te sanotte niin....

mutta ette tiedä

ärsyttävää,ku aina toitotetaan miten hyvin pitäs suödä ja mitä siit tulee jos ei syö. No so what jos ei vaan satu huvittamaan olla sellane kuin muut. Anoreksia ei edelleenkään oo sairaus,se on elämäntapa.. Ei ns.normaalit ihmiset oo ees kauniita,enkä tajuu miks sellasta kroppaa pidetään ihanteellisena? siin ei oo mitää kaunista saati sen yläpuolelle menevis!

6

929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :(:(:(

Anoreksia on nimenomaan SAIRAUS, mutta sitä sairastava ei sitä myönnä, eikä välttämättä tidostakaan. Ei ihmistä ole tarkoitettu kontrolloimaan itseään ja eikä elämään syödäkseen vaan syömään elääkseen. Anorektikko ei osaa nauttia elämästä, vaikka toisin voivat väittää. miksi pitäisi olla sairaalloisen laiha. Et elä muita varten vaan itseäsi. Miksi et soisi itsellesi elämää josta OIKEASTI nauttsit. Hemmottelisit välillä hyvällä ruualla ja pitäisit hauskaa. Välillä tääs vetäisit kunnon hikitreenin pitääksesi itsesi kunnossa. Onnellisempi ihminen on jos elämä on tasapainossa. Mikä vika on ns. normaaleissa ihmisissä? Hehän ovat täydellinen esimerkki siitä kuinka tasapainoinen elämä on. Liikalihavat ovat yhtä rumia kuin liika laihat ja terveysriski on kummalakin yhtä suuri!

• tyttö

HV! tollane vitun pro ana

• ~?~

HV! tollanen vitun kateellinen ja läski!

• ~?~

Mä oon samaa mieltä:anoreksia ei ole sairaus se on elämäntyyli! Voihan se joillakin olla sairaus mut useimmille se on elämäntyyli. Mä oon myös siinä samaa mieltä et norm.painoset on ruman näkösii! Mun mielestä (luurangon) laihat on hienonnäkösii,sanokaa mitä sanotte,se on mun mielipide.
      Eikä mua kiinnosta tippaakaa jos joku sanoo laihoi rumiks.Ja jotkut jotka sanoo laihoi rumiks on vaa kateellisii (ja läskejä).

• minmor

eräs ystäväni kärsii kilpirauhasen liikatoiminnasta, johon on kyllä lääkkeet ja vaikeasta ruokahaluttomuudesta.
        Hän on reilusto alipainoinen lihakset tiessään, nahka vain.
        Hän kärsii siitä todella, pitää itseään rumana (koska on niin laiha) haluaisi lisää massaa mutta se tuntuu niin mahdottomalta.
        Onkä tämäkin mielestäsi vain kateellinen läski?

Katsos ihmiset ovat erilaisia, sinun mielestäsi luurangot ovat kauniita mutta ja lihavat rumia mutta olisiko kypsempää antaa tilaa myös muiden mielipiteille koska jokaisella on siihen oikeus.
        Minun mielestäni kurvikas ihminen on kaunis jolla on rasva kertymät oikeissa paikoissa (ts. tisseissä ja pepussa), itsekkään en pidä lihavista.

• ihminen

Niin että normaalipainoset on ruman näkösiä, laihat hienon näkösiä. ja kateelliset = läskejä.

Tyttö pieni, onko tässä sun elämän suuret suuntaviivat? Oletko ajatellut, miksi elämä on suunniteltu niin, että jokainen jossain välissä "rupsahtaa", ja kroppa melko helposti muokkaantuu yllättävään suuntaan olosuhteiden vaikutuksesta. Kenties siksi, että viimeistään sitten, kun alkaa elinvoima loppua, olisi tilaisuus hoksata, että ehkä olisi tärkeää omistaa jotain muutakin kuin vaikka se ah-niin-rasvaton kroppa!!

älä petaa itsellesi tyhjää tulevaisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe