eikö teillä isinnussimilla pikku runkkareilla ole muuta elämää kuin arvostella sellaisia autoja,joilla ETTE TULE IKINÄ AJAMAAN!
ei naista=ei autoa=täällä roikkujia HAHAHAA
helvetinmoisia luusereita olette kaikki
no onneksi omistan IHAN OIKEASTI porschen uskokoon/vittuuntukoon ken tahtoo...
menkää kaikki ydinvoimalan polttoaineeksi ja jättäkää tämä palsta niille OIKEAN merkkisten autojen ommistajille!
VITTU MITÄ PORUKKAA
7
1457
Vastaukset
- itse en omista
Porschea, mutta sellaista olen etsimässä. Päähän ottaa nää Tapastikokset, eikö ne vois pysytellä siellä Ooppelin palstoilla.
- vuosimalli...
Tuoko joulupukki lisää autoja hiekkalaatikollesi.
- Jussi
varmaan omistat, hoh hoijaa. Mene nyt jo nukkumaan, huomenna on koulupäivä.
- täällä
akne haisee,eli mene itse nukkumaan,ja mulla todellakin on AUTO=porsche ,nauran vieläkin kun kirjoitan tätä,jotkut ovat sitten kateellisia,noh aina ei voi voittaa =)
- hamppu
täällä kirjoitti:
akne haisee,eli mene itse nukkumaan,ja mulla todellakin on AUTO=porsche ,nauran vieläkin kun kirjoitan tätä,jotkut ovat sitten kateellisia,noh aina ei voi voittaa =)
todelliset Porsche-kuskit eivät kirjoita tuollaisia lapsellisuuksia, poika!
- SAATANA
eikö teillä isinnussimilla pikku runkkareilla ole muuta elämää kuin arvostella sellaisia autoja,joilla ETTE TULE IKINÄ AJAMAAN!
ei naista=ei autoa=täällä roikkujia HAHAHAA
helvetinmoisia luusereita olette kaikki
no onneksi omistan IHAN OIKEASTI porschen uskokoon/vittuuntukoon ken tahtoo...
menkää kaikki ydinvoimalan polttoaineeksi ja jättäkää tämä palsta niille OIKEAN merkkisten autojen ommistajille!- GLÄ
joo toisto on poikaa,"tietäjät" ajelee vielä tandemeilla kun me pojat porscheilla,kaunis pimu vieressä,kyllä kaupungilla joitakin jurppii =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka782464- 671435
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww811301EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79895
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19890- 54763
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta98736Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe29731- 30686