=)))
        Ei kunnon taistelukaveria ole oikein tahtonut olla pitkään aikaan :=)))

Mistä arvasit, et mikro vetää viimeistään. Just sulattelin siellä marjoja ja kirosin tuota vanhaa mikroa kun ei oikein tehoja enää siinä :=)))))

• espen

no juu, tämän kerran, jos ei tavaksi tule...

• yksitypy

tavaksi en aio ottaa. Ihan oikeesti osaan alkomahoolia käyttää :=)))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      113
      6497
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      367
      5897
    3. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      36
      4389
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3655
    5. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      72
      3597
    6. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      111
      2816
    7. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      14
      2268
    8. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1995
    9. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      22
      1826
    10. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      18
      1644
    Aihe