Millaisia kokemuksia teillä on lääkkeistä Zithromax ja wartec kondyloomaan?Onko mitään haittoja tullut ja onko lääkkeet tehonneet?
kokemuksia kiitos?wartec ym lääkitys
7
972
Vastaukset
- tyttöööö
Zithromaxia käytin klamydiaan ja hyvin tehosi. Ekan kuurin jälkeen koko inhotus olis pois.. pitää vaan muistaa käyttää kumppanin kanssa kortsua sen ajan kun se kuuri on ja kontrollin yli.. pieni haitta oli se tuossa että maha oli löysällä seuraavat kaksi päivää kuurin aloittamisen jälkeen. Mutta kyllä sen kesti.
wartecista ei tietoa mutta kondyloomaan pitäisi kohta lääkkeet saada itsekkin. Aldaraa en ainakaan halua.. se on kuulemma ihan kamala lääke.- nyyh
toimi,mutta mulla oli 4 päivää paikat niin kipeinä,että istuminen nukkuminen ja kaikki oli tuskaa,mutta oireet lähti pois heti ekalla kerralla.
- xyxyx
toimi myös mulla. Mun limakalvot taitaa olla tosi paksut koska ei tullut edes mitään kipuja. Ja kuten yks kirjoittaja totesi, Aldara on tosi kauhee. Mun mies käytti sitä ja vehkeet tuli niin kipeäksi, että kalsaritkin sattui, ja se ei edes tehonnut. Nyt hän sitten jonottaa laseriin...
- ja vähän Aldarasta
Mulla kokemuksia Wartecista. Alkuun se tehosi hyvin, syylät lähtivät ( ja tulivat takaisin ja taas lähtivät), mutta enää lääke ei tehoa. Syylät eivät enää lähde pois ollenkaan, ja niitä tulee vain lisää.
Tiedän, olisi aika mennä lääkäriin tsekkaamaan mulle jokin muu hoitokeino..
Aldaraa mulle kanssa määrättiin, mutta se on niin pirun kallis lääke etten ole vielä malttanut ostaa. Vaikka siitä vuosi onkin kun se resepti mulle annettiin.. - just me
mulle maarattiin condyline-nimista ainetta syylien penslaukseen...onko kokemuksia??
- happyhappy
Pakko laittaa kommenttia. Mulle määrättiin kondylooman hoitoon Aldaraa. Kauhun sekaisin tuntein aloitin kuurin, koska olin lukenut täältä että aine on kauheeta myrkkyä. No, nyt oon käyttänyt pari kertaa ja tänä aamuna suureksi ilokseni huomasin, että ne pienimmät näkyvillä olleista syylistä olivat kadonneet ihan kokonaan, ja välilihassa olleet kaksi vähän isompaa oli pienentyneet huimasti! Sivuvaikutuksetkin ovat olleet siedettäviä; iho vähän haavoilla ja öisin kutittaa. Nää kaksi "väliyötä" olen laittanut alueelle vehnänalkioöljyä ehkäisemään kuivumista, on kyllä auttanut kutinaankin. Suosittelen!!!
- isopipi
juu mie oon käyttänyt nyt kaks viikkoo tota condylinea. Aluksi meini kivasti, mut jo toisena penslauspäivänä alkoi tuntua kauheeta kirvelyä. Teki mieli lopettaa siihen. Sit tuli tauko penslauksiin. No kipukin katos melkein kokonaa. Sit alko uus penslausjakso.. Kauheeta! Istuminen on hirveetä tuskaa. Samoin nukkuminen. Tekis mieli olla ihan ilman pöksyjä, kun tuntuu että nekin painaa liikaa. Nyt on onneksi taas tauko penslauksessa menossa. Tiistaina pitäs alottaa uudelleen ja hirvittää jo nyt.
Mulla kondylooma todettiin papakokeessa viime talvena. Ei näkyviä oireita ennen tätä. En sit osaa sanoo mistä olen tuon saanut... aviossa olen ollut jo kohta 10 vuotta, eikä ikinä mitään tauteja ole ollut. uskollinenkin oon ollut ja uskon miehenikin sitä olevan, no olihan meillä aikaisempia suhteita takana, ehkäpä se on sit vaan ollut piilossa tähän saakka. Papaan menin, kun vauvelia haluttiin yrittää... nyt se on sit jäissä, että tää hoidettas ensin. Olen kuullut että kondylooma saattaa siirtyä synnytyksessä vauvaan. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161331ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191245- 351116
- 261078
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3231061- 781013