ja huomenet. Täällä huuhaa toiseksi V-mäisin typy :=))))
Nyt tulee tekstiä. Kaikki jotka nyt mulle suuttuu, saavat suuttua, mut suorasanainen oon.
Sanon nyt yhden OMAN mielipiteeni. Siis ei tarkoita et muut olis tai pitäis olla samaa mieltä.
Tuossa alempana Brunetin aloittamassa ketjussa Brune ilmaisi mielipiteensä, miksi huuhaa on mennyt vähän sellaseksi kuin on mennyt.
Olen hänen kanssaan samaa mieltä. Huuhaa-kaatiksesta on tehty pakopaikka, jonne juostaan turvaan jos tääl huuhaalla tuntee ittensä loukatuksi. Sitten vanhat huuhaalaiset eli nykyiset kaatislaiset tulevat tänne millä nikillä millonkin (ei kaikki) ja arvostelevat huuhaata. Yritetään saada täältä porukkaa lisää sinne.
Jokainen saa tietenkin olla vaikka molemmilla palstoilla yht'aikaa. Jokaisellahan on vapaus tehdä mitä haluaa, eikä siinä mitään väärää ole, mutta tarviiko sitä kaatista tänne tulla mainostamaan ja huuhaata haukkumaan.
Jos jollain muulla palstalla on hyvä olla, niin se on ihan OK.
Itse käyn monesti myös muilla palastoilla vaihtelun vuoksi. Kaatiksella myös olen käynyt lukemassa juttuja, mutta mielestäni se on vähän sekavan oloinen palsta ja tiedän etten se takia siellä viihtyis. Ja yksi syy ettet viihtyis siellä on se, et siellä pyörii aina samojen ihmisten piiri. Täällä kuitenkin vaihtuu väliin porukka joka on ihan hyvä juttu.
Tässä sunnuntaisaarnani olkaat hyvä :=))))))
Ja arvostelua saa antaa, enkä suutu. Mutta jos joku alkaa V-ttuilemaan raskaamman päälle, niin täältä pesee takas. Olen siinä palstan toiseksi paras :=))))
Ja huom!!! tällä jutulla en tarkoita henkilökohtaisesti sitten ketään.
Jokohan saan viimein tappelukset aikaan kun eilen en saanut vaikka sitä vähän yritin :=))))))
Potku kaikkien persuuksille
65
3249
Vastaukset
- takkunen
Äläpäs ny viitti.Onkos sulla oma lehmä ojassa ny????Ole ny kuitenki niinkun aikuiselta edellytetään,äläkä lapsen mieltäs tänne tuu purkamaan.Sulla on varmaan yksinäistä live elämää kun purat kiukkuas täällä.Helpottikos ny?Onnitteluni jos hyvä olo tuli purkaessa mieltäsi tänne.Kukaan ei oo pakottanu toiselle huuhikselle,eikä mitään mainosrumpua lyöny,mut jos ei äly ymmärrä lukemaan sitä toista huuhista,niin miks sitte sinne tuut kuikuilemaan???Pysy ja ole siellä missä haluat,mutta anna toisten olla aivan rauhassa,vai ootkos tosiaan aivan tollo????
- yksitypy evk
Minäkö tollo! Äläs sinä takkupää ala mua nimittelemään.
Ja kuules. Oon ollut niin kauan tässä väliin kilttinä, mutta nyt tuli tarve sanoa taas pari totuutta. Ja minä ainakin olen LIEVÄSTI tuntenut että musta yritetään tehdä kaatiksen typyä, mutta ette hisi vie onnistu. Jokin ylpeys se on mullakin.
Että alentusin jonnekin kaatikselle ptyih....
Eihän siellä ole omia kunnon juttujakaan vaan käydään ne huuhaalta kopsaamassa :=)))))))))))))) - kaatis #
BBrunetti kirjoitti:
ite oot tollo....... ai mut mie tykkään muuten tolloista ihmisistä....kjäh.....kjäh.......
tää kalkkis ei ole kaatiksella kirjoitellut eikä liiemmin lueskellut, outo paikka. Tykkää tästä huuhaasta kirjoittelen toisinaan yleensä luen pienoisella valkkailulla, petofiliajutut ei kiinnosta. Rentoa menoa ja reipasta mieltä!!
sä onneks ymmärsit mitä tarkoitin...ei ollu mun tarkoitus loukata ketään....
mut hyvä edes joku ymmärsi...tai ymmärsi asian moni muukin...mut ku mie oon niin huono sanoon asiat oikein........
sitä siis harjoittelen.....
Muksaa päivää siulle...=;0))))))))- yksitypy evk
kun olen saman asian todennut aikaa sitten :=)))
Eihän me ketään loukata, mut ei voi mitään jos joku tuntee ittensä loukatuksi. Eli ilmeisesti he joihin pilkka sattuu tosissaan omaan nilkkaan :=)))
Sä olet yks huuhaan vähemmän tosikko Brune ja kaikkien meidän pitäis pyrkiä samaan :=))))
Joten yritetään pitää sama tyyli, ollaanhan me aikamoisii lyylii :=))))) yksitypy evk kirjoitti:
kun olen saman asian todennut aikaa sitten :=)))
Eihän me ketään loukata, mut ei voi mitään jos joku tuntee ittensä loukatuksi. Eli ilmeisesti he joihin pilkka sattuu tosissaan omaan nilkkaan :=)))
Sä olet yks huuhaan vähemmän tosikko Brune ja kaikkien meidän pitäis pyrkiä samaan :=))))
Joten yritetään pitää sama tyyli, ollaanhan me aikamoisii lyylii :=)))))mut nyh kehun huuta...Oon ylpee ja periks en anna....huusta tykkään mä...!!!!!!!!
ai nii ollaan lyylejä...=;0))))
niih...*nolona* oon mää tosikko.....kökökökök..tööt...
- quistis
mut ylös vuotesta...Kiitos et monotit persukkeelle....ne tekarit vielkin huollossa....;o))
Tää vanhus itkee vaan huuhaalla...joskus lapsellisesti joskus taas lapsellisesti...Quu jatkaa omaan tyyliin...;o) Nyt ei tarvitsekkan enää kirkkoon juosta...Hih..Olisisin ehtinyt kuulemaan viimeisen amenen:o))
Ai niin nolona tunnustaa olevansa fakki-idiootti....siis..siksi vain yhden palstan nainen....:o/- yksitypy evk
kunnon herätyksen :=)))
Mehän ollaan fakki-idiootteja juu. Tai en mä ihan, kun väliin kaäyn aidan takanakin :=)))
Nostan sulle Q hattua, kun sullakin riittänyt intoa täällä olla vaik joku meinaa väliin tosissaan suututta sua :=)))) Sä oot niin kiltti, ettet uskalla sanoa niitä suoria sanoja kiusanhengille. Arvaa vaan tulsiko typyltä sellasille tekstiä :=))))
Mutta periks ei annateta. Sen verran kovia huuhaanaisia ollaan :=))) - quistis
yksitypy evk kirjoitti:
kunnon herätyksen :=)))
Mehän ollaan fakki-idiootteja juu. Tai en mä ihan, kun väliin kaäyn aidan takanakin :=)))
Nostan sulle Q hattua, kun sullakin riittänyt intoa täällä olla vaik joku meinaa väliin tosissaan suututta sua :=)))) Sä oot niin kiltti, ettet uskalla sanoa niitä suoria sanoja kiusanhengille. Arvaa vaan tulsiko typyltä sellasille tekstiä :=))))
Mutta periks ei annateta. Sen verran kovia huuhaanaisia ollaan :=)))kiltti ole....En vain voi sille mitään et koen olevani vastuussa siitä mitä sanon...huuhaallakin...En millään haluaisi satuttaa ketään...Tää on suuttuessaan ihan hurja....Ottaa luutansa ja letää pois...eikä varmasti enää koskaan palaa...Mutta vielä on pinnaa jäljellä....viellä on kauniita päiviä...viellä voimme löytää ystävän...Huuhaa for ever:o))))))))
- Kuunkulkija
kahvit ja leivät rinnuksilla ja taas pesuun... ei ihmisiä saa naurattaa kahvia juodessa.
Hyvin sanottu; "vain yhden palstan nainen...", mennään sinne vanhimpaan kirkkoon huuhailemaan ja tekemään spiritistististisiä testejä. Ulvotaan kuulle ja odotellaan pääsiäisnoitia. Ja kyllä tänne eteläänkin pitäisi saada pääsiäiskokkoja. - quistis
Kuunkulkija kirjoitti:
kahvit ja leivät rinnuksilla ja taas pesuun... ei ihmisiä saa naurattaa kahvia juodessa.
Hyvin sanottu; "vain yhden palstan nainen...", mennään sinne vanhimpaan kirkkoon huuhailemaan ja tekemään spiritistististisiä testejä. Ulvotaan kuulle ja odotellaan pääsiäisnoitia. Ja kyllä tänne eteläänkin pitäisi saada pääsiäiskokkoja.Se vanhempi kirkko mun suosikkini vuosien takaa...Sinne liittyy tosi hupaisia muistoja...:o)
Noitarovioitahan täällä näkyykin olevan...Quunkin peppu meinas eilen kärähtää...;o) - Kuunkulkija
quistis kirjoitti:
Se vanhempi kirkko mun suosikkini vuosien takaa...Sinne liittyy tosi hupaisia muistoja...:o)
Noitarovioitahan täällä näkyykin olevan...Quunkin peppu meinas eilen kärähtää...;o)että kiukaisiin pitäisi käyttöohjeisiin tehdä lisäys: "Älä koskaan istu kiukaanpäällä kun se on kuuma. Tarkista ensin lämpötila luotettavalla lämpömittarilla tai käytä luotettavaksi tunnettua henkilöä testaamiseen. Pyllyn palamisesta seuraa erilaisia kiputiloja ja henkisiä kärsimyksiä riippuen perhesuhteista. Jos vahinko kuitenkin pääsee sattumaan käytä luotettavaa henkilöä kivunpoistosalvan levittämiseen."
- quistis
Kuunkulkija kirjoitti:
että kiukaisiin pitäisi käyttöohjeisiin tehdä lisäys: "Älä koskaan istu kiukaanpäällä kun se on kuuma. Tarkista ensin lämpötila luotettavalla lämpömittarilla tai käytä luotettavaksi tunnettua henkilöä testaamiseen. Pyllyn palamisesta seuraa erilaisia kiputiloja ja henkisiä kärsimyksiä riippuen perhesuhteista. Jos vahinko kuitenkin pääsee sattumaan käytä luotettavaa henkilöä kivunpoistosalvan levittämiseen."
ensin vasemmalla kädellä ja sitten oikealla....;o)
Mut ikinä en enää istu kiukaalle...Onneksi toi JJ piti lupauksensa ja mun takapihallani on lunta...Nyt siellä lumessa muutama katiskan malli;o))))) - Kuunkulkija
quistis kirjoitti:
ensin vasemmalla kädellä ja sitten oikealla....;o)
Mut ikinä en enää istu kiukaalle...Onneksi toi JJ piti lupauksensa ja mun takapihallani on lunta...Nyt siellä lumessa muutama katiskan malli;o)))))pyydystämään lumikaloja läheiselle lumijärvelle lumikatiskallasi? Saataisiin ihan uusi lajike ja kaikki olisivat ylpeitä meistä! Päästäisiin varmaan oikein päivälehteen.
- quistis
Kuunkulkija kirjoitti:
pyydystämään lumikaloja läheiselle lumijärvelle lumikatiskallasi? Saataisiin ihan uusi lajike ja kaikki olisivat ylpeitä meistä! Päästäisiin varmaan oikein päivälehteen.
Quu rakastaa talvea ja näin siihen saadaankin yksi uusi ja ihana ulottuvuus..Hippa..tuus hakee mut ja katiskat kalaan....:o)))))
- Kuunkulkija
quistis kirjoitti:
Quu rakastaa talvea ja näin siihen saadaankin yksi uusi ja ihana ulottuvuus..Hippa..tuus hakee mut ja katiskat kalaan....:o)))))
joku hassu päivä! Nyt on mentävä tekemään töitä koska se on kivaa. Katsotaan jos illemmalla kohdataan...
- quistis
Kuunkulkija kirjoitti:
joku hassu päivä! Nyt on mentävä tekemään töitä koska se on kivaa. Katsotaan jos illemmalla kohdataan...
Mä meen huomenna töihin..Koska sekin on kivaa...:o)
- vt evk
kiva täällä tyttöporukoissa! :o)))))))))))))
- yksi typy evk
lähtee täältä mihinkään ;=)))
Tuohon ei ole allekirjoittaneella mitään lisättävää! Älä nyt minua kuitenkaan potki.........*suorasanaisuus kunniaan*
"Kaatopaikka" on nimensä mukainen kaikin tavoin, sinne mennään "turvaan" arvostelemaan Huuhaata ja sen kirjoittajia sekä kopioidaan ketjuja tai esim. kuvakaapparilla yksittäisiä viestejä jne.
LAPSELLISTA! Ulkoasultaan tilkkutäkkimäinen sekasotku, varsinainen "Lasten mehuhetki" - Suomi24:n ylläpitokaan ei tietyistä syistä pidä ko. MSN-sivustosta erityisemmin, ovat seuranneet ja seuraavat tilannetta pyynnöstäni. Tämä tulkoon nyt sanotuksi kaikkien kuullen.
>Sanon nyt yhden OMAN mielipiteeni.<
- kiitos siitä, niin tein minäkin
Jos kirjoituksestasi joku suuttuu, niin voi vain kysyä: MIKSI? Tai toisaalta - kyllähän syyn tietää............!
Kiitos saarnastasi, tosin siinä ei ollut mitään minulle uutta, mutta kuitenkin........
Terveisin, MM.- yksitypy evk
potkin persuuksille. Sua myös MM :=))))
Kukaan ei potkuiltani voi välttyä kun sillä päällä olen :=)))) yksitypy evk kirjoitti:
potkin persuuksille. Sua myös MM :=))))
Kukaan ei potkuiltani voi välttyä kun sillä päällä olen :=))))koitetaan kestää..........*auts*
Asiaa kirjoitit silti - sattumaa jälleen, että mielipiteemme osuivat kutakuinkin yksiin.
Oma kirjoitukseni pitää muuten paikkansa.......
Terveisin, MM.- yksitypy evk
Man-of-Mystery kirjoitti:
koitetaan kestää..........*auts*
Asiaa kirjoitit silti - sattumaa jälleen, että mielipiteemme osuivat kutakuinkin yksiin.
Oma kirjoitukseni pitää muuten paikkansa.......
Terveisin, MM.mehän tunnetaan sitä sielujen sympatiaa toisiamme kohtaan. Siinä se on :=)))
Meillä voi olla jotain teleppaatisia kykyjä keskenään. Joskus tulee sellanen tunne :=))))
- rahtari1 evk
mitkäs karkelot tääl on ollu ,mut mä en kyl osallistu sellasiin oon liian lempee luonnoltani ja kukan hän ojentaa näin virtuaalisesti,se on vaan vaatimaton 50 ruusun nippu että ole hyvä ,mut maljakko toivottavasti sulla on niille
- yksitypy evk
vähän oli täällä pienet aamuherätykset :=))))
Alkoi päässä kunnolla veri kiertään. Täytyy olla vähän aksöniä väliin.
Ja älä ihmeessä niitä 50 ruusua mulle tuo, kun ei mulla niin isoo maljakkoa ole. Mutta sellaset 30 ruusua mahtuu kyllä :=))))))))))))))))))) - rahtari1 evk
yksitypy evk kirjoitti:
vähän oli täällä pienet aamuherätykset :=))))
Alkoi päässä kunnolla veri kiertään. Täytyy olla vähän aksöniä väliin.
Ja älä ihmeessä niitä 50 ruusua mulle tuo, kun ei mulla niin isoo maljakkoa ole. Mutta sellaset 30 ruusua mahtuu kyllä :=)))))))))))))))))))poiketessa niin käydä ostaa tommosen ämpärin kokosen vaatimattoman iittalan maljakon
- nylkkäri
käynyt takkuseksi mihin huumori on hävinnyt.
täällä on ollut parhaat ystäväni menin kuitenkin liian pitkälle omalta kohdalta ja häpeän sitä lopun elämääni.
loukkasin henkilöä josta välitän todellä on parempi pysyä poissa.
Toivotan kaikille HYVÄÄ JOULUA.
SINULLE RAHTARI TURVALLISIA KILOMETREJÄ
OLET HUUHAAN YKSI KANTAVISTA VOIMISTA - yksitypy evk
rahtari1 evk kirjoitti:
poiketessa niin käydä ostaa tommosen ämpärin kokosen vaatimattoman iittalan maljakon
tuhlaa rahoja niin suureen Iittalan maljakkoon. Maksavat niin kamalasti.
Mitä jos laitettais ne ruusut sellaiseen ennenvanhaseen harmaaseen läkkiämpäriin. Sehän olis paljon romanttisemman näköistäkin :=))) - rahtari1 evk
nylkkäri kirjoitti:
täällä on ollut parhaat ystäväni menin kuitenkin liian pitkälle omalta kohdalta ja häpeän sitä lopun elämääni.
OLET HUUHAAN YKSI KANTAVISTA VOIMISTAmut älä nyt noin nopiaan pois mee, mut hyvät joulut sullekkin ,voihan niitä toivottaa vaik useempaan kertaan
- rahtari1 evk
yksitypy evk kirjoitti:
tuhlaa rahoja niin suureen Iittalan maljakkoon. Maksavat niin kamalasti.
Mitä jos laitettais ne ruusut sellaiseen ennenvanhaseen harmaaseen läkkiämpäriin. Sehän olis paljon romanttisemman näköistäkin :=)))daamille sopii ,mut mä en oo kato yhen 1000nen euron tarpeessa, tai ees 2den
- yksitypy evk
nylkkäri kirjoitti:
OLET HUUHAAN YKSI KANTAVISTA VOIMISTAnyt hymyä huuleen ja äkkii :=)))
Eihän nyt vielä joulu oo. Vielä ehditään hyvät joulut toivottaa. Ystävät on ja pysyy :=))
Toisia me loukataan yhtä mittaan elämän aikan, eikä se niin vaarallista ole, kunhan sitten muistaa anteeksi pyytää. Ihmisiähän me herra paratkoon vaan ollaan Nylkkäri :=))))) - yksitypy evk
rahtari1 evk kirjoitti:
daamille sopii ,mut mä en oo kato yhen 1000nen euron tarpeessa, tai ees 2den
rahtari?? Hei voitaisko solmia lähempää tuttavuutta?
:=)))) Raha ei kyllä mulle merkkaa mitään :=))) - rahtari1evk
yksitypy evk kirjoitti:
:=)))) Raha ei kyllä mulle merkkaa mitään :=)))on etei pskalle aina taivu!
- rahtari1 evk
yksitypy evk kirjoitti:
:=)))) Raha ei kyllä mulle merkkaa mitään :=)))mulla on just yks ongelma jotain noitten mun rahojen suhteen ,ku pitäs ees kerran elämässä kokee se kun tili on miinuksella mut mä en onnistu mitenkään vaik on jo asunnot ja autot ostettu jauus tili ku tulee niin en oo ees edellisenvuoden tileihin ees kerenny koskee ,et ihan ressi tullu noista rahoista
- rahtari1 evk
rahtari1evk kirjoitti:
on etei pskalle aina taivu!
sitä melaakin,mut se on venesäni
- NYLKKÄRI
yksitypy evk kirjoitti:
nyt hymyä huuleen ja äkkii :=)))
Eihän nyt vielä joulu oo. Vielä ehditään hyvät joulut toivottaa. Ystävät on ja pysyy :=))
Toisia me loukataan yhtä mittaan elämän aikan, eikä se niin vaarallista ole, kunhan sitten muistaa anteeksi pyytää. Ihmisiähän me herra paratkoon vaan ollaan Nylkkäri :=)))))MINÄ LÄHDIN TYHJÄSTÄ SAARESTA
LÄHDIN HATARALLA LAUTALLA
ALKO SÄNKI KASVAA
JA NAHKA ARISTAA
EVÄÄT LOPPUI
MINÄ HEIKKENIN
NÄIN NÄKYJÄKIN
MENIN SEKAISN
ENKÄ KAIPAA EES
JUOTAVAA
YHTÄ PALJON KAIPASIN
YHDEN LÖYSIN
YHDEN MENETIN - rahtari1
rahtari1 evk kirjoitti:
sitä melaakin,mut se on venesäni
nikillä kirjottaa ku joku kyl arvaan niin kirjottaa mun nimimerkillä
- rahtari1 evk
rahtari1 evk kirjoitti:
mulla on just yks ongelma jotain noitten mun rahojen suhteen ,ku pitäs ees kerran elämässä kokee se kun tili on miinuksella mut mä en onnistu mitenkään vaik on jo asunnot ja autot ostettu jauus tili ku tulee niin en oo ees edellisenvuoden tileihin ees kerenny koskee ,et ihan ressi tullu noista rahoista
jo toista miljoonaani,ku ekan keräys epäonistu
- yksitypy
NYLKKÄRI kirjoitti:
MINÄ LÄHDIN TYHJÄSTÄ SAARESTA
LÄHDIN HATARALLA LAUTALLA
ALKO SÄNKI KASVAA
JA NAHKA ARISTAA
EVÄÄT LOPPUI
MINÄ HEIKKENIN
NÄIN NÄKYJÄKIN
MENIN SEKAISN
ENKÄ KAIPAA EES
JUOTAVAA
YHTÄ PALJON KAIPASIN
YHDEN LÖYSIN
YHDEN MENETINon aina sanomaa. Hyvä Pauli. Mun suosikkijätkä myös :=))) Ja aikas hyvän näköinekin kaiken lisäks :=)))
- enen
mutta en minä käsitä paljon muutakaan :/
Kivahan täällä oli jutella kaikesta taivaan ja maan väliltä, sitten annettiin ymmmärtää, että pitää mennä muualle juttelemaan, kun ei ollut huuhaata. No, kaatiksellekaan ei saisi enää mennä juttelemaan, kun se loukkaa "oikeata" huuhaata. Täytyy kait olla juttelematta kokonaan :(
En minä ymmärrä, mutta minä en olekaan kovin vanha huuhaalainen, ehkä en siksi ymmärrä.- yksitypy
kaikkia voi ymmärtääkään :=(((
Pääasia on ,että jos haluaa jutustella saa sen vapaasti tehdä missä haluaa.
Mutta TÄMÄ ON KUITENKIN SE AITO ALKUPERÄINEN JA OIKEA HUUHAA :=))) - Black Cat
yksitypy kirjoitti:
kaikkia voi ymmärtääkään :=(((
Pääasia on ,että jos haluaa jutustella saa sen vapaasti tehdä missä haluaa.
Mutta TÄMÄ ON KUITENKIN SE AITO ALKUPERÄINEN JA OIKEA HUUHAA :=)))Ei päde täällä. Siinähän kiemuroitte ja tappelette. Hieman kirjettä Eniron sponsoreille ja asia tutkintaan.
- quistis
Black Cat kirjoitti:
Ei päde täällä. Siinähän kiemuroitte ja tappelette. Hieman kirjettä Eniron sponsoreille ja asia tutkintaan.
tuo mukanaan myös vastuuta....Sitä ei pidä unohtaa:o))
ööh kuka se veemäisin si o*silmien pyöritystä*
juuh tontut kurkkii jo ikkunoiden takana ja kilttinä pitäis pysyy...
vai olix se taas toi utelias kyylä naapuri*sulkee verhot*- yksitypy
on Jeffjeff. Eilen tehtiin valinta :=)))
- jeffjeff
tittelistä typyn kanssa ja mä kerrankin halusin
olla eka;))) - Kuunkulkija
yksitypy kirjoitti:
on Jeffjeff. Eilen tehtiin valinta :=)))
käy justiin tällei. Ikinä en voita mitään missään, oli sitten arpajaiset tai kilpailut tai ruokapaketti mihin ei näy sisälle! Mutta taas tuli lotossa neljä oikein että katsotaan nyt paljonko helähtää...
- yksitypy
Kuunkulkija kirjoitti:
käy justiin tällei. Ikinä en voita mitään missään, oli sitten arpajaiset tai kilpailut tai ruokapaketti mihin ei näy sisälle! Mutta taas tuli lotossa neljä oikein että katsotaan nyt paljonko helähtää...
Jeffjeffin kans eka sijalle. Nyt on kaks eka sijaa.
Kyllä pitäis olla tyytyväinen nyt.
Tämä nimitys on niin suuri kunnia, että siihen verrattuna ei mitkään loton 4 oikein vedä vertoja :=))) - Kuunkulkija
yksitypy kirjoitti:
Jeffjeffin kans eka sijalle. Nyt on kaks eka sijaa.
Kyllä pitäis olla tyytyväinen nyt.
Tämä nimitys on niin suuri kunnia, että siihen verrattuna ei mitkään loton 4 oikein vedä vertoja :=)))voi vain olla yksi, yksi yli kaikkien muiden, kaikkien aikojan v-mäisin joka mennen tullen hakkaa kaikki muut, jonka kyky ja taito ovat ennennäkemättömässä iskussa, joka taitaa, joka tietää, osaa laukaista juuri oikeaan saumaan, saa toisen kriisiin mistä ei ulospääsyä ole, ja hän on: Jaettu eka sija! No niin, kuin kotka kuoleva pesääni hiivin....
- totta ja
aika hassua siellä jotkut arvostelee huuhaata ja niitten kirjoittajia ihan sormenpäät rakoilla ja palaa sitten tänne ihan niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.Nuolemaan äässejä vähäksi aikaa ja palaa taas takaisin kaatikselle juoruamaan.Kaksinaamaista sekin ja kun he niin kovasti haukkuu nikittömiä puskahuutelusta.Mielipiteistä otetaan herne nenään heti.
- naapureitani perseelle
ihan mulkkuja kyttäreitä.Yksikin kusipää nykii vessaansa ympäri vuorokauden,toiset paskapäät leikkii,että ovat juuri ihan sattumoisiin juuri samaan aikaan lähtemässä,tai tulemassa kotiinsa.
- olla totta:
>Huuhaa-kaatiksesta on tehty pakopaikka, jonne juostaan turvaan<
Voi raukkoja - ihan lukinneet ovat näemmä Kaatiksensa, niinkuin se jotain auttaisi. Ei tämä kaikkia koske, se/ne jotka haluavat tuollaiselle ns. ulkopuolisilta "lukitulle" MSN-sivustolle - sinne myös pääsevät. Joskus on jopa päästävä tietylle sivustolle, mutta ei keneltä tahansa tuo onnistu.
Hassua, kun heti "pelästyivät"! - yksitypy evk
en pääsekään enää kaatikselle kirjautumatta sisään.
Miten nyt pääsen lukeen niiden juttuja.
En ala :=(((
Tuo on epäreiluu :=(((((- takkunen
oo koskaan päässykkään kirjottelemaan ilman rekkautumista.Ja miksikös,just siksi että pysyy homma kohdillaan.Jokainen tietää kuka kirjottelee ja mitä kirjottelee.
tästä samasta ketjusta tuosta hieman ylempää:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000012349154
Pitää muuten paikkansa - koskee kylläkin ihan muita tahoja kun ns. satunnaisia lukijoita.
Terveisin, MM.- quistis
Man-of-Mystery kirjoitti:
tästä samasta ketjusta tuosta hieman ylempää:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000012349154
Pitää muuten paikkansa - koskee kylläkin ihan muita tahoja kun ns. satunnaisia lukijoita.
Terveisin, MM.Just kun aloin haluta kahden palstan naiseksi:o(
- tarkoitti ettei
takkunen kirjoitti:
oo koskaan päässykkään kirjottelemaan ilman rekkautumista.Ja miksikös,just siksi että pysyy homma kohdillaan.Jokainen tietää kuka kirjottelee ja mitä kirjottelee.
pääse lukemaan eikä kirjoittamisesta ollut kyse.
- yksitypy evk
takkunen kirjoitti:
mutta likemaan on pääsyt. Nyt eivät enää päästä ees lukemaan :=)))))
- takkunen
tarkoitti ettei kirjoitti:
pääse lukemaan eikä kirjoittamisesta ollut kyse.
en lukenu tarpeks hyvin.Eikös sinne enää likemaankaan pääse?Hetkinen kokeilen.
- mitä tyllerö
Niin kauan kun tätä asiaa kaivetaan joka välissä esiin niin se ei tule loppumaan.Olemme oravanpyörässä huih.
- yksitypy evk
on jauhettu vasta tää päivä :=)))
Ja oikeessa oot, että kannattais jo lopettaa :=))))
- Uppis
Eiks' se sanonu Hugeli niin siinä
telkkari visassa. Täällähän on ollu
todellinen tohina päällänsä. Vai säikkyi
Kaatis, no ei se nyt varmaan niin säikky
liene, jos siel on niin tungosta vaan nyt.
Vai on Typy toisex V-mäisin. No minä oon
vaan sellanen ketju lopettaja, yleensä
kun kirjoitan ketjuun, se loppuu sikäli
siihen, kuten nytkin käynee :))))))) - TrueLady
"Lähetetty: 4.12.2005 16:22
Voi herttileijaa... se on kuulkaas kansalaiset niin että totta toinen puoli. Koska tämä paljon puhuttu "oikeaoppinen huuhailu"-vaatimus koko jupakan aloitti jo monta viikkoa sitten. Sen jälkeen alkoi vastarinta, jota taas sitä kritisoidaan kovinkin sanoin. Mielestäni vastarinta oli oikeutettua. Ymmärrän kyllä niitäkin joiden mielipide on toistaiseksi voittanut. Koska ihmisessä on jotenkin sisäänrakennettuna varovaisuus ja ujous jopa nettipalstoilla. Ja toisaalta nimenomaan anonyymissä nettiympäristössä joidenkin on helpointa purkaa tuntojaan kovinkin sanoin. Etten sanoisi jopa vittumaisesti. Ette voi kieltää etteikö hyvinkin moni ketju ole kuukausien varrella ollut S24 Huuhaallakin varsin henkilökohtainen sisäpiirimäinen dialogi.
Olen myös sitä mieltä että nyt alkaa olla asia jo liian pitkällä. Henkilökohtaisesti olen joistain kommenteista hetkellisessä herkkänahkaisuuden puuskassa jopa ottanut itseeni. Tosin viimeistään seuraavana päivänä todennut itselleni että nyt True-pikkanen turpa rullalle ja rulla taskuun. Koska oikeastaan kummallekin palstalle kirjoittavista ihmisistä minut tuntee edes jotenkuten oikeasti vain pari ihmistä. Ja vastavuoroisesti minä en tunne sen enempiä teitä rakkaat kaatislaiset enkä Huuhaan ihmisiä. Tietynlaisen kuvan tietysti jokainen luo toisten kirjoitustyylistä. Mutta sehän on vain heikoille todistusaineistoille perustuva subjektiivinen näkemys. Mikäli täällä tai S24 Huuhaalla on joku/joitakin joille netti palstojen maailma on vakava asia, en mahda tälle mitään. Mutta en myöskään jaksa ymmärtää miksi ylipäätään kaikki täytyisi ottaa niin kuolemanvakavasti kummallakaan palstalla. Kun ei suuressa maailmassakaan tarvitse.
Myös esiintynyt kritiikki tämän palstan sekavasta ulkonäöstä on asia josta ei voi syyttää palstan käyttäjiä. Tämä on Microsoft Corporationin tarjoaman msn-palvelun rakenne ja sen kanssa on elettävä, mikäli täällä aikoo "vierailla" tai vaikka "pesiä" kuten allekirjoittanut. Palstan meille valmistanut Lone on tehnyt ison työn saadakseen tänne muitakin kuin me paljon parjatut "pakolaiset". Näin ei ainakaan saada yhtäkään uutta kirjoittajaa maan ja taiavan välillä rönsyileviin keskusteluihimme.
Nyt True alkaa kyllästyä.
Sikäli mikäli tämä sama kissan hännän lainvastainen pahoinpitely jatkuu kovinkin kauan, myyn koneen tai siirryn toisille firmoille. Vetoomustekstit puoleen tai toiseen on joku jo mielestäni kirjoittanut niin täällä kuin sielläkin. Siihen leikkiin en lähde. En osoita tätä kenellekään henkilökohtaisesti. Koska olettaisin että kaikki kirjoittajat ja suurin osa lukijoista on täysi-ikäisiä ja täysivaltaisia, oletan että kukin ymmärtää tämän olevan vain yleisönosasto-kirjoitus yleisellä tasolla.
Kaikesta huolimatta ja juuri siksi tulen edelleen vähintään kurkkimaan tänne mutta tämän tason taisteluihin en enmpiä osallistu. Olen liian pieni ja hento gladiaattoriksi. Ja niin mukavuudenhaluinen että mieluummin jätän jopa lukemisen ja keskityn omiin pieniin ympyröihini, kuin viitsin huutaa verta kentälle täälläkin.
Niin ja loppujenlopuksi toivotan kaikille kaikesta huolimatta rattoisaa ja rentouttavaa toista adventtisunnuntaita.
Yours truly TrueLady" - espen
Tyhymä mies tekkee nyt tyhymän kysymyksen...: Mikä on "huuhaa-kaatis"? Kärräänkö itteni nyt muiden roinien sekkaan?
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1253123Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171942744Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina652185Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2581524Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.41464Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät241346Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31201Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3952Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115910Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103883