asuinalueena?olen kuullut paikasta paljon pahaa,mutta täytyyhän siellä jotain hyvääkin olla,vai??uskaltaako sinne muuttaa?
minkälainen on ollikkala
7
3281
Vastaukset
- sami-pami-paskalami
on keskitetty lähes kaikki Salon juopot, hullut ja narkkarit, sekä tietty laaja kirjo maahanmuuttajia. Toki sekaan mahtuu ns. tavallista duunaria ja eronneita & karanneita. Ei oo varmaan ainakaan tylsää asua siellä... :-)
- kgx
Itse asun ollikkalassa ja se nyt vain sattuu olemaan salossa SE kerrostaloalue keskustan tuntumassa joka luonnollisesti on hieman rauhattomampi ja jokin aluehan sellaiseksi pitää joka kaupungissa nimetä! Ennen muinoin oli Pahkavuori se pahin mahdollinen,mutta nykyään se on erittäin arvostettua seutua. Ei minulla itselläni ainakaan ole mitään ongelmia ollut vaikka sijainti on hyvä!
- tiuhti
Ala-Ollikkala on levottomampaa seutua ja Ylä-Ollikkala on rauhallisempaa seutua. Olikos se nyt Hämeentie vaiko Ollikkalankatu se raja? Kertokaa tietävämmät.
- tiuhti
otin selvää asiasta, se rajakatu on Ollikkalankatu
- pulu
tiuhti kirjoitti:
otin selvää asiasta, se rajakatu on Ollikkalankatu
se raja tulee vastaan somerontiellä!! kun sen alikulkusillan alitat, niin puoli vaihtuu! ja yläollikkalassa on paljon manneja ja rahattomia sossuperheitä--> alaollikkalassa sen sijaan--> NARKKAREITA JA ULKKIKSIA!! se on totta.. katkennut talo kun hävitettäis... sitä minä odotan.. ruokavarastossa ei kyllä uskalla käydä, minä en lapsiani ollikkalan kouluun halua, vaikka mukavaa henkilökuntaa ja hyvä rehtori onkin!! PAIKKA HAISEE!!
- jennu
alaollikkalassa on kyllä narkkareita ja muita niin on myos yläollikkalassa manneja ja muita...mut ne ei mitenkään häiritse itse tiedän asun yläollikkalassa ja manneja on kavereina...et ei oo mitä valittamist
- Ihan kelvollinen
Itse syntynyt ylä-ollikkalassa. Nyt jo tosin 3 vuotta asunut tampereella uuden koulun aloitettuani.
Asuinpaikkana nuorelle yläollikkala on ihan varteenotettava vaihtoehto, ala-ollikkala oli joskus ennen aika rauhaton alue.
Tottahan tuo on että yläollikkalassa on maahanmuuttaja- ja romaani-perheitä, mutta eipä niistä ongelmia ole ollut. Siinä päiväkodin vieressä olevassa talossa on joku romaani-perhe jotka hoilottavat karaokea usein, muuten ei mitään päänsärkyä heistä ole ollut.
Venäläisiä siellä ilmeisesti asustaa myös, mutta itse en ole niihin törmännyt, vanhemmat vaan asiasta maininneet.
Jos olet nuori (sinkku/seurusteleva/naitu) niin sinne vaan jos siltä tuntuu.. pääseehän sieltä pois jos ei paikasta pidä.
Jos taas vanhempi ja kenties perheellinen niin kannattaa melkein niitä koivulehdonpolun koulua lähimpänä olevia asuntoja ennemmin kattella, taikka sitten valhojalta asuntoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897249- 353831
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292169Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 401839