Kumpi? Kertokaa mielipiteitä tuosta Octaviasta, näin tavallisen kuskin näkökulmasta eikä minkää tuulilasin testin
Octavia II vai VW Jetta?
48
13100
Vastaukset
- 96kw 6v
Tsekki vai Meksikolainen.Samoista osista kasattu ei kuitenkaan samoja autoja.Kokeile sillähän se selviää.
- Jetta
onhan se auton näköinenkin.
- vilho
Kyllä tuo jetta nykyaikaisempi auto kaikin puolin ja on kyllä nätimpikin, eli Jetan ottaisin. Skoda on kyllä kansa varteenotettava mutta auttamattomasti ikä alkaa painaa todella, eikä se huippumodernin näköinen ollut tullessaan markkinolle, mutta ei se kyllä ole mitenkään menoa haitannut.
- 2.0 TDI
vilho kirjoitti:
Kyllä tuo jetta nykyaikaisempi auto kaikin puolin ja on kyllä nätimpikin, eli Jetan ottaisin. Skoda on kyllä kansa varteenotettava mutta auttamattomasti ikä alkaa painaa todella, eikä se huippumodernin näköinen ollut tullessaan markkinolle, mutta ei se kyllä ole mitenkään menoa haitannut.
Mitä oikeen horiset? Octavia tuli myyntiin melko tasan vuosi sitten, siis aivan samalla tekniikalla ja alustalla kuin nyt Jetta. Taidat nyt sotkea Octavian edellisen mallin. Että silleen...
- Oktaavia
2.0 TDI kirjoitti:
Mitä oikeen horiset? Octavia tuli myyntiin melko tasan vuosi sitten, siis aivan samalla tekniikalla ja alustalla kuin nyt Jetta. Taidat nyt sotkea Octavian edellisen mallin. Että silleen...
on auttamattomasti vanhanaikaisen näköinen jo nyt.
- vilho
2.0 TDI kirjoitti:
Mitä oikeen horiset? Octavia tuli myyntiin melko tasan vuosi sitten, siis aivan samalla tekniikalla ja alustalla kuin nyt Jetta. Taidat nyt sotkea Octavian edellisen mallin. Että silleen...
älkää nyt vain alkako väittää että uusin Octavia tuli samalla alustalla ja tekniikalla kuin uusi Jetta, puhumattakaan korin muotoilusta. Et sinäkään kai tosissasi ole että noista kahdesta Octavian valitsisit. Onhan nuo kumminkin eti katekorian autoja jos rinnakkain ajetaan, senhän näkee jo pikku poikakin. Octavia on hyvä ihan eri osa alueella.
- itsenäinen tyyppi
vilho kirjoitti:
älkää nyt vain alkako väittää että uusin Octavia tuli samalla alustalla ja tekniikalla kuin uusi Jetta, puhumattakaan korin muotoilusta. Et sinäkään kai tosissasi ole että noista kahdesta Octavian valitsisit. Onhan nuo kumminkin eti katekorian autoja jos rinnakkain ajetaan, senhän näkee jo pikku poikakin. Octavia on hyvä ihan eri osa alueella.
En arvostele toisten autonvalintoja, jokainen saa ostaa minkä auton haluaa. Ja Vilhollakin on (jos tää nyt on sama Vilho) ristiriitaiset kirjoitukset, toisalla se on neutraali ja sanoo ettei toisia merkkejä saa haukkua. Toisaalta tässä nyt kuitenkin taas mollataan Octaviaa ilman perusteita, muka jo päältäkin näkee että ollaan eri osa alueilla. Pyh.
- aki
vilho kirjoitti:
Kyllä tuo jetta nykyaikaisempi auto kaikin puolin ja on kyllä nätimpikin, eli Jetan ottaisin. Skoda on kyllä kansa varteenotettava mutta auttamattomasti ikä alkaa painaa todella, eikä se huippumodernin näköinen ollut tullessaan markkinolle, mutta ei se kyllä ole mitenkään menoa haitannut.
Kävin uuden ajamassa ja ei ainakaan sen perusteella syytä vaihtaa uutta.Ehkäpä vanhempi paremman näköinen ja muutenkin uusi saman oloinen.
- hyvä toveri
vilho kirjoitti:
älkää nyt vain alkako väittää että uusin Octavia tuli samalla alustalla ja tekniikalla kuin uusi Jetta, puhumattakaan korin muotoilusta. Et sinäkään kai tosissasi ole että noista kahdesta Octavian valitsisit. Onhan nuo kumminkin eti katekorian autoja jos rinnakkain ajetaan, senhän näkee jo pikku poikakin. Octavia on hyvä ihan eri osa alueella.
asioista ensin selvää ennen kuin alat täyttä paskaa tänne jauhamaan. Olen 150% varma siitä että Octavia on samalla alustalla/tekniikalla markkinoilla kuin mitä Jetta on! Tottakai vuoden 2005 autot on jo heinä/elokuussa jäänyt tuotannosta pois ja 2006 autot on saanut taas huomattavia uudistuksia (myös Octavia) mitkä ei näy ulos eikä sisällekkään mitenkään. Älkää nyt kuitenkaan vetäkö hernettä nenään.
Alkajaisiksi pyytäisin kertomaan ne uudistukset jotka on tullut Octavia II:seen markkinoilletulonsa jälkeen! Epäilen että tästä suoli24 porukasta kovinkaan moni pysty niitä täällä kertomaan koska eivät tiedä, selittävät vaan että "skodassa on vanhaa tekniikkaa". Kovinpa on myös silloin vanhaa tekniikkaa myös Jetassa. Ottakaa huomioon että Octavia tuli aikaisemmin markkinoille tällä uudella alustalla/tekniikalla kuin Jetta ja tästä syystä Octaviaan on tietenkin jouduttu jo uusimaan ns. näkymättömiä laitteita/osia jotka tietenkin Jetassa ovat olleet jo kun auto tuli huomattavasti myöhemmin markkinoille. Katoppa kun ei 2004/2005 vuoden vaihteessa vielä ollut yhtä edistyksellisiä laitteita kuin mitä nyt tällä hetkellä on. Ymmärtääköhän kovinkaan moni täällä selittelijöistä sitä että ei autotehtaat paikallan polje vaan tekevät tuotekehittelyä ympäri vuoden jotta tuotteet vastaisivat tämän hetkistä tarvetta/odotuksia! - surrealisti
vilho kirjoitti:
Kyllä tuo jetta nykyaikaisempi auto kaikin puolin ja on kyllä nätimpikin, eli Jetan ottaisin. Skoda on kyllä kansa varteenotettava mutta auttamattomasti ikä alkaa painaa todella, eikä se huippumodernin näköinen ollut tullessaan markkinolle, mutta ei se kyllä ole mitenkään menoa haitannut.
Mielenkiintoista seurata miten ja millä aikataululla tietyt tyylisuuntaan kuuluvat piirteet hyväksytään. Esimerkiksi kun Opel Vectra C:hen tuli tuo "roikkuva keula" v -02, sitä pidettiin lähes poikkeuksetta rumana ja vanhanaikaisena. Nyt kun VW vuosia myöhemmin käyttää samaa muotoilua se on niin nätti ja uudenaikainen!
Mielestäni uusi Jetta on kyllä muotoilultaan "ihan siisti" mutta (haukotus) niin tylsä, niin tylsä.
Noista kahdesta neuvoisin valitsemaan sen jonka penkki sopii paremmin takamuksellesi. - totuuden torvi
hyvä toveri kirjoitti:
asioista ensin selvää ennen kuin alat täyttä paskaa tänne jauhamaan. Olen 150% varma siitä että Octavia on samalla alustalla/tekniikalla markkinoilla kuin mitä Jetta on! Tottakai vuoden 2005 autot on jo heinä/elokuussa jäänyt tuotannosta pois ja 2006 autot on saanut taas huomattavia uudistuksia (myös Octavia) mitkä ei näy ulos eikä sisällekkään mitenkään. Älkää nyt kuitenkaan vetäkö hernettä nenään.
Alkajaisiksi pyytäisin kertomaan ne uudistukset jotka on tullut Octavia II:seen markkinoilletulonsa jälkeen! Epäilen että tästä suoli24 porukasta kovinkaan moni pysty niitä täällä kertomaan koska eivät tiedä, selittävät vaan että "skodassa on vanhaa tekniikkaa". Kovinpa on myös silloin vanhaa tekniikkaa myös Jetassa. Ottakaa huomioon että Octavia tuli aikaisemmin markkinoille tällä uudella alustalla/tekniikalla kuin Jetta ja tästä syystä Octaviaan on tietenkin jouduttu jo uusimaan ns. näkymättömiä laitteita/osia jotka tietenkin Jetassa ovat olleet jo kun auto tuli huomattavasti myöhemmin markkinoille. Katoppa kun ei 2004/2005 vuoden vaihteessa vielä ollut yhtä edistyksellisiä laitteita kuin mitä nyt tällä hetkellä on. Ymmärtääköhän kovinkaan moni täällä selittelijöistä sitä että ei autotehtaat paikallan polje vaan tekevät tuotekehittelyä ympäri vuoden jotta tuotteet vastaisivat tämän hetkistä tarvetta/odotuksia!Se on Skodan omistajan haave että olis sama alusta tai samoja osia kun volkkarissa ja unelmien täyttymys jos samaa kun Audissa mutta kun ei ole.
- vilho
totuuden torvi kirjoitti:
Se on Skodan omistajan haave että olis sama alusta tai samoja osia kun volkkarissa ja unelmien täyttymys jos samaa kun Audissa mutta kun ei ole.
kyllä Skodassa käytetään samaa tekniikkaa kuin VAG muissakin autoissa , se ei vaan ole aivan sitä viimeisintä, vaan sitä edellistä. Eli aivan vertailu kelpoisia ne ei ole ja se on konsernin tarkoituskin. Se osaltaan selittää myös halvemman hinnan, tai ainakin pitäisi olla halvempi? Se on myös yksi edullisemman hinnan tae että samaan koriin ympätään erinlaisia varustevaihtoehtoja korin ja alustan siitä kumminkaan muuttumatta.
- kllökölkölk
vilho kirjoitti:
Kyllä tuo jetta nykyaikaisempi auto kaikin puolin ja on kyllä nätimpikin, eli Jetan ottaisin. Skoda on kyllä kansa varteenotettava mutta auttamattomasti ikä alkaa painaa todella, eikä se huippumodernin näköinen ollut tullessaan markkinolle, mutta ei se kyllä ole mitenkään menoa haitannut.
Jos nyt ostaa sedanin, ei sille välttämättä käytettynä löydy kysyntää muussa kuin edustusluokassa, johon Jetta ei kuulu ja edustus autot ostetaan vielä uutena.
Joten mieti tarkkaan mihin työnnät kätesi. - asko
ja tehty sikäläisiin kuiviin olosuhteisiin.
- vesa
Niin itse ajelen näistä samoista osista kasatulla Altealla ja sanoisin että autot ovat varmaan hyvin saman kaltaisia. Itse ehkä valitsisin (noista kahdesta) tuon Jetan.
- Jettaaa
Ota Jetta.Jetassa ei ole yhtään samanlaista osaa mitä skodassa.
- MonsieurBenz
Ota Jetta. Tuhatkertaa fiksumman näköinen ja taatusti ei ainakaan huonompaa ja vanhempaa tekniikkaa kuin Skodassa, mihin tuossa konsernissa se vanhin ja halvin aina laitetaan.
Pitää myös AIVAN VARMASTI hintansa paremmin kuin skodalogolla varustettu kulkupeli.- qazwsx
Mielenkiintoista. Löytyisikö mitään tukea tuolle väittämälle?
- näemmä vaikuttaa
mister Benzilläkin. Ennen sanottiin että ford ei ole auto eikä piika ihminen. Samat uskomukset on käännetty Skodaa kohtaan vaikka se on ajossa varmasti ihan yhtä hyvä ellei parempikin kuin Mehikossa kasattu Jetta.
- MonsieurBenz
qazwsx kirjoitti:
Mielenkiintoista. Löytyisikö mitään tukea tuolle väittämälle?
Katsos hyvä mies, VW on arvostetumpi merkki kuin Skoda - tämä vaikuttaa suoraan jälleenmyyntiarvoon.
Ja kaikki, jopa lapset hiekkalaatikolla, tietävät, että kyseisessä konsernissa uusimmat innovaatiot (mkl. moottoritkin) tulevat aina ensin Audiin ja Volkkariin, sitten joskus Skodaan.
Tätähän kutsutaan nimellä tuotestrategia ja sen tarkoituksena on differoida tuotteita eri kohderyhmille mm. perustelemalla tuotteesta pyydettävää hintaa.
Ja kyllä, minulla on sisäpiirin tietoa. Niin ja kun seuraavaksi kysyt varmaankin, että mistä, niin kerron että työn kautta.
Toisarvoisen netti-inttämisen ja jahkaamisen voit suunnata muualle, faktat on esitetty. - qazwsx
MonsieurBenz kirjoitti:
Katsos hyvä mies, VW on arvostetumpi merkki kuin Skoda - tämä vaikuttaa suoraan jälleenmyyntiarvoon.
Ja kaikki, jopa lapset hiekkalaatikolla, tietävät, että kyseisessä konsernissa uusimmat innovaatiot (mkl. moottoritkin) tulevat aina ensin Audiin ja Volkkariin, sitten joskus Skodaan.
Tätähän kutsutaan nimellä tuotestrategia ja sen tarkoituksena on differoida tuotteita eri kohderyhmille mm. perustelemalla tuotteesta pyydettävää hintaa.
Ja kyllä, minulla on sisäpiirin tietoa. Niin ja kun seuraavaksi kysyt varmaankin, että mistä, niin kerron että työn kautta.
Toisarvoisen netti-inttämisen ja jahkaamisen voit suunnata muualle, faktat on esitetty.ne lapset siellä hiekkalaatikolla tietolähteesi?
Ehkä ne faktat on esitetty jossain. Et vaan nyt sinäkään satu tietämään missä. No ehkä siellä sisäpiirissäsi, siellä hiekkalaatikolla. - Tuulilasin
qazwsx kirjoitti:
ne lapset siellä hiekkalaatikolla tietolähteesi?
Ehkä ne faktat on esitetty jossain. Et vaan nyt sinäkään satu tietämään missä. No ehkä siellä sisäpiirissäsi, siellä hiekkalaatikolla.Turbosta, siitä uusimmasta. Skoda on Suomen toiseksi vähiten arvostettu auto! Siinä on faktaa. Tämäkin palsta kuoli muutamaksi päiväksi kun tuo tutkimus julkaistiin.
- peliin
Tuulilasin kirjoitti:
Turbosta, siitä uusimmasta. Skoda on Suomen toiseksi vähiten arvostettu auto! Siinä on faktaa. Tämäkin palsta kuoli muutamaksi päiväksi kun tuo tutkimus julkaistiin.
Mistä löytyy? Siis tämä arvostetuimmuuslista?
- on ennen esiintynyt
MonsieurBenz kirjoitti:
Katsos hyvä mies, VW on arvostetumpi merkki kuin Skoda - tämä vaikuttaa suoraan jälleenmyyntiarvoon.
Ja kaikki, jopa lapset hiekkalaatikolla, tietävät, että kyseisessä konsernissa uusimmat innovaatiot (mkl. moottoritkin) tulevat aina ensin Audiin ja Volkkariin, sitten joskus Skodaan.
Tätähän kutsutaan nimellä tuotestrategia ja sen tarkoituksena on differoida tuotteita eri kohderyhmille mm. perustelemalla tuotteesta pyydettävää hintaa.
Ja kyllä, minulla on sisäpiirin tietoa. Niin ja kun seuraavaksi kysyt varmaankin, että mistä, niin kerron että työn kautta.
Toisarvoisen netti-inttämisen ja jahkaamisen voit suunnata muualle, faktat on esitetty.toisella nimellä mutta mitäs siitä. Hänen pääasiallinen tehtävänsä näyttää olevan paskanpuhuminen Skodan päälle. Sitä hän tekee omalla paatoksellaan, osamatta kuitenkaan lyödä tosiasioita peliin, väittämäiä ja mielipiteitä ainoastaan. Siksi kaikki ne, jotka osaavat ajatella omilla aivoilaan, jättävät nuo lässytykset noteeraamatta.
- sdgfagag
Olkoon merkki sitten mikä vaan.
Ei tulla Jettaa koskaan myymään yli 200 autoa vuodessa sanon minä.
Ei kysntää, turha sedan!!- ***
sedaneilla on enemmänkin kysyntää. Loogista. Katoppa kun tuolla maakunnissa muodit muuttuu sen verran verkkaiseen tahtiin, jotta paikallinen väki ostaa vielä pitkään pappamallisia autoja.
Esim. noissa pikkupitäjissä ihmisten pukeutuskoodisskina on siirrytty pikkuhiljaa 90-luvulle, samaten paikkakunnan ainoassa "yökerhossa" raikaa jo Doctor Albanit ja Cotton eye Joet. Samaan tahtiin uusiutuu näkemykset siitä, millainen auto on tyylikäs. - myynti
Itseasiassa Jetta on ollut myynnissä nyt kolme kuukautta ja AKE:n rekisteröintitilastojen mukaan sitä on myyty 351 kappaletta, joten arviosi heitti kyllä aika pahasti.
Sedanien myynnistä sen verran että mm. Octaviaa myydään sedanina valta osa. Tästä voi itse kukin vetää omat johtopäätöksensä onko sedan muodikas vai ei. - ei muute
myynti kirjoitti:
Itseasiassa Jetta on ollut myynnissä nyt kolme kuukautta ja AKE:n rekisteröintitilastojen mukaan sitä on myyty 351 kappaletta, joten arviosi heitti kyllä aika pahasti.
Sedanien myynnistä sen verran että mm. Octaviaa myydään sedanina valta osa. Tästä voi itse kukin vetää omat johtopäätöksensä onko sedan muodikas vai ei.ole mikään sedan!
- ????
ei muute kirjoitti:
ole mikään sedan!
Mikäs se sitten on?
- Nimetön
???? kirjoitti:
Mikäs se sitten on?
Sedanin näköinen hatchbak :D
- kontti
se olla pitää! Kyllä tuossa kokoluokassa sedan on jo aivan hyvä. Itse pidän sedan mallia käytännöllisenä. Kuka nyt haluaisi matkustaa matkatavaroiden kanssa samassa tilassa, ellei ole pakko. Monien farkkujen jälkeen olen nyt siirtynyt pysyvästi sedanin käyttäjäksi.
- Make
myynti kirjoitti:
Itseasiassa Jetta on ollut myynnissä nyt kolme kuukautta ja AKE:n rekisteröintitilastojen mukaan sitä on myyty 351 kappaletta, joten arviosi heitti kyllä aika pahasti.
Sedanien myynnistä sen verran että mm. Octaviaa myydään sedanina valta osa. Tästä voi itse kukin vetää omat johtopäätöksensä onko sedan muodikas vai ei.Eikös se AKE:n tilasto kerro rekisteröinnit, eli mitään näyttöä Jetan myynnin vetämisestä ei sen perusteella voi tehdä. Ymmärrätkö myynnin ja rekisteröinnin eron?
- Sedan
ostan sedanin. Auton pitää olla iso, musta ja sedan. Pituutta noin viisi metriä. On meillä kyllä farkkukin.
- Pelle
Make kirjoitti:
Eikös se AKE:n tilasto kerro rekisteröinnit, eli mitään näyttöä Jetan myynnin vetämisestä ei sen perusteella voi tehdä. Ymmärrätkö myynnin ja rekisteröinnin eron?
Ota vähän selvää ennen kun tulet tänne selittämään mistä VIRALLISET myyntitilastot otetaan. Ne nimittäin otetaan suoraan AKE:n ensirekisteröintitilastoista!
- lkjölkjlökj
Pelle kirjoitti:
Ota vähän selvää ennen kun tulet tänne selittämään mistä VIRALLISET myyntitilastot otetaan. Ne nimittäin otetaan suoraan AKE:n ensirekisteröintitilastoista!
Ainakin 300 ja loput ovat jotain maakuntien papparaisten sedan kauppoja.
- lkjlkjklj
kontti kirjoitti:
se olla pitää! Kyllä tuossa kokoluokassa sedan on jo aivan hyvä. Itse pidän sedan mallia käytännöllisenä. Kuka nyt haluaisi matkustaa matkatavaroiden kanssa samassa tilassa, ellei ole pakko. Monien farkkujen jälkeen olen nyt siirtynyt pysyvästi sedanin käyttäjäksi.
Yritäppä myydä sitä Setäniä, ei ainakaan pk-seudulla ole kysyntää.
- vaihdossa
lkjlkjklj kirjoitti:
Yritäppä myydä sitä Setäniä, ei ainakaan pk-seudulla ole kysyntää.
otettu vastaan. Edellinen auto näytti ainakin menneen heti (eli käväisi vain yhtenä päivänä ko liikkeen käytettyjen listalla).
- dfgfa
vaihdossa kirjoitti:
otettu vastaan. Edellinen auto näytti ainakin menneen heti (eli käväisi vain yhtenä päivänä ko liikkeen käytettyjen listalla).
Joo kyllä halvalla otetaan vaihdossa vaikka alus kalsareita.
Mitään käyttöarvoa ei Sedan tarjoa. - keksiä
lkjölkjlökj kirjoitti:
Ainakin 300 ja loput ovat jotain maakuntien papparaisten sedan kauppoja.
jotain parempaa. Itse satun ajamaan Octavialla enkä ole Jettaa ostamassa ainakaan vielä. Tosiasia on kuitenkin, että jos nyt olisin autoa vaihtamassa niin todennäköisesti valintani kallistuisi Jetan suuntaan jos toisena vaihtoehtona olisi Octavia. Luultavasti se ei tule olemaan kumpikaan noista, sillä muunkin merkkisiä autoja on kun VAG. Ainoastaan aasialaiset riisipussit eivät tule kysymykseen kohdallani.
- Make
Pelle kirjoitti:
Ota vähän selvää ennen kun tulet tänne selittämään mistä VIRALLISET myyntitilastot otetaan. Ne nimittäin otetaan suoraan AKE:n ensirekisteröintitilastoista!
Niin, uuden mallin kohdalla AKE:n ensirekisteröintitilasto ei kerro mitään mallin tämänhetkisestä myynnistä, sillä toimitusaika muodostaa jopa kolmen kuukauden viiveen ennen rekisteröintiä. Alkuvuodesta totuus alkaa olla lähempänä, kun Jettaa alkaa tulla kunnolla maahan tehtyjen kauppojen (tilausten) perusteella. Eikös auto rekisteröidä yleensä silloin, kun se luovutetaan asiakkaalle?
- asia on näin
Make kirjoitti:
Niin, uuden mallin kohdalla AKE:n ensirekisteröintitilasto ei kerro mitään mallin tämänhetkisestä myynnistä, sillä toimitusaika muodostaa jopa kolmen kuukauden viiveen ennen rekisteröintiä. Alkuvuodesta totuus alkaa olla lähempänä, kun Jettaa alkaa tulla kunnolla maahan tehtyjen kauppojen (tilausten) perusteella. Eikös auto rekisteröidä yleensä silloin, kun se luovutetaan asiakkaalle?
Näinhän asia menee niin uusien kun vanhojenkin automallien kohdalla, mutta jostainhan ne tilastotkin on tehtävä. Kysymyhän oli siitä, että myydäänkö Jettaa vuositasolla yli 200 kappaletta ja rekisteröintitilastot osoittavat selvästi että Jetan myynti on lähtenyt hyvin käyntiin. Oma veikkaukseni on että Jetan ja Octavian myynti on vuoden päästä lähes tasoissa. Palataan vuoden päästä asiaan.
- ölkölkölk
keksiä kirjoitti:
jotain parempaa. Itse satun ajamaan Octavialla enkä ole Jettaa ostamassa ainakaan vielä. Tosiasia on kuitenkin, että jos nyt olisin autoa vaihtamassa niin todennäköisesti valintani kallistuisi Jetan suuntaan jos toisena vaihtoehtona olisi Octavia. Luultavasti se ei tule olemaan kumpikaan noista, sillä muunkin merkkisiä autoja on kun VAG. Ainoastaan aasialaiset riisipussit eivät tule kysymykseen kohdallani.
Ahaa niillä ajetaan ilman kilpiä.
Sedan ei koskaan ole vaihtoehto Combille tai farkulle. - Jep jep
asia on näin kirjoitti:
Näinhän asia menee niin uusien kun vanhojenkin automallien kohdalla, mutta jostainhan ne tilastotkin on tehtävä. Kysymyhän oli siitä, että myydäänkö Jettaa vuositasolla yli 200 kappaletta ja rekisteröintitilastot osoittavat selvästi että Jetan myynti on lähtenyt hyvin käyntiin. Oma veikkaukseni on että Jetan ja Octavian myynti on vuoden päästä lähes tasoissa. Palataan vuoden päästä asiaan.
Nyt Jetasta on rekisteröity ensimmäinen maahantuotu erä eli esittelyautot sekä todellisten Jetta-fanaatikkojen ennakkotilaukset, jotka on tehty näkemättä koko autoa livenä ja koeajamatta sitä.
- Tuntuma
asia on näin kirjoitti:
Näinhän asia menee niin uusien kun vanhojenkin automallien kohdalla, mutta jostainhan ne tilastotkin on tehtävä. Kysymyhän oli siitä, että myydäänkö Jettaa vuositasolla yli 200 kappaletta ja rekisteröintitilastot osoittavat selvästi että Jetan myynti on lähtenyt hyvin käyntiin. Oma veikkaukseni on että Jetan ja Octavian myynti on vuoden päästä lähes tasoissa. Palataan vuoden päästä asiaan.
Itsellä myös sama tuntuma, että saattaa mennä melko tasaväkisesti ensi vuonna Octavian ja Jetan myynnit. Ainakin itse jos olisin ostamassa jompaa kumpaa, kävisin ajamassa kyllä molemmat. Väliäkö kaikella tuolla, sillä konserni rikastuu, ostipa kumman tahansa.
- Arvostus=jälleenmyyntiarvo
Skodaa ei arvosteta:
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?subarea=uutiset&article=123914- Jukka
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?subarea=uutiset&article=119312&page=1
Tässä on yhteispohjoismainen tutkimus tältä vuodelta jossa on omistajien kokemukset autoistaan, eikä "mielikuvakokemus" niinkuin edellisen kirjoittajan linkissä
- JO TOINEN
Ostin Elegancevarustellun.Siinä on samat varusteet
kuin Jetassa ja vähän päälle.Xenon valot on Jetassa 2000€ lisähintaa eli se siitä.Takakontti
on lastausaukoltaan farmariluokkaa eli poikien
lätkäkassit menee heittämällä sisään.Auto on minun edelliseen 2001 malliin(joka oli hyvä),mennyt valovuoden eteenpäin.Jarrut,vaihteisto
ja alusta on parempia.Haaveilin Jetasta ja koeajoin uuden PASSATIN,MUTTA VALITSIN OCUN. - molemmat
minusta octaviassa enemmän tilaa edessä ja takana.. muuten molemmat ihan ok.
Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907