Ihan nöyrästi ja ilman sarvia ja hampaita pyydän, että Tarja Halosen politiikkaa tuntevat ja tukevat kertoisivat minulle yhden asian:
Tarja Halonen on hyvinvointiyhteiskunnan puolustaja, ja hän haluaa olla huolehtimassa siitä, että vähäosaisimmistammekin pidetään huolta.
Mutta mistä ja millä tavalla ne tienestit tulevat, joilla hyvinvointiamme ylläpidetään ja rakennetaan? Millä tavalla niiden tienestien saaminen varmistetaan jatkossakin?
Tämä on minulle se asia, missä en ole saanut luottamusta Haloseen, ja haluan kovasti tietää, miten hänen kannattajansa asian näkevät.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ja vielä nöyrä pyyntö sekä Halosen kannattajille että vastustajille: säästäkää tämä keskusteluaihe sisällöttömältä räksytykseltä ja mollaamiselta, joka ei ole eduksi kenellekään.
Kertokaa H:n kannattajat
3
146
Vastaukset
- Räksytysviesti, sori :)
taivaassa on kolikkoautomaatti, josta narusta vetämällä tulee rahaa aina kun tarvitaan.
Tätä selittää se, että he itse koko ikänsä ovat kustantaneet leveän elämänsä verovaroilla tai Fortumin optioilla/osakkeilla. - Masa
"Mutta mistä ja millä tavalla ne tienestit tulevat, joilla hyvinvointiamme ylläpidetään ja rakennetaan?"
Verottamalla taloudellista toimeliaisuutta.
"Millä tavalla niiden tienestien saaminen varmistetaan jatkossakin?"
Suomihan on useissa selvityksissä todettu olevan maailman kilpailukykyisimpiä maita, eli ei huolta tästä.- Juudas
Ne varat ja rahat on siihen hyvinvointi valtioon teinattu tai keiden kukkarosta ovat optio miljonäärit rikastuneet? vastaus että kaikessa hiljaisuudessa kaiken sen hyvin voinnin tälle valtiolle on antaaneet maanviljeljät joitten tuottamien elintarvikieden hinta on laskenut vaikka hinta kaupoissa on noussut koko ajan,minkä takia? sen takia että esim eri väliportaat rikastuvat ja ihmisille annetaan väärää tietoa kaikista maatalouteen liittyvistä asioista. tiedän koska on tuttuja viljelijöinä ei auta eu heitä yhtään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069