anolislisko

-jees

Tietääkö kukaan ketään, jolla olis vihreäanolislisko myynnissä??
tai ruskeita anoliksia?

8

921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovia kokenut omistaja

ajattelin vaan että onko sinulla toista yksilöä jo koska anolisliskoja pitää olla väh. kaksi.
      ja suunnilleen saman ikäsiä, koska toinen liskoista oli vanhempi. ja isompi, no se näytti pienemmälle kuka on pomo. se hyökkäsi sen kimppuun!katselin kerran kuinka ne tappeli. ja eräänä iltana huomasin liskoni kuolleen. sillä oli naarmuja selässä. arvasin että se oli isomman tekosia. mutta olen pian saamassa ehkä uuden kuolleen tilalle.
      ne voivat yksin ollessa kuolla yksinäisyyteen.
      toivon hartaasti että ostat suunnilleen saman ikäsiä ja kokoisia ja vähintään kaksi ne on tosi kivoi....

minulla saatta ehkä olla yksi myynnissä. harkitsen asiaa, ja kysyn vanhemmilta.
      voit myös tilata paikallisesta lemmikki kaupasta. Faunatar on hyvä kauppa ja luotettava, mutta hirmu hidas

• -jees

joo olen kyllä harrastanut näitä kyseisiä liskoja ja tiedän että niitä pitää olla enemmän ku yksi, Mulla on tällähetkellä 5anolista.. toiveena olis saaha munimaa..

• -jees

syy miks se sun anolilisko hyökkäs toisen kimppuu voi olla kysees 2 urosta.. ne tappelee jos niil ei oo tarpeeks omaa laumaa( eli naaraita).. terraarion pitää olla tarpeeks iso ku on enemmän ku yks uros sielä.. Toi mun urosanolis kosiskelee noit naarait ni se saattaa ottaa niit niskast kiinni mut ei se mitenkää oo vahingoittanu niitä..(vähä väkisin panon makuu vaa=))

• Kari

Itselläni oli aikoinaan kaksi karoliinan anolista ja ne kylläkin vaihtoivat väriä vihreästä ruskeaan.

• jeez

joo.. niin ne karoliinan anolikset tekee.. ruskeet anolikset taas on kokoajan ruskeena..

• aloittelijalle

Lisko kiinnostaisi kovasti. Mistähän voisin saada lisää tietoa?

• ainakin

No ainaki perustietoo löytyy ihan faunattaren sivuilt eli www.faunatar.fi, ja googlestaki löytyy jotaa tietoo liskoist, mut kaikkihan niihi tietoihi ei voi luottaa..
        muutenki eläinkaupast myyjien pitäis osata kertoo tietoo..

• joop.

anolislisko sopii kyl aloittelijalle hyvin, ne ei oo mitää vaikee hoitosia. tarpeeks suuri terraario( riippuu monta ottaa, mut ne on lauma eläimii ni AINAKIN kaksi).. terraarioo uv-lamppu ja lämpölamppu.. ja joka toinen päivä ruokkii (vitamiinin lisäys ruokaan n.kerran kuussa), ja kosteus sielä terrassa tietty viel..

siin nyt oli jotaa ihan perustietoo.. toivottavast pääset alkuun?=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4757
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      72
      4634
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      76
      2883
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2226
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2015
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      16
      1707
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1399
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe