VITTU MITÄ PORUKKAA

SAATANA

eikö teillä isinnussimilla pikku runkkareilla ole muuta elämää kuin arvostella sellaisia autoja,joilla ETTE TULE IKINÄ AJAMAAN!

ei naista=ei autoa=täällä roikkujia HAHAHAA

helvetinmoisia luusereita olette kaikki

no onneksi omistan IHAN OIKEASTI porschen uskokoon/vittuuntukoon ken tahtoo...

menkää kaikki ydinvoimalan polttoaineeksi ja jättäkää tämä palsta niille OIKEAN merkkisten autojen ommistajille!

7

1423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse en omista

Porschea, mutta sellaista olen etsimässä. Päähän ottaa nää Tapastikokset, eikö ne vois pysytellä siellä Ooppelin palstoilla.

• vuosimalli...

Tuoko joulupukki lisää autoja hiekkalaatikollesi.

• Jussi

varmaan omistat, hoh hoijaa. Mene nyt jo nukkumaan, huomenna on koulupäivä.

• täällä

akne haisee,eli mene itse nukkumaan,ja mulla todellakin on AUTO=porsche ,nauran vieläkin kun kirjoitan tätä,jotkut ovat sitten kateellisia,noh aina ei voi voittaa =)

• hamppu
        täällä kirjoitti:

akne haisee,eli mene itse nukkumaan,ja mulla todellakin on AUTO=porsche ,nauran vieläkin kun kirjoitan tätä,jotkut ovat sitten kateellisia,noh aina ei voi voittaa =)

todelliset Porsche-kuskit eivät kirjoita tuollaisia lapsellisuuksia, poika!

• SAATANA

eikö teillä isinnussimilla pikku runkkareilla ole muuta elämää kuin arvostella sellaisia autoja,joilla ETTE TULE IKINÄ AJAMAAN!

ei naista=ei autoa=täällä roikkujia HAHAHAA

helvetinmoisia luusereita olette kaikki

no onneksi omistan IHAN OIKEASTI porschen uskokoon/vittuuntukoon ken tahtoo...

menkää kaikki ydinvoimalan polttoaineeksi ja jättäkää tämä palsta niille OIKEAN merkkisten autojen ommistajille!

• GLÄ

joo toisto on poikaa,"tietäjät" ajelee vielä tandemeilla kun me pojat porscheilla,kaunis pimu vieressä,kyllä kaupungilla joitakin jurppii =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      97
      3327
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3143
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      218
      2680
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      38
      2269
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      32
      1599
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1446
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1446
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1304
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13