otin suihin...ja..

minna

joo-o.. siis tos yks aamu innostuin uudelta tuttavuudelta ottamaan suihin.. hmm..
tottakai mies tykkäs. lipsuttelin kielellä, imin hellästi kuin tikkaria..otin pari sormea avuksi, imin palleja hellästi yms.. siis touhusin peitonalla ihan innoissani. Siis tykkään ottaa suihin. Ajattelin, että nielen lastin vielä lopuksi, koska se ei ole mulle tuottanut koskaan hankaluutta..
yhtäkkiä mies vetäisi mut pois.. ymmärsin että ei enää.. sit kysyin sattuuko? ja miksi et halua et olen tuolla...
sitä miestä nolotti! sano et minä tuun jos oot siellä.. sanoin vaan et mitä sitten, minä haluan.. sit menin loppuun asti niiku suunnittelin..
Minä oikesti luulin, että miehet tykkää jos nainen ottaa suihin ja nielee lastin. Halusin tuottaa tälle miehelle nautinnon nin että sen ei tarvi muta kuin nauttia loppuun asti..
Hämmästelin tilannetta...
Mitä mieltä olette?
Olemme tapailleet vasta 2vkoa, mut meillä ei ole pelkkä seksisuhde, vaan paljon muutakin..

21

24332

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huoralle

Huorana teet mikä asiakas haluaa.

• Minna

en ole huora. Piste.
        Asiallisia vastauksia toivon.

• aikuinen mies
        Minna kirjoitti:

en ole huora. Piste.

Teit juuri kuten pitikin...voi olla ettei sun frendis oo tottunu sunlaiseen,ehkä aiemmat on yökkineet pelkkää ajatustakin!Mies parka jo ennakkoon hätäili että vedät korville jos vahingossa latinki lähtee...jatka vaan tyttö!!!!

• Nom minä
        Minna kirjoitti:

en ole huora. Piste.

Siis älä välitä tuosta tyhmästä kommentista,, se on vaan joku katkera mies/tai poika mikä ei ole sitä kokenut mistä puhut. Naiseni tykkää myös samasta suihinotosta mistä puhut. Minä tykkään kanssa siitä et saa välillä vaan nauttia ja laueta suuhun. Miehesi vaan arkailee koska on ennen tavannut jonkun joka ei siitä tykkää. Jatka samaan malliin, veikkaan että hyvä tulee.

• houri

Jos olet katkeroitunut akka - älä vie iloja muilta!
        Huoria ovat vain maksulliset ammattilaiset . ja niitäkin tarvitaan!

• pppp

voi olisin enemmän kuin tyyytyväinen jos tämän hetkinen naiseni olisi samanlainen.kuin sinä pitäisi olla kyllä onnessaan miehesi kun on löytänyt noin mahtavan naisen

• PasiPahaPaavali

Kuule Minna sä vaikutat erittäin fiksulta naiselta ja toivoisin , että kaltaisiasi on /olisi enemmän .
        Sä päästät miehesi kolmanteen taivaaseen ja toivon , että hän toimii samalla tavalla SINUA kohtaan !!

• minä

joo no voin sanoo et onnellinen tulee se mies seksin suhteen olemaan joka sut saa..

• yleisliima

mielestäni hän halusi olla kohtelias, eihän kaikki naiset halua lastia suuhun varsinkaan uudelta tuttavuudelta heti alkuun.

• haloo

siinähän se tärkein pointti onkin. olis sangen kohteliasta selvittää kuinka toinen haluaa toimia, eikä vaan ruikkia sinne minne mieli tekee.
        Henk koht en erityisemmin halua saada mällejä suuhun, vaikka muuten tykkäänkin miehelleni hyvää tehdä.
        Ja vedän varmasti herneen nenään jos vastapuolta ei edes kiinnosta tietää minun kantaani asiaan.
        Voimmeko verrata sitä siihen, että jos nainen päättäisi kesken miehen nuolemisen kusta tämän suuhun - vain koska niin halusi?
        Olen hyvin nuorena joutunut juoppojen kähmittäväksi, ja kai siitä syystä hyvin tarkka henkilökohtaisesta koskemattomuudestani ja siitä että olen tietoinen tapahtuvasta, ja sille on suostumukseni.
        En todellakaan pidä yllätyksistä.Että sillä lailla.

• kuusysimale
        haloo kirjoitti:

siinähän se tärkein pointti onkin. olis sangen kohteliasta selvittää kuinka toinen haluaa toimia, eikä vaan ruikkia sinne minne mieli tekee.
        Henk koht en erityisemmin halua saada mällejä suuhun, vaikka muuten tykkäänkin miehelleni hyvää tehdä.
        Ja vedän varmasti herneen nenään jos vastapuolta ei edes kiinnosta tietää minun kantaani asiaan.
        Voimmeko verrata sitä siihen, että jos nainen päättäisi kesken miehen nuolemisen kusta tämän suuhun - vain koska niin halusi?
        Olen hyvin nuorena joutunut juoppojen kähmittäväksi, ja kai siitä syystä hyvin tarkka henkilökohtaisesta koskemattomuudestani ja siitä että olen tietoinen tapahtuvasta, ja sille on suostumukseni.
        En todellakaan pidä yllätyksistä.Että sillä lailla.

Seksissä pitää pystyä luottamaan ja ottaa toinen huomioon! Hyvät hyssykät sentään. Yksi haluaa yhtä ja toinen toista. Eikä joka kerta halua edes samaa kuin edellisellä kerralla. Huomioikaa toisenne, kysehän on molempien yhtisestä nautinnosta, yhdessä ja erikseen! Jokaisen toivetta ja halua tulee todellakin kunnioittaa!

• Minna

Kiitos asiallisista kommenteista..
      Nyt ymmärrä taas enemmän miehiä..
      :)

• ujo

minä en ole koskaan tykännyt siitä että nainen haluaa sen suuhunsa.jotenkin vain se tuntuu niin luonnottomalta niin en nauti siitä pätkääkään.epäilen olevani niin ujo pohjimmiltani että se kielteisyys johtuu siitä itse kyllä nuolen pimpin kuin pimpin ja olen huomannut vuosien varrella naisteni siitä myös nauttivan.

• Heluna

Älähän kuuntele tuollaisia stereotypioita miehistä tai mistään muustakaan. Mutta.... Jotenkin sydämestä riipaisee kuulla jonkun noin nuoren painiskelevan moisten ongelmien kanssa.. Mieti nyt tarkasti mitä sinä ITSE haluat äläkä yritä miellyttää miestäsi sokeasti tai päädyt hyväksikäytetyksi.

Tsemppiä kuitenkin sulle ja poikaystävällesi.

• Minna

olen kyllä nuori vielä 23v. Mutta: olen vahva luonne. En ole koskaan antanu miesten pompotta itseäni.. En koskaan. Nautin todella kun saan antaa toiselle nautintoa. Tämä mies on pitänyt mua tämän kahden viikon aikana nii hyvänä, että tuo suihinotto oli vähintä mitä voin hänelle antaa. Hän on fiksu, kohteias, hauska ja IHANA!

• ananasmehua
        Minna kirjoitti:

olen kyllä nuori vielä 23v. Mutta: olen vahva luonne. En ole koskaan antanu miesten pompotta itseäni.. En koskaan. Nautin todella kun saan antaa toiselle nautintoa. Tämä mies on pitänyt mua tämän kahden viikon aikana nii hyvänä, että tuo suihinotto oli vähintä mitä voin hänelle antaa. Hän on fiksu, kohteias, hauska ja IHANA!

Ananasmehulla saa sperman maistumaan ananakselle - vienee aikaa pari tuntia ;-)

• 4kymppinen

Hei haloo! Onko sulla kaikki kotona? Sulle taitaa itsellesi suihin otto olla jotensakin ällöttävää touhua kun sä niin kerkeästi "neuvot" Minnaa harkitsemaan, että kannattaako sitä suihin ottaakaan. Ikään kuin suihin otto edustaisi jotakin hirveätä ja pahaa ja naista alistavaa ja kaikki jotka tekee sitä on seksuaalisesti hyväksikäytettyjä. Sä edustat itse ahdasmielisyyttä ja vanhoillisuutta niin voimakkaasti, että et tajua edes lukemaasi. Minnahan kehui kuinka hän nauttii sen tekemisestä, mutta siitä piittaamatta sä haluaisit viedä Minnalta tämänkin ilon?

• mirkkuna
        4kymppinen kirjoitti:

Hei haloo! Onko sulla kaikki kotona? Sulle taitaa itsellesi suihin otto olla jotensakin ällöttävää touhua kun sä niin kerkeästi "neuvot" Minnaa harkitsemaan, että kannattaako sitä suihin ottaakaan. Ikään kuin suihin otto edustaisi jotakin hirveätä ja pahaa ja naista alistavaa ja kaikki jotka tekee sitä on seksuaalisesti hyväksikäytettyjä. Sä edustat itse ahdasmielisyyttä ja vanhoillisuutta niin voimakkaasti, että et tajua edes lukemaasi. Minnahan kehui kuinka hän nauttii sen tekemisestä, mutta siitä piittaamatta sä haluaisit viedä Minnalta tämänkin ilon?

itse olen seurustellut 2kk kundin kanssa,joltaotin yllättäen suihin ja loppuun saakka ja nielin vielä,kukaan ei ole ennen hänelle sitä tehnyt vaikka hän on jo yli kolmenkymmenen,voinette uskoa että hän on rakastunut hullunlailla=)mutta eilen yllätin ja annoin hänen heittää lastin naamalleni ja hän on aivan sekaisin meidän seksistä,hän on niin onnellinen siitä että kerrankin voidaan molemmat leikkiä toisillamme ja toistemme kanssa ja seksi on älyttömän hauskaa,siitä vaan miehet tykkää=)

• ;))

Kultasi ei varmaankaan ole ennen lauennut suuhun. Minunkin kultsi ei ollut harrastanut suuseksiä ennen minua, vaikka ikääkin on jo lähes 50 v. Oli aivan hädissään juuri ennen laukeamista ja laukeamisen jälkeen nolona. Tyyntyi, kun sanoin itse pitäväni siitä, että saan nauttia hänen nesteistään. Kertoi myöhemmin tuntuneen niin hyvältä, että meinas taju lähteä. Tärkeintä, että tekee kaiken vapaasta tahdosta eikä painostamalla. Nauttikaa!!!!

• kuusysimale

Älä kuules hättäile ollenkaan. Itsellänikin oli aika outo tilanne, kun nykyinen vaimoni otti itseltäni suihin. En ollut koskaan ollut naisen kanssa, joka sitä olisi halunnut tehdä. Nautinto oli aivan mieletön ja ihana, kuitenkin minua ikäänkuin hävetti moinen nautinto. Nykyäänkin homma oudoksuttaa kun vaimo tekee senniin harvoin. Homma ei kuulu sen lempparijuttuihin. Itse kuitenkin rakastan suuseksiä molleminpuolin. Juttele avoimesti, se on miun neuvoni.

• nolous

Moi. Itseäni ainakin nolottaa naisen suuhun laukeaminen. Tähän tosin voi vaikuttaa se, että ensimmäinen nainen joka halusi lastin suuhunsa, lähti laukeamisen jälkeen yrjölle. Ei ole sen jälkeen kiinnostanut. Itse en kiihotu kunnolla ellen saa nuolla pimppiä ensin. Ehkä mä vielä joskus kokeilen uudelleen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6019
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4015
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4003
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3763
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2958
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2547
    7. Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata

Manneja, vaiko matuja?
      Mikkeli
      33
      2329
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2244
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2131
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      449
      1844
    Aihe