minkälainen on ollikkala

pami6

asuinalueena?olen kuullut paikasta paljon pahaa,mutta täytyyhän siellä jotain hyvääkin olla,vai??uskaltaako sinne muuttaa?

7

3281

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sami-pami-paskalami

on keskitetty lähes kaikki Salon juopot, hullut ja narkkarit, sekä tietty laaja kirjo maahanmuuttajia. Toki sekaan mahtuu ns. tavallista duunaria ja eronneita & karanneita. Ei oo varmaan ainakaan tylsää asua siellä... :-)

• kgx

Itse asun ollikkalassa ja se nyt vain sattuu olemaan salossa SE kerrostaloalue keskustan tuntumassa joka luonnollisesti on hieman rauhattomampi ja jokin aluehan sellaiseksi pitää joka kaupungissa nimetä! Ennen muinoin oli Pahkavuori se pahin mahdollinen,mutta nykyään se on erittäin arvostettua seutua. Ei minulla itselläni ainakaan ole mitään ongelmia ollut vaikka sijainti on hyvä!

• tiuhti

Ala-Ollikkala on levottomampaa seutua ja Ylä-Ollikkala on rauhallisempaa seutua. Olikos se nyt Hämeentie vaiko Ollikkalankatu se raja? Kertokaa tietävämmät.

• tiuhti

otin selvää asiasta, se rajakatu on Ollikkalankatu

• pulu
        tiuhti kirjoitti:

otin selvää asiasta, se rajakatu on Ollikkalankatu

se raja tulee vastaan somerontiellä!! kun sen alikulkusillan alitat, niin puoli vaihtuu! ja yläollikkalassa on paljon manneja ja rahattomia sossuperheitä--> alaollikkalassa sen sijaan--> NARKKAREITA JA ULKKIKSIA!! se on totta.. katkennut talo kun hävitettäis... sitä minä odotan.. ruokavarastossa ei kyllä uskalla käydä, minä en lapsiani ollikkalan kouluun halua, vaikka mukavaa henkilökuntaa ja hyvä rehtori onkin!! PAIKKA HAISEE!!

• jennu

alaollikkalassa on kyllä narkkareita ja muita niin on myos yläollikkalassa manneja ja muita...mut ne ei mitenkään häiritse itse tiedän asun yläollikkalassa ja manneja on kavereina...et ei oo mitä valittamist

• Ihan kelvollinen

Itse syntynyt ylä-ollikkalassa. Nyt jo tosin 3 vuotta asunut tampereella uuden koulun aloitettuani.
      Asuinpaikkana nuorelle yläollikkala on ihan varteenotettava vaihtoehto, ala-ollikkala oli joskus ennen aika rauhaton alue.
      Tottahan tuo on että yläollikkalassa on maahanmuuttaja- ja romaani-perheitä, mutta eipä niistä ongelmia ole ollut. Siinä päiväkodin vieressä olevassa talossa on joku romaani-perhe jotka hoilottavat karaokea usein, muuten ei mitään päänsärkyä heistä ole ollut.
      Venäläisiä siellä ilmeisesti asustaa myös, mutta itse en ole niihin törmännyt, vanhemmat vaan asiasta maininneet.

Jos olet nuori (sinkku/seurusteleva/naitu) niin sinne vaan jos siltä tuntuu.. pääseehän sieltä pois jos ei paikasta pidä.
      Jos taas vanhempi ja kenties perheellinen niin kannattaa melkein niitä koivulehdonpolun koulua lähimpänä olevia asuntoja ennemmin kattella, taikka sitten valhojalta asuntoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7249
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3831
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2433
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2372
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2266
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2169
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1839
    Aihe