SAK-SDP

Keskustaporvari

8

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lue muitakin lehtiä

Hokkanen-Keränen -akselilta tulee taas sitä ihtiään.

• Keskustaporvari

Tottakai minä luen mm. Erkon Pravdaa sekä katselen/kuuntelen Reporadiovainaata ynnä muita medioita. Todellinen mediakentän helmi on kuitenkin Ilkka!

• Wiljami
        Keskustaporvari kirjoitti:

Tottakai minä luen mm. Erkon Pravdaa sekä katselen/kuuntelen Reporadiovainaata ynnä muita medioita. Todellinen mediakentän helmi on kuitenkin Ilkka!

Kerrohan, onko mielestäsi Hokkanen kirjoittanut koskaan, yhtään poliittista kannanottoa, josta olisit eri mieltä?

Wiljami

• Keskustaporvari
        Wiljami kirjoitti:

Kerrohan, onko mielestäsi Hokkanen kirjoittanut koskaan, yhtään poliittista kannanottoa, josta olisit eri mieltä?

Wiljami

-Hän kannatti varauksetta A Jäätteenmäen valintaa keskustan puheenjohtajaksi. Minä hyväksyin AJ:n valinnan vain sillä oletuksella, että hän näytti olevan ainoa joka kykeni galluppien mukaan syrjäyttämään Lipposen ja viemään puolueen vaalivoiton kautta hallitukseen.

-Hokkanen kannatti aikoinaan naisten asepalvelusta, minä en.

- Hokkanen suhtautuu minua huomattavasti kriittisemmin USA:. Irak-politiikkaan ja ns. terrorismin vastaiseen sotaan.

-Hokkanen on aina vastustanut ydinvoiman lisärakentamista, minä en.

Tässä nyt vain muutamia heti mieleen tulleita.

• Wiljami
        Keskustaporvari kirjoitti:

-Hän kannatti varauksetta A Jäätteenmäen valintaa keskustan puheenjohtajaksi. Minä hyväksyin AJ:n valinnan vain sillä oletuksella, että hän näytti olevan ainoa joka kykeni galluppien mukaan syrjäyttämään Lipposen ja viemään puolueen vaalivoiton kautta hallitukseen.

-Hokkanen kannatti aikoinaan naisten asepalvelusta, minä en.

- Hokkanen suhtautuu minua huomattavasti kriittisemmin USA:. Irak-politiikkaan ja ns. terrorismin vastaiseen sotaan.

-Hokkanen on aina vastustanut ydinvoiman lisärakentamista, minä en.

Tässä nyt vain muutamia heti mieleen tulleita.

Eli ainoat asiat, missä mielipiteesi erosivat olivat kaikki ei-poliittisia. Vieläpä marginaalisia mielipideasioita. Listoillaso ei ollut yhtään keskustan tekemään politiikkaa liittyvää eroavuutta.

Kyllä tuo etelä-pohjanmaa on todellinen kepulaisten taivas. Ei tarvitse ajatella itse yhtään mitään. Senkun vain lukee ilkasta mitä mieltä pitää olla. Hokkanen kirjoittaa. Kloonit toistavat viestiä.

Wiljami

• haalariduunari

Luulisi sinun duunarina olevan tyytyväinen? Kai sinä ÄsAaKoohon metalliliiton kautta kuulut? Kaikenkaikkiaan kumma kaveri tämä "keskustaporvari". Tuntuu että ko. sälli haluaisi takaisin orjatyöhön missä työmiehellä ei olisi mitään oikeuksia?

• Dr. Phil

Tavallinen rasvanahka, vaikka haluaisi olla tukiaisilla viljelevä.

• Wiljami

...on kolmikantamallin rakentajana ollut hallitus. Kolmikantamallin periaatteet otettiin käyttöön Lipposen hallituksen aikana. Periaate on todettu hyväksi Suomessa.

Nyt kun asia on keskustavetoisen Vanhasen hallituksen käsissä, alkaa malli hajoamaan. Voidaan siis kysyä, eikö porvarillisella keskustalla ole kanttia laittaa sooloilevat demariministerit järjestykseen? Eikö Matti ehdi, kun hän toimii pelkästään Halosen adjutanttina?

Wiljami

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe