Hei!
Olisiko hyviä ideoita kastelahjaksi kummipojalle? Koruja en oikein pojalle haluaisi ostaa ja perinteiset kummilusikat tuntuvat aika vanhanaikaisilta...
Arvostaisin suuresti kaikkia ehdotuksia!!
=)
Kummipojalle kastelahja
17
51825
Vastaukset
- ne perinteisimmät
lahjat olla lusikka ja kehys. Meillä on kaikilla lapsilla kummeilta saatu kehys, jotka ovat mielestäni kivat. Olen kummeille sanonut kun he aikoinaan pohtivat tuota samaa asiaa, että kehyksen haluaisin.
Itse olen vienyt kummilapsille lahjan lisäksi kukkakimpun kastepöytään.
Pojalle ostin Plaston kuorma-auton, jonka lavalle kukkakauppias kimpun sommitteli. Siitä tuli oikein hieno ja erikoinen! - poikavauvan äiti
Itse pidin kovasti vauvakirjasta, jonka poikani sai kummeiltaan. Tarkennukseksi, että vauvakirja on siis eräänlainen valokuva-albumi, johon kirjataan muistiin kaikkea lapsen kasvuun ja kehitykseen liittyviä asioita. Se on mukava muisto lapselle itselleen, ja erityisen kiinnostava varmaan myös silloin, kun hän joskus itse saa oman lapsen.
- tiitu
Hei! Hyvä lahja on kultasepänliikkeestä saatavat moottoripyörä- tai kuplavolkkari säästöpankit. Meidän poika sai moottoripyörä säästöpankin joka on hopeinen ja on kiva koriste sitten aikuisenakin.
- M-LS
Ortodoksisessa kirkossa kummit antavat aina kaularistin kumminlahjanaan joko kultaisen tai hopeisen. Miksei yhtä hyvin myös luterilainen kummi voisi näin tehdä? Ristiriipusta käyttävät niin pojat kuin tytötkin, mutta on ehkä parasta pyytää vanhempia panemaan sen talteen ja antamaan sen käyttöön vasta myöhemmin, kun kummilapsi on jo iso.
- on jees
koska sillä on varmasti joskus käyttöä. Kun lapsi kiukuttelee eikä suostu syömään puuroa, niin ongelma voi ratketa kun sitä puuroa tarjoaa kummilusikasta...
- vinkki346246
laulava tekokakka
- Malena
katso www.lastenvaunukyltit.com käytännöllinen ja omaperäinen lahja jos jo tiedät kummipojan nimen:)
- edelliseen
Tulee myöhässä vastaus, mutta minä ostin kummipojalleni lasten kuvaraamatun ja lasten virsikirjan. Eeipähän tuota hengellistä kasvatusta tule varmaankaan annettua vasta kuin 15 vuoden kuluttua, kun osallistun pojun konfirmaatioon.
- iituu
nostelen tätä, koska itsekin olen samassa tilanteessa :) lisää vaan vinkkejä?
- Newmark
kaurapuuron maassa ehdottomasti lusikka on nro one.
- lahjaaa...
Juu, mutta kun niitä lusikoita tulee varmaan 10kpl muiltakin:)
- miimu
lahjaaa... kirjoitti:
Juu, mutta kun niitä lusikoita tulee varmaan 10kpl muiltakin:)
- erilainen kummilahja
kummilahjaa miettivälle voisin kertoa poikani 17 vuotta sitten saamasta kastelahjasta. Hän sai aikoinaan kummeiltaan lahjaksi omenapuun taimen ja puu on kasvanut pihallamme nämä vuodet. Nyt elokuussa puu on täynnä omenoita, joiden kypsymistä odottelemme innolla. Keväisin puu ilahduttaa kukillaan ja puun kasvamista ja vuodenaikojen vaihtumista on ollut lapsenkin mukava seurata. Mielestäni onnistunut lahjaidea näin omakotiasujille. Mietin vaan, kuinka haikeaa on, jos joskus tästä muutamme...
- jos..
Mitäpä jos kysyiset lapsen vanhemmilta mielipidettä?
Voi olla, että sinun mielestäsi lusikka on vanhanaikainen, mutta vanhempien mielestä se on just se juttu, jonka lapselleen muistoksi haluavat!?
Minun mielestäni lusikka ja tinamuki olivat lähes itsestäänselvät lahjat.
Lahjan saajallehan lahja ostetaan, ei ostajan mieltymysten mukaan... - kuvitus
Hankittiin valokuva albumi jonka kanteen (tila kuvalle) laitettiin vauvan kuva joka oli otettu heti kohta syntymän jälkeen.
- Minä vain
Itse olen juuri hankkimassa kummilahjaa. Ostan jonkin kivan kehyksen/albumin ja siihen lisäksi lahjakorttina valokuvaus-session ammattilaiselle (perhepotretti ja muotokuva kummilapsesta).
Äiti sai valita ottaako kuvauslahjan niin että kuvaaja tulee ristiäiset kuvaamaan vai sit noi muotokuvat :) - Anonyymi
Täältä olen tilannnut näyttävän ja käytännöllisen lahjan https://giftiko.fi/collections/vauvalahjat. Nopea toimitus ja tosi kaunis pakkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783