RV 33 ja supistaa tosi kipeästi!

YÖLLÄ!

Moi ,tossa alempana olikin jo mun kirjoittama juttu tuo RV33 vauvan "selviytyminen",mutta mua on muutaman päivän päivän supistellut oudon tuntuisesti ,silleen kuukautiskipumaisesti eli ei harjoituksia olleet enää ,NO eilen illalla tai oikeestaan yöllä alkoikin sitten kunnolliset erittäin säännölliset ->5min menkkamaiset supistukset ,tunnin kärvistelin kunnes meni vatsa ihan sekaisin ja ajattelin et jukolauta nyt lähetään synnärille et kerkee vielä lopettaa synnytyksen pistoksella ,mutta jostain syystä jäin vielä hetkeksi seuraileen tilannetta ja onneksi väli rupesi harvenemaan a kivut väheni ,mutta kuitenkin koko yön vatsaa ja alaselkää särki !!Tässä mietenkin nyt sitä, että tietenkin jos illalla alkaa nuo kipeet supparit taas ,lähden synnärille ,mutta ellei niin voikohan tässä olla ihan rauhassa vai pitäskö kohdunsuun tilanne käydä tarkistaan??Aiemmin kaksi lasta ja kyllä pisti nyt nin pelottaan nuo yölliset poltot kun muistuttivat aivan sitä kun esikoiselta synnytys lähti käyntiin ,alkoi samalla kivulla!Tsemppiä kaikille suppareiden kanssa kärvisteleville!!

10

6675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisin..

Jo mennyt, enkä kirjoittelis tänne ja kyselis. Joten alahan painua! Et siinä mitään häviä! Ajattele sitä lasta!

• soittaa

synnytyssairaalan päivystykseen, jos epäilyttää. Siellä osaavat neuvoa, kannattaako tulla vai vielä odotella!

• pirua

vielä odotat?? Jos oot jo kaks lasta synnyttäny luulis tajuuvan sentään jotain!!

• Kirj.

KYLLÄ aion tänään suunnata taysiin jos yksikin kipeä supistus tulee eteen ja siitä MIKSI MINÄ TÄÄLLÄ aamulla kyselin ,johtuu siitä että aamulla mulla ei enää ollut mitään kipuja ,mutta nyt rupee taas jännästi tuntuun "oudolta" tuolla masussa joten voipi olla et se kipuilu taas pian alkaa ja sitten lähen kyllä kärppänä näytille!!

• sanottiin

viikolla 32 että jos tulee kipeitä supistuksia eikä lopu levossa puolessa tunnissa on LÄHDETTÄVÄ näytille! Ärsyttää tosi paljon tollanen edesvastuuttomuus. On totta että pienemmätkin on selvinny ilman vammoja, mut ei tarkota että noilla viikoilla ois turvallista synnyttää. Raskaus kestää 40 viikkoo sen takia että se aika menee kun lapsi on kypsä syntymään. Viikolla 34 keuhkot ei todellakaan ole vielä kypsät. Järki käteen ja vähän vastuuntuntoo!!!

• mitähh??

Mikä oikeus on alkaa arvostelee toisia, oletko itse joku pyhimys? Kai tämä ketjun aloittaja tietää mitä tekee,vaikka sinä "tietäisit" mitä.
        Supistuksia tulee ja menee, kyllä synnyttävä äiti tietää itse kun on lähdettävä synnyttämään, sen nimenomaan huomaa sitten. Ei synnytys ole mikään tapaturma/onnettomuus,laitokselle ei ole kuoleman hätää. ja sinne toivotaan synnyttäjät sitten vasta kun tosissaan tullaan synnyttämään.
        Tommonen kritisointi ja arvostelu on tosi vammaista,kuulostaa siltä että ei itsevarmuudesta ole tietoakaan.

• vieläkin

todeta minunkin suullani, etten ollenkaan käsitä noin typerää toimintaa! Painu näytille!

• ei enää tullut!!!!

Eilen ei ONNEKSI tullut minkäänlaisia kipeitä supisteluja illalla eikä yölläkään,joten eipä tässä silloin tarvitse mihinkään lähteä näytille ,jos pysyvät poissa ja odotellaan viimestä neuvolalääkäriä hissukseen!!Terv. RV 32 2

• jukragirl

Itsellä ollut ihan sama juttu. En kyllä ymmärrä noita ihmisten kommentteja! Jos supistukset loppuu ja vauva liikkuu normaalisti, niin miksi sinne synnärille pitäis juosta? Kyllä noita Öitä tulee jossain vaiheessa kaikille eteen ja synnäriltä ne lähettää kuitenkin kotia.

• susu

jos hänellä on jo ennestään kaksi lasta ja tietää supistukset, kivut, synnytyksen niin älkää te hermoheikot hikeentykö..ei ne varmaa synnärilläkään tykkää jos sinne juostaann heti täyttää paikkoja kun supistelee. maalaisjärki käteen. kyllä huomaa miten on herkkiä äitejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4896
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3476
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      7
      2709
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      37
      1752
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1680
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1574
    Aihe